Ik heb gisteren bij een barfplaats lid 10 kg haas gekocht. Het is rug met 2 poten en ribben. Goed bevleesd. Alleen is het grootste deel van het vlees voor mijn pup de komende maanden nog veel te hard en mijn oude hond kan het al helemaal niet eten. Ik heb 10 kg gekocht. 7,5 kilo zit nog verpakt in 3 zakken van 2.5 kilo, dan heb ik 1 zak verdeeld in porties en weer ingevroren. Denk dat ik nog 8,5 kilo over heb. Misschien 9. Als iemand interesse heeft wil ik er graag 20 euro voor hebben. Ik heb er zelf gisteren 25 euro voor betaald.
Wie van de mensen uit Den Haag/ Scheveningen moet binnenkort weer bij Lupa bestellen? Ik heb niet zo heel veel nodig en kom niet aan het minimum bedrag.
Els en Max schreef:
Wie van de mensen uit Den Haag/ Scheveningen moet binnenkort weer bij Lupa bestellen? Ik heb niet zo heel veel nodig en kom niet aan het minimum bedrag.
itslein schreef:
Ik heb gisteren bij een barfplaats lid 10 kg haas gekocht. Het is rug met 2 poten en ribben. Goed bevleesd. Alleen is het grootste deel van het vlees voor mijn pup de komende maanden nog veel te hard en mijn oude hond kan het al helemaal niet eten. Ik heb 10 kg gekocht. 7,5 kilo zit nog verpakt in 3 zakken van 2.5 kilo, dan heb ik 1 zak verdeeld in porties en weer ingevroren. Denk dat ik nog 8,5 kilo over heb. Misschien 9. Als iemand interesse heeft wil ik er graag 20 euro voor hebben. Ik heb er zelf gisteren 25 euro voor betaald.
En bij het haaskarkas komen nu ook 4 zalmlijven met 3,5 zalmkop. Wie oh wie wil ze hebben. Heb er 4 euro voor betaald maar voor 2 euro mogen ze met de haaskarkassen mee. Mijn honden kijken me aan of ik niet goed wijs ben als ik ze dit voorschotel.
De haaskarkassen en de zalmlijven/koppen kunnen eventueel ook opgehaald worden in Bodegraven als dat meer in de richting is. Van dinsdag tot zaterdag bij m'n vriend op het werk.
Wij hebben wel interesse in de zalmlijven en -koppen (voor 2 euro).
De haaskarkas helaas niet
De dames lusten die niet om één of andere (duistere) reden
Ophalen in Bodegraven zou moeten lukken...
Laatst gewijzigd door Chunga op vr 01 jun 2012, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.