Hoe zien jullie vleesjes eruit ?
Moderator: Lizzy
Re: Hoe zien jullie vleesjes eruit ?
Zitten weer mooie vleesjes bij vind dit echt een leuk topic 
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Wauw, zwaardvis en krokodilkarkas! Waarom heb ik dat gemist? 
hahahaha zo zat meneer El Budha ook alChantalKrijn schreef: Wauw, zwaardvis en krokodilkarkas! Waarom heb ik dat gemist?![]()
Leuk topic en prachtige vleesjes!
Haha.. krokodil karkas was van 2(?) jaar geleden.. En zwaardvis is nog steeds te bestellen, alleen vind haast iedereen dat te duur (rond de 5euro de kilo) dus bied ik het haast nooit aan.ChantalKrijn schreef: Wauw, zwaardvis en krokodilkarkas! Waarom heb ik dat gemist?![]()
-
Marije Lei
- 4-sterren

Nu stel ik misschien een hele blonde vraag maar is krokodillenkk wel legaal?
Ganzenborstfilet via particulier , prijs ? Weinig
Speciaal voor onze oude tut verwerkt , ze knaagt geen wilde ganskarkas meer weg , dus dan krijgt oma ""het neusje van de zalm "" maar met een lekker kwartelkarkasje erbij

Speciaal voor onze oude tut verwerkt , ze knaagt geen wilde ganskarkas meer weg , dus dan krijgt oma ""het neusje van de zalm "" maar met een lekker kwartelkarkasje erbij

Ja hoor, tuurlijk, waarom niet? Krokodil staat ook in vele restaurants op de kaart, samen met vele andere exotische dieren.Marije Doedens schreef: Nu stel ik misschien een hele blonde vraag maar is krokodillenkk wel legaal?
Gewoon verkrijgbaar via de wildhandel.
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik vind het echt COOL! 8)Nadia schreef: Haha.. krokodil karkas was van 2(?) jaar geleden.. En zwaardvis is nog steeds te bestellen, alleen vind haast iedereen dat te duur (rond de 5euro de kilo) dus bied ik het haast nooit aan.
Waar is zwaardvis dan een beetje mee te vergelijken qua bot en vlees? Is het ook een vette vis?
En krokodil dezelfde vraag
Zwaarvis is volgens mij te vergelijken met Tonijn, niet te vaak geven ivm kwik.
Het is een diepzee bewoner en daarom wel vrij van zooi. Het is een schone vis. In hoeverre je nog van schoon kunt spreken in de zee.
De Zwaarvis valt onder de baars. Dus is geen vette vis volgensmij. De tonijn valt onder de makrelen. Das al wat vetter. Het is geen must have op je menu. Net als de krokodil. Het zijn beide geen dieren welke een hond/wolf in de natuur zou kunnen vangen. dus imo eigenlijk een beetje 'onzin'. Maar, Kain vind de krokodil erg lekker, dus why not? De poezies vinden zwaardvis erg lekker, lekkerder dan zalm. Dus af en toe kregen ze daar een beetje van. Maar wilde toch graag de vettere soorten voeren, helaas worden hun daar minder gelukkig van.
Krokodil wat ik had was erg mager. Het voelde en rook iets heel lichts vissigs..
Het is een diepzee bewoner en daarom wel vrij van zooi. Het is een schone vis. In hoeverre je nog van schoon kunt spreken in de zee.
De Zwaarvis valt onder de baars. Dus is geen vette vis volgensmij. De tonijn valt onder de makrelen. Das al wat vetter. Het is geen must have op je menu. Net als de krokodil. Het zijn beide geen dieren welke een hond/wolf in de natuur zou kunnen vangen. dus imo eigenlijk een beetje 'onzin'. Maar, Kain vind de krokodil erg lekker, dus why not? De poezies vinden zwaardvis erg lekker, lekkerder dan zalm. Dus af en toe kregen ze daar een beetje van. Maar wilde toch graag de vettere soorten voeren, helaas worden hun daar minder gelukkig van.
Krokodil wat ik had was erg mager. Het voelde en rook iets heel lichts vissigs..
wow, nadia, wat heb jij allemaal vleesjes op de foto staan.
zowel van eigen leverancier, als van jolanda, superr
dank voor het plaatsen, leuk om het zo te zien.
woon toch in het verkeerde deel van nederland, zucht.
zelf heb ik tot nu toe alleen nog lama en r, lip van jullie genomen.
maar na het zien van de foto,s ben ik zeer hebberig.
hou de topics goed in de gaten.
wat is ongeveer het gewicht van zo,n runderstrot?
zowel van eigen leverancier, als van jolanda, superr
dank voor het plaatsen, leuk om het zo te zien.
woon toch in het verkeerde deel van nederland, zucht.
zelf heb ik tot nu toe alleen nog lama en r, lip van jullie genomen.
maar na het zien van de foto,s ben ik zeer hebberig.
hou de topics goed in de gaten.
wat is ongeveer het gewicht van zo,n runderstrot?
Runderstrot varieert van 500gr-een kleine kilo. Ik heb 1 levering gehad met allemaal mini's 250-400gram.
ze zien er geweldig uit, hou ik in gedachten
Zoals je weet, je kunt nu doorlopend bestellen 
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Inderdaad leuk voor erbij, dat was ook mijn idee eroverNadia schreef: Zwaarvis is volgens mij te vergelijken met Tonijn, niet te vaak geven ivm kwik.
Ben benieuwd wat Krijn zegt als ik zeg dat ik een krokodil in de vriezer heb liggen