Ik zie een jonge gezonde hond, die prima in haar vel zit!!! Dat uitzwaren komt straks vanzelf! Wat is het eigenlijk voor ras, want ik vind haar wel heel leuk
[/quote]
Hoi Chery, ze is inderdaad een cane corso. Met alle papieren, maar haar neus blijkt te kort te zijn voor een cane corso. De dierenarts van de vrouw die haar gefokt had zei dat ze haar daarom konden euthaniseren (?!?!?) als ze dat wilde. Dat wilde ze dus niet en ze heeft een goed adresje voor haar gezocht en wij waren de gelukkigen die haar kregen. Ook is haar staartje kort omdat dat beklemd heeft gezeten in de baarmoeder. Wij vinden haar perfekt zoals ze is en zijn dolgelukkig met haar. Ze is vrolijk, lief, aktief en wij vinden haar gewoon prachtig. Ze rent de hele dag in het rond als een zwarte torpedo, dus de korte neus heeft totaal geen invloed op haar welzijn.
@rupa. Ik ben hier in de hele krimpenerwaard nog geen dierenarts tegengekomen die niet pro brok was. Maar goed, als ze verder maar goed zijn vind ik het prima. Ik had het liefst wel een holistische dierenarts gehad, maar misschien komt die hier in de omgeving ooit nog.
@Sjaak: Bedankt!