doe meeRamses1 schreef: Helaas is het topic al verwijderd, maar zoals jullie weten zijn er op 6 mei 2 dozen karkas verdwenen die door een vriendin (geen BP lid) bestelt en betaald zijn.
Chiva heeft toen heel lief haar twee dozen afgestaan.
Die dozen zijn geleverd volgens de leverancier, niemand heeft gemeld er twee teveel te hebben en Chiva heeft natuurlijk recht op die 2 dozen karkas.
Conclusie: Orinake betaald deze twee dozen uit eigen zak aan Chiva.
Er waren mensen bereid om wat geld te storten om Orinake niet voor deze kosten te laten opdraaien.
Zijn die mensen nog steeds bereid??? Als iedereen een paar euro stort zitten we samen zo op die 30,-
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
-
Eira
- 3-sterren

Ik doe ook mee! Stuur maar een pb met het bedrag en rekeningnummer 
-
Eira
- 3-sterren

Dankjewel, het drogertje is nu hard aan het werkboris2009 schreef: Eira gefeliciteerd, ik ben er net achter dat het een droger is ik dacht eerst je rijbewijs![]()
Top! Heel erg lief.Ik doe ook mee! Stuur maar een pb met het bedrag en rekeningnummer
Ik denk alleen dat iedereen zelf moet beslissen hoeveel je wilt bijdragen aan die 30,-.?
We kunnen b.v. ieder voor zich wat storten rechtstreeks naar Tamara of alles op één rekening en dan in zijn totaal storten naar Tamara?
Maakt mij niet uit, pas me aanRamses1 schreef: Top! Heel erg lief.
Ik denk alleen dat iedereen zelf moet beslissen hoeveel je wilt bijdragen aan die 30,-.?
We kunnen b.v. ieder voor zich wat storten rechtstreeks naar Tamara of alles op één rekening en dan in zijn totaal storten naar Tamara?
-
Eira
- 3-sterren

Prima! Ik zie dat we nu met 5 personen zijn dus ik wil wel €6,00 bijdragen (zoals je zegt moet ieder verder voor zich bepalen wat hij/zij bijdraagt, ik heb het voor mijn gemak gedeeldRamses1 schreef: Top! Heel erg lief.
ik doe ook mee hoor, vervelend als zo iets zo loopt, storten we zelf of in een bedrag ?
Ik zal iedereen die mee wil en kan doen een PB sturen met een rekeningnrummer.ik doe ook mee hoor, vervelend als zo iets zo loopt, storten we zelf of in een bedrag ?
Stort daar je uiteraard vrijwillige bijdrage en dan storten we het in zijn geheel naar Tamara.
Ok? Lief dat jullie meedoen echt top!
-
Eira
- 3-sterren

Ramses1 schreef: Ik zal iedereen die mee wil en kan doen een PB sturen met een rekeningnrummer.
Stort daar je uiteraard vrijwillige bijdrage en dan storten we het in zijn geheel naar Tamara.
Ok? Lief dat jullie meedoen echt top!
-
Marije Lei
- 4-sterren

Zie het nu pas. Ik wil ook wel iets bijdragen hoor!
-
Marije Lei
- 4-sterren

Omdat Job ook al druk in de weer is en sommige op vakantie gaan heb ik ook alvast de pb's voor de vervoerskosten verstuurd. Voor mensen die piemels hebben bestelt en het na rekenen. De piemels zijn volgens Job tussen de 700 en 800 gram. Ik heb dus 700 gram per piemel aangehouden 
Ik doe ook mee 
Was weg en zie het nu pas
Was weg en zie het nu pas
Ik wil ook zeer zeker niet, dat Tamara hier voor opdraaid.
heb de 2 dozen afgestaan om degene die ze besteld had ook te laten meegenieten van de mooie konijntjes en ik toch altijd teveel bestel 8) en in de hoop dat degene die 2 dozen teveel had of 2 mensen elk 1 doos zich zouden melden, en het zou dan wel geregeld worden. maarja
Maar een heel goed initiatief zo, al had ik zowieso géén dozen van Tamara aangenomen zonder te betalen.
Dit keer had ik het voor mijn rekening genomen en haar gewoon de nijntjes betaal.
En natuurlijk draag ik ook graag een centje bij.
heb de 2 dozen afgestaan om degene die ze besteld had ook te laten meegenieten van de mooie konijntjes en ik toch altijd teveel bestel 8) en in de hoop dat degene die 2 dozen teveel had of 2 mensen elk 1 doos zich zouden melden, en het zou dan wel geregeld worden. maarja
Maar een heel goed initiatief zo, al had ik zowieso géén dozen van Tamara aangenomen zonder te betalen.
Dit keer had ik het voor mijn rekening genomen en haar gewoon de nijntjes betaal.
En natuurlijk draag ik ook graag een centje bij.
Ik snap ook inderdaad nog steeds niet waar die 2 dozen dan gebleven zijn. Ik bedoel, je ziet 20kg niet over het hoofd?
9 van de 10 kunnen zo'n doos niet eens zonder puzzelen en portioneren kwijt!
(weet de leverancier dan ook zeker dat die afgeleverd zijn dan?)
Wel fijn te lezen dat steeds meer mensen hun steentje bij willen dragen.
9 van de 10 kunnen zo'n doos niet eens zonder puzzelen en portioneren kwijt!
(weet de leverancier dan ook zeker dat die afgeleverd zijn dan?)
Wel fijn te lezen dat steeds meer mensen hun steentje bij willen dragen.
De leverancier heeft de dozen geleverd en ze zijn verdwenen, hoe weet niemand..
Tja, het is en blijft vreemd maar we zullen er niet meer achter komen.
Heel erg fijn om te zien dat jullie willen meehelpen om Tamara haar geld te bezorgen.
Ze heeft stilzwijgend de rekening op zich genomen. Als ik er niet op was teruggekomen had ze er nooit meer iets over geschreven en 2 nieuwe dozen aan Chiva gegeven en die zelf betaald.
Heel erg lief van haar maar niet de bedoeling natuurlijk. Zij kan er ook niks aan doen, ze zijn betaald, besteld, geleverd.... en verdwenen.
Tja, het is en blijft vreemd maar we zullen er niet meer achter komen.
Heel erg fijn om te zien dat jullie willen meehelpen om Tamara haar geld te bezorgen.
Ze heeft stilzwijgend de rekening op zich genomen. Als ik er niet op was teruggekomen had ze er nooit meer iets over geschreven en 2 nieuwe dozen aan Chiva gegeven en die zelf betaald.
Heel erg lief van haar maar niet de bedoeling natuurlijk. Zij kan er ook niks aan doen, ze zijn betaald, besteld, geleverd.... en verdwenen.