Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 0.html#new
Mmm...Biologische kipjes.... Interesse?
Ik wil bij genoeg animo wel rijden.
-
Marije Lei
- 4-sterren

Graag!!!!Ramses1 schreef: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 0.html#new
Nou, een kilo of 10 wil ik welRamses1 schreef: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 0.html#new
Ik krijg, nou ja krijg
donderdag net een lading biokippenruggen binnen dus ik sla even over.
Kan ik nog meedoen met het probleem van Tamara , ja toch

Lees het verder wel
Lees het verder wel
Zoals ik al eerder heb gezegd en geschreven, had ik hoe dan ook , het verlies van 2 dozen zelf gedragen, en daar had ik hoe dan ook orinake niet voor op laten draaien.Ramses1 schreef: De leverancier heeft de dozen geleverd en ze zijn verdwenen, hoe weet niemand..
Tja, het is en blijft vreemd maar we zullen er niet meer achter komen.
Heel erg fijn om te zien dat jullie willen meehelpen om Tamara haar geld te bezorgen.
Ze heeft stilzwijgend de rekening op zich genomen. Als ik er niet op was teruggekomen had ze er nooit meer iets over geschreven en 2 nieuwe dozen aan Chiva gegeven en die zelf betaald.
Heel erg lief van haar maar niet de bedoeling natuurlijk. Zij kan er ook niks aan doen, ze zijn betaald, besteld, geleverd.... en verdwenen.
Oke nu wordt het leed door meerdere op zich genomen en die gedachte is gewoon fijn.
-
Marije Lei
- 4-sterren

Zie net in het topic dat ze er snel vanaf moet omdat haar vriezer stuk is gegaan. Weet dus niet of het een haalbare kaart wordt....Ramses1 schreef: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 0.html#new
Zoals ik al eerder heb gezegd en geschreven, had ik hoe dan ook , het verlies van 2 dozen zelf gedragen, en daar had ik hoe dan ook orinake niet voor op laten draaien.
Oke nu wordt het leed door meerdere op zich genomen en die gedachte is gewoon fijn.
Dat beweert ook niemand, Orinake ging ervan uit (haar verantwoordelijkheid gevoel) dat zij die kosten moest dragen.
Maar wat voor Orinake geldt, geldt natuurlijk ook voor jou
Het was heel erg lief van je dat je 2 dozen beschikbaar stelde, maar die moet je natuurlijk wel weer terugkrijgen en zo is het toch prima opgelost.
Geld is onderwegMarije Doedens schreef: Omdat Job ook al druk in de weer is en sommige op vakantie gaan heb ik ook alvast de pb's voor de vervoerskosten verstuurd. Voor mensen die piemels hebben bestelt en het na rekenen. De piemels zijn volgens Job tussen de 700 en 800 gram. Ik heb dus 700 gram per piemel aangehouden![]()
-
Marije Lei
- 4-sterren

Dank!Isa schreef: Geld is onderweg![]()
Zo, we bennen weer wat armer haha! 
- Job betaald voor de slingers
- Vervoerskosten betaald aan Marije
- Vermiste nijntjes fonds gesteund.
- Job betaald voor de slingers
- Vervoerskosten betaald aan Marije
- Vermiste nijntjes fonds gesteund.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Sjips 15 juni ben ik niet thuis 
Oopsss, s'avonds wel? Ik kan wel het voor je meenemen maar niet lang bewaren.Sjips 15 juni ben ik niet thuis
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben pas laat thuis.Ramses1 schreef: Oopsss, s'avonds wel? Ik kan wel het voor je meenemen maar niet lang bewaren.
Anders moet ik m'n moeder even heel lief aankijken....
De volgende dag is geen probleem, ik kan een extra koelkast aanzetten en het daarin bewaren.Ik ben pas laat thuis.
Anders moet ik m'n moeder even heel lief aankijken....
Laat maar weten of het nodig is.