Wil wel met je delenMarije Doedens schreef: Ik wil in ieder geval konijnenrug en vlees maar is er iemand die kalkoenfilet en kipfilet wil delen? 5kg is voor mij zat, aan gezien die kleintjes hier 5kg per maand eten
(wat een verslaving dit, gister bestelt bij Richards, over twee weken 40kg uit Appeltern en nog heb ik niet genoeg)
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
-
Marije Lei
- 4-sterren

Top! Wil je dan van allebei 5? Konijn is wel per 5kg te bestellen en 10kg konijnenrug komt ook wel op maar om nou 20kg van twee soorten spier in de vriezer te proppen... Dan is hij vol ook en duurt het een eeuw voor het op isIsa schreef: Wil wel met je delen![]()
ik wil graag meebestellen met Jolanda en Nadia
eendenvleugel 10 kilo 13
kalkoennekken 10 kilo 17,50
kipperuggen 10 kilo 10
rundvlees 10 kilo 30
hertenvlees 5 kilo 14,25
lamsrib 4 kilo 17
totaal 49 kilo
Ik wacht nog even het antwoord af van Jolanda of ik ook 4 kilo rib af kan nemen...of wil er iemand de andere 4 kilo uit de doos??
Kan het er nog bij George??
eendenvleugel 10 kilo 13
kipperuggen 10 kilo 10
rundvlees 10 kilo 30
hertenvlees 5 kilo 14,25
lamsrib 4 kilo 17
totaal 49 kilo
Ik wacht nog even het antwoord af van Jolanda of ik ook 4 kilo rib af kan nemen...of wil er iemand de andere 4 kilo uit de doos??
Hoi Aussiesueik wil graag meebestellen met Jolanda en Nadia
eendenvleugel 10 kilo 13
kipperuggen 10 kilo 10
rundvlees 10 kilo 30
hertenvlees 5 kilo 14,25
lamsrib 4 kilo 17
totaal 49 kilo
Eend kan niet zo besteld worden.
Daantje neemt dat mee op heenweg en het is bedoeld voor Limburg.
Interesse peiling Lijntje Rundvlees Nadia Noord-Holland
Heeft Noord-Holland over een paar weken interesse in Rundvlees van Nadia?
Producten zijn: Runder hart, Runder lip, Runder strot, Runder lever, Runder long en alles kost 1,50 de kilo.
De datum zal, in overleg met Nadia nog gekozen worden, voor nu wil ik graag weten of er animo voor is.
Bij elkaar moeten we wel minstens 400 kilo afnemen
Producten zijn: Runder hart, Runder lip, Runder strot, Runder lever, Runder long en alles kost 1,50 de kilo.
De datum zal, in overleg met Nadia nog gekozen worden, voor nu wil ik graag weten of er animo voor is.
Bij elkaar moeten we wel minstens 400 kilo afnemen
Re: Interesse peiling Lijntje Rundvlees Nadia Noord-Holland
Geen plaats meer, zit hier echt vol voorlopigRamses1 schreef: Heeft Noord-Holland over een paar weken interesse in Rundvlees van Nadia?
Bij elkaar moeten we wel minstens 400 kilo afnemen![]()
Volgens mij kan er max 700 kilo naar Sittard / Limburg , hiervan is er +/- 300 voor de overige provincieen als ik het goed heb begrepenRamses1 schreef: Hoi Aussiesue
JA RUNDERLIPPENRamses1 schreef: Heeft Noord-Holland over een paar weken interesse in Rundvlees van Nadia?
Volgende week moet ik weer dringend naar VSE
, iemand nog iets nodig??? , af te halen in Beverwijk.
Aan iedereen in die mee wil doen Noord-holland
Ik kan voorlopig nog ruim voldoende kwijt , dus plaats de bestelling maar in het Nadia&Jolanda topic
Groet George
Ik kan voorlopig nog ruim voldoende kwijt , dus plaats de bestelling maar in het Nadia&Jolanda topic
Groet George
oh oké, dan laat ik die zitten.thanksRamses1 schreef: Hoi Aussiesue
kan ik eindelijk die beroemde lippen gaan drogen....uhhh ja interesse heb ik dus wel.Ramses1 schreef: Heeft Noord-Holland over een paar weken interesse in Rundvlees van Nadia?
kom jij even op het goede moment....ik zou graag 1 doos (10 kilo?) eendenvleugels willen.chiva schreef: Volgende week moet ik weer dringend naar VSE, iemand nog iets nodig??? , af te halen in Beverwijk.
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Ik spiek af en toe mee hier.
Ribben kunnen per 2kg besteld worden. Er mag gewoon gedeelt worden zoals het in de verpakkingen zit. Dus 8x1kg wilde eend, 2x5kg hert, 4x2kg ribben ect.
Eend van de VSE kan ook beperkt besteld worden voor mensen die buiten limburg/regio eindhoven. Dit hebben we vanmiddag nogmaals besproken omdat we hier in het zuiden bij lange na niet aan het max aantal kg komen.
Ik moet nog altijd gaan tellen, daar ben ik nog niet aan toe gekomen vandaag, maar zodra ik dat gedaan heb kan ik beter zeggen hoeveel kg vse eend limburg mag verlaten
Ribben kunnen per 2kg besteld worden. Er mag gewoon gedeelt worden zoals het in de verpakkingen zit. Dus 8x1kg wilde eend, 2x5kg hert, 4x2kg ribben ect.
Eend van de VSE kan ook beperkt besteld worden voor mensen die buiten limburg/regio eindhoven. Dit hebben we vanmiddag nogmaals besproken omdat we hier in het zuiden bij lange na niet aan het max aantal kg komen.
Ik moet nog altijd gaan tellen, daar ben ik nog niet aan toe gekomen vandaag, maar zodra ik dat gedaan heb kan ik beter zeggen hoeveel kg vse eend limburg mag verlaten
Hoi Jolanda, dank je, ik zal de bestelling in jouw topic plaatsen.**Jolanda** schreef: Ik spiek af en toe mee hier.
Ik moet nog altijd gaan tellen, daar ben ik nog niet aan toe gekomen vandaag, maar zodra ik dat gedaan heb kan ik beter zeggen hoeveel kg vse eend limburg mag verlaten![]()