Verzamelgroep: Gelderland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Gelderland
red je het niet meer dan tot de vse van nienke? dat is al over 2 weken? mocht er honger geleden worden dan heb ik wel t een en ander.
ligt door elkaar dus weet niet wat wat is. springbok,paard,haas,rund,kip en kalkoen.
ligt door elkaar dus weet niet wat wat is. springbok,paard,haas,rund,kip en kalkoen.
Stickeren/sorteren is de sleutel, mevrouwsignmodel schreef: red je het niet meer dan tot de vse van nienke? dat is al over 2 weken? mocht er honger geleden worden dan heb ik wel t een en ander.
Oh wat jammer, heb ik weer een interessant topic gemistsignmodel schreef: red je het niet meer dan tot de vse van nienke? dat is al over 2 weken? mocht er honger geleden worden dan heb ik wel t een en ander.
denk eraan,.........ben al moe.Mien 5-tal schreef: Stickeren/sorteren is de sleutel, mevrouw
ulrike, ja opletttendheid is geboden hier.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Mijn vraag voor spiervlees blijft nog wel even staan, dus voor een ieder die zich geroepen voelt.... 
Maar daarbij wilde ik een oproep doen voor eendagskuikens
Is er iemand die binnenkort bulk gaat inkopen wat dat betreft? Ik ben wel in de markt voor een kilotje of 5-10 8)
Is er iemand die binnenkort bulk gaat inkopen wat dat betreft? Ik ben wel in de markt voor een kilotje of 5-10 8)
sphynxlover binnenkort als ik me niet vergis.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Thnx voor de tip, ik ga eens even rondkijken!
Heb je iets aan 5 kilo lama?
Ik weet niet waar je woont, maar als Anthraciet niet geïnteresseerd is, dan houd ik me aanbevolen!judith vd schreef: Heb je iets aan 5 kilo lama?
Kun je niet nog aansluiten bij bestelling van 26 mei van Jolanda die ook in Arnhem komt ?Anthraciet schreef: Mijn vraag voor spiervlees blijft nog wel even staan, dus voor een ieder die zich geroepen voelt....
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Anthraciet schreef: Mijn vraag voor spiervlees blijft nog wel even staan, dus voor een ieder die zich geroepen voelt....
Ik ga wat bij Job bestellen,als je wil kan ik het dan voor je mee nemen naar Arnhem.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ik had daar al even snel gekeken, maar ik zie niet dat het naar Arnhem komt?wijkje schreef: Kun je niet nog aansluiten bij bestelling van 26 mei van Jolanda die ook in Arnhem komt ?
Ik zie alleen ritjes naar brabant..... of kijk ik nou verkeerd?
-
Anthraciet
- 5-sterren

Dat is dat topic van de hooglander?robbiekomvoor schreef:
Ik ga wat bij Job bestellen,als je wil kan ik het dan voor je mee nemen naar Arnhem.
Want daar is het spiervlees me helaas te duur, mijn grens ligt op 3 euro....
Wat is geelhaar eigenlijk?
Misschien dat ik dan wel wat strotten zou willen bestellen, dat hou ik even in gedachten en laat dat nog even weten, thnx!
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ik weet ook niet waar je woont Judith, maar Sonja mag het anders wel nemen, ik heb het haar vandaag al moeilijk genoeg gemaaktXerox schreef: Ik weet niet waar je woont, maar als Anthraciet niet geïnteresseerd is, dan houd ik me aanbevolen!
Tenzij je hier om de hoek woont, dan graag!
Nee joh, neem nou gewoon wat je nodig hebt! Ik kan ook nog lama meebestellen in het topic van Jolanda en er is een lijntje naar Arnhem, dus jij ook!!
In het topic van job is er nog biokopvlees en de prijs is 2,75/kg dus binnen je budget.

In het topic van job is er nog biokopvlees en de prijs is 2,75/kg dus binnen je budget.