Kan nog wel wat bij. Hoeveel kilo wil je?AussieSue schreef: Kan ik nog mee bestellen voor noord holland, of zit de auto vol?
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
-
Marije Lei
- 4-sterren

Re: Verzamelgroep: Noord-holland
-
Marije Lei
- 4-sterren

Als ik het lijntje ga rijden, kan ik iemand blij maken met drie kilo haaskarkas? Dan neem ik het mee.
-
Eira
- 3-sterren

Jaaa!Marije Doedens schreef: Als ik het lijntje ga rijden, kan ik iemand blij maken met drie kilo haaskarkas? Dan neem ik het mee.
Wat voor haaskarkassen zijn het?
-
Marije Lei
- 4-sterren

Van Richards. Zien er prima uit maar hier wordt de neus er voor opgehaaldEira schreef: Jaaa!
Wat voor haaskarkassen zijn het?
Marije, kan er nog wat bij ?, fijn dat jij wilt rijden, top !!
Als je nog ruimte heb en als het kan mag ik 10 kilo biokopvlees a 2,75 = 27,50
en 10 kilo vuile lamspensjes 20,00
5 kg geelhaar 10,00
5 kg runderknars 10,00
en ik sluit me graag aan bij de piemelbestellers, mag ik er 8 ( moet je ze drogen of kan je ze ook zo geven ?
) 8,00
ongeveer 35 kilo ? totaal 75,50
Mocht je vol zitten dan heb ik pech.
Even een practische vraag, wat is runderknars ? Ik heb dat eigenlijk nog nooit gegeven, is het geen dragend spul ?
5 kg geelhaar 10,00
5 kg runderknars 10,00
en ik sluit me graag aan bij de piemelbestellers, mag ik er 8 ( moet je ze drogen of kan je ze ook zo geven ?
Even een practische vraag, wat is runderknars ? Ik heb dat eigenlijk nog nooit gegeven, is het geen dragend spul ?
Eira, hoe vind jouw hond wilde eend ( met kop
) ? Hier gaan ze er niet echt graag in, je mag er wel wat van me hebben als ik jouw hond er gelukkig mee kan maken ( en als je vriezerplek hebt natuurlijk )
-
Marije Lei
- 4-sterren

Hangt even af van de hoeveelheid van AussieSue. Denk wel dat het kan. Daarna gaat er wel een stop op want m´n autotje is niet groterboris2009 schreef: Marije, kan er nog wat bij ?, fijn dat jij wilt rijden, top !!
5 kg geelhaar 10,00
5 kg runderknars 10,00
en ik sluit me graag aan bij de piemelbestellers, mag ik er 8 ( moet je ze drogen of kan je ze ook zo geven ?) 8,00
Fijn Marije, ik hoor het wel of het gaat lukken
-
Eira
- 3-sterren

Eira lust ze wel, dus ik zou ze graag van je overnemenMarije Doedens schreef: Van Richards. Zien er prima uit maar hier wordt de neus er voor opgehaald![]()
-
Marije Lei
- 4-sterren

Prima deal!Eira schreef: Eira lust ze wel, dus ik zou ze graag van je overnemenWat wil je er voor hebben? Ik wil ze ook wel ruilen voor 3 kg konijn (ik heb een beetje konijn teveel). Het is zeer goed bevleesde voorborst van konijn, bij sommige zitten het hartje en de longen er nog in
![]()
-
Eira
- 3-sterren

Tot nu toe heeft ze het gegeten dus ik wil ze wel overnemen, hoeveel zijn het er?boris2009 schreef: Eira, hoe vind jouw hond wilde eend ( met kop) ? Hier gaan ze er niet echt graag in, je mag er wel wat van me hebben als ik jouw hond er gelukkig mee kan maken ( en als je vriezerplek hebt natuurlijk )
-
Eira
- 3-sterren

Toppie!Marije Doedens schreef: Prima deal!
Het gaat omMarije Doedens schreef: Kan nog wel wat bij. Hoeveel kilo wil je?
2 kilo lamspens
5 kilo biokopvlees
10 piemels
2 kilo geelhaar
fijn dat je rijdt....
-
Marije Lei
- 4-sterren

Prima dan gaat er nu een stop op. Boris jou bestelling kan nog mee maar ik ben nu echt aan m´n max. Sorry voor de mensen die nog geen tijd hebben gehad om te reageren.
Thanx Marije, super !
Eira stuk of 5/6/7 ? , ik hoef er niks voor te hebben, ben al blij als er een hond smakelijk van eet, is die eend niet voor niets gestorven
, ik heb er hier twee die het eten omdat het moet en de andere twee kunnen er wel van genieten, maar ik heb teveel nu
Eira stuk of 5/6/7 ? , ik hoef er niks voor te hebben, ben al blij als er een hond smakelijk van eet, is die eend niet voor niets gestorven