Hoe zien jullie vleesjes eruit ?
Moderator: Lizzy
Re: Hoe zien jullie vleesjes eruit ?
Heel handig en interessant topic dit! Jammer dat ik bijna alles al geportioneerd heb, kan volgend weekend nog wel kipdijenvlees op de foto zetten.
De eendennekken van Slagerij West zien er precies zo uit als van Richard Vers Voeding, alleen zijn ze daar €1,50/kg (foto ontbreekt dus helaas, misschien van de week als ik er een paar ontdooit heb).
Die hazenvoorpoten met schouder van Versvoer zien er echt fantastisch uit zeg. Wat is de prijs daarvan?
De eendennekken van Slagerij West zien er precies zo uit als van Richard Vers Voeding, alleen zijn ze daar €1,50/kg (foto ontbreekt dus helaas, misschien van de week als ik er een paar ontdooit heb).
Die hazenvoorpoten met schouder van Versvoer zien er echt fantastisch uit zeg. Wat is de prijs daarvan?
Hazenvoorpoten bij versvoer zijn rond 3.00 euro. Bij richard kun je ze ook krijgen 3,25 euro per kg. Maar je kunt hazenvoorpoten ook wel goedkoper krijgen..Xerox schreef: Heel handig en interessant topic dit! Jammer dat ik bijna alles al geportioneerd heb, kan volgend weekend nog wel kipdijenvlees op de foto zetten.
Ik vind het idee heel leuk en best praktisch als iedereen zijn dingetjes op de foto gaat zetten en dealer en prijs erbij, maar op lange termijn hebben we er weinig aan, lijkt me zo.
Prijzen zijn altijd aan veranderingen onderhevig en de leverancier is weer afhankelijk van diens leverancier. Er kunnen makkelijk ook wisselingen in assortiment en kwaliteit ontstaan. En zo is over een jaar dit draadje al niet meer relevant.
Prijzen zijn altijd aan veranderingen onderhevig en de leverancier is weer afhankelijk van diens leverancier. Er kunnen makkelijk ook wisselingen in assortiment en kwaliteit ontstaan. En zo is over een jaar dit draadje al niet meer relevant.
Ik moet wel zeggen dat het stoofvlees van Richard (zowel paard als rund) er heel mooi uitzien. Jammer dat ze hier paard niet zo lekker vinden, maar ze krijgen dus binnenkort wel rundstoofvlees te eten.
Zo waren de voorpoten verpakt:

Heel erg vers, kon je zelf nog makkelijk eten (heeft iemand die ik ken dan ook gedaan). Maar ik zie ze momenteel niet op de site staan, versvoer past de site heel erg goed aan naargelang wat er in voorraad is.

Heel erg vers, kon je zelf nog makkelijk eten (heeft iemand die ik ken dan ook gedaan). Maar ik zie ze momenteel niet op de site staan, versvoer past de site heel erg goed aan naargelang wat er in voorraad is.
-
johanna25
of de prijzen wel of niet veranderen maakt het topic niet minder interessant, ik persoonlijk vind het leuk om te zien welke producten op welke manier verpakt zijn of worden, zo kan het nog leerzaam zijn voor de mensen die ook denken aan de overstap op barf of zelf wat meer met het vlees doen )portioneren en de problemen die zich daar voor doen'
leuk topic
leuk topic
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Ik ben heel blij met dit topic, niet zozeer om de genoemde prijzen (die verschillen natuurlijk zeer van de prijzen hier in IT), maar om te zien hoe die vleesjes er nu allemaal uitzien en wat jullie oordeel is over een bepaald stuk vlees: vet, teveel vet, kaal niet kaal enz.
Heel leerzaam voor mij. Hopelijk zullen nog heel veel foto's volgen. Bijv. ook van pens misschien?, daarvan weet ik nu nog steeds niet goed hoe dat er uit hoort zien.
Heel leerzaam voor mij. Hopelijk zullen nog heel veel foto's volgen. Bijv. ook van pens misschien?, daarvan weet ik nu nog steeds niet goed hoe dat er uit hoort zien.
Paardenvlees van Sietie,1,75/kg

Kalkoennek van Nadia 1,75/kg

Lama van Jolanda 2,85/kg Het wit zijn vliesjes,geen vet,verder is het mooi mager vlees.

Haaskarkas van Lida 1,75/kg

Kalkoennek van Nadia 1,75/kg

Lama van Jolanda 2,85/kg Het wit zijn vliesjes,geen vet,verder is het mooi mager vlees.

Haaskarkas van Lida 1,75/kg

Laatst gewijzigd door Jump op zo 20 mei 2012, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
TuttiFrutti
- 3-sterren

Ik vind dit ook een handig topic met foto's erbij. Zit soms te twijfelen of ik bepaalde dingen moet/wil bestellen omdat je niet weet hoe de kwaliteit is.
Ik heb deze week bij lupa en versvoer besteld. Morgen ga ik pakketjes maken en de foto's hier plaatsen
Ik heb deze week bij lupa en versvoer besteld. Morgen ga ik pakketjes maken en de foto's hier plaatsen
Hier ook een paar foto's
Paardenvlees van Sietie 2,00/kg

Hertenvlees van Orinake 2,85 a 3,50 /kg met nauwelijks vet of vliezen

Konijnkarkas van Orinake 1,50 /kg

Bio -rundernier van Nienke 2,25 /kg

kippenvoorrug,vaak met nek erbij van de eigen leverancier 0,75/kg

Paardenvlees van Sietie 2,00/kg

Hertenvlees van Orinake 2,85 a 3,50 /kg met nauwelijks vet of vliezen

Konijnkarkas van Orinake 1,50 /kg

Bio -rundernier van Nienke 2,25 /kg

kippenvoorrug,vaak met nek erbij van de eigen leverancier 0,75/kg

Vergeten een foto te nemen vooraf, dan maar tijdens het voeren: reekop van Versvoer 1,50 per stuk, hoeveel deze woog weet ik niet (ook vergeten
), op de site van Versvoer staat van 400-700g.

Heel vers en heel veel vlees.

Heel vers en heel veel vlees.
-
johanna25
wat een prachtige foto's ik heb er veel over gelezen maar vind het prachtig om het eens te kunnen visualiseren.
complimenten bedankt voor het lesmateriaal.
Dat paardenvlees ziet er helemaal prachtig uit...
complimenten bedankt voor het lesmateriaal.
Dat paardenvlees ziet er helemaal prachtig uit...
dat paardevlees van sietie is geweldig.
hoop nog steeds dat zij het nog een keer kan leveren,
maar ben bang van niet,
hoop nog steeds dat zij het nog een keer kan leveren,
maar ben bang van niet,
Paardenvlees van Sietie

Rundvlees van mijzelf (euh, mijn leverancier) 3,-

Konijnenruggen (eigen leverancier)

Hazenrug van Miet

Zwaardvis (eigen leverancier)

Fazantenboutjes Jolanda (deze zijn niet meer verkrijgbaar geloof ik)

Zalmsnipper Jolanda

Kwartelkarkas Jolanda

Parelhoenkarkas (eigen leverancier)

Kangaroe vlees van Jolanda (niet meer verkrijgbaar)

Lamsstaartjes Jolanda

Wilde eend panklaar (Jolanda)

Lamslever (jolanda)

Parelhoenkarkas eigenleverancier

Runderlippen (eigen leverancier 1.50 de kilo)

Runderhart (eigen leverancier 1.50 de kilo)

Runderstrot (eigen leverancier 1.50 de kilo)

Lamskop (slagerij Puth)

Krokodil karkas (niet meer verkrijgbaar)

Lamsrib Slagerij Puth 1,- de kilo

Antiloop vlees Jolanda

Eendenruggen VSE

Fazantenbutjes (Jolanda)

Lamsbout

Rundvlees van mijzelf (euh, mijn leverancier) 3,-

Konijnenruggen (eigen leverancier)

Hazenrug van Miet

Zwaardvis (eigen leverancier)

Fazantenboutjes Jolanda (deze zijn niet meer verkrijgbaar geloof ik)

Zalmsnipper Jolanda

Kwartelkarkas Jolanda

Parelhoenkarkas (eigen leverancier)

Kangaroe vlees van Jolanda (niet meer verkrijgbaar)

Lamsstaartjes Jolanda

Wilde eend panklaar (Jolanda)

Lamslever (jolanda)

Parelhoenkarkas eigenleverancier

Runderlippen (eigen leverancier 1.50 de kilo)

Runderhart (eigen leverancier 1.50 de kilo)

Runderstrot (eigen leverancier 1.50 de kilo)

Lamskop (slagerij Puth)

Krokodil karkas (niet meer verkrijgbaar)

Lamsrib Slagerij Puth 1,- de kilo

Antiloop vlees Jolanda

Eendenruggen VSE

Fazantenbutjes (Jolanda)

Lamsbout

Laatst gewijzigd door Nadia op ma 21 mei 2012, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
clazing kipkarbonade

kipmaagjes

kippennekken

kippenvleugeltips

kipmaagjes

kippennekken

kippenvleugeltips