Ik zou wel drie kilo runderlippen willen. Voor de rest zit ik behoorlijk vol!Ramses1 schreef: Heeft Noord-Holland over een paar weken interesse in Rundvlees van Nadia?
Producten zijn: Runder hart, Runder lip, Runder strot, Runder lever, Runder long en alles kost 1,50 de kilo.
De datum zal, in overleg met Nadia nog gekozen worden, voor nu wil ik graag weten of er animo voor is.
Bij elkaar moeten we wel minstens 400 kilo afnemen![]()
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
-
Marije Lei
- 4-sterren

Re: Interesse peiling Lijntje Rundvlees Nadia Noord-Holland
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Ja we zitten allemaal vol, het is ook de bedoeling om het morgen te gaan halen hoor 
Ik wil alleen peilen of we met zijn allen aan zo'n een grote bestelling kunnen komen.
Voorlopig heb ik nog genoeg runderlippen maar wil niet graag zonder komen te zitten 8)
Ik wil alleen peilen of we met zijn allen aan zo'n een grote bestelling kunnen komen.
Voorlopig heb ik nog genoeg runderlippen maar wil niet graag zonder komen te zitten 8)
-
Marije Lei
- 4-sterren

Ik wil die lippen ook graag proberen! Maar als het nog even duurt denk ik dat ik ook wel weer wat orgaan kan gebruiken. Maar veel meer als 12 kg gaat het dan niet worden, hier eten ze niet zo veelRamses1 schreef: Ja we zitten allemaal vol, het is ook de bedoeling om het morgen te gaan halen hoor
Er komt komende week hier een vriezer vrij...
Exacte inhoud, energielabel e.d. geen flauw idee haha! Het betreft een kist van zo'n 90cm breed, 80 hoog en 60 diep.
Tis wel een oudje, maar een philips whirlpool.
5 tientjes voor de liefhebber, af te halen in Heemskerk...
Exacte inhoud, energielabel e.d. geen flauw idee haha! Het betreft een kist van zo'n 90cm breed, 80 hoog en 60 diep.
Tis wel een oudje, maar een philips whirlpool.
5 tientjes voor de liefhebber, af te halen in Heemskerk...
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik krijg nog aardig wat in de levering van Job 15 juni, dus zal dan nog om een paar dingen gaan............ de lippen weer bvRamses1 schreef: Heeft Noord-Holland over een paar weken interesse in Rundvlees van Nadia?
Producten zijn: Runder hart, Runder lip, Runder strot, Runder lever, Runder long en alles kost 1,50 de kilo.
De datum zal, in overleg met Nadia nog gekozen worden, voor nu wil ik graag weten of er animo voor is.
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Nou Ramses ik heb wel interesse hoor in strot, lip en long.Ramses1 schreef: Heeft Noord-Holland over een paar weken interesse in Rundvlees van Nadia?
Als het maar voor 28 juli is want anders ben ik met vakantie 2 weken.
Ik hou het in de gaten hier
Interesse is er dus wel, die Runderlippen zijn echt beroemd haha!
Misschien is de laatste week van juli wel een mooie datum?
Vriezers zijn nu overal boordevol
Misschien is de laatste week van juli wel een mooie datum?
Vriezers zijn nu overal boordevol
ja 10 kg lip wil ik ook wel tegen die tijd....
Laatst gewijzigd door bordie op wo 30 mei 2012, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
oww, half Juli dan? hihiAls het maar voor 28 juli is want anders ben ik met vakantie 2 weken.
Bestelling is geplaatstKizmoo schreef: Aan iedereen in die mee wil doen Noord-holland
Ik kan voorlopig nog ruim voldoende kwijt , dus plaats de bestelling maar in het Nadia&Jolanda topic
Groet George
ik maak ruimte voor de runderstrot en runderlippen van nadia
, super, voor nu denk ik 40 kilo lip en 30 kilo strot en 20 kg hart , las ik iets van half juli ?
prima voor mij.
Hoe gaat het verder met bestellen, komt daar dan nog een topic over of is het eerst hier inventariseren of we aan de kilo's komen ?
edit: ik heb mijn bestelling aangepast, ik zit nu op 90 kilo
prima voor mij.
Hoe gaat het verder met bestellen, komt daar dan nog een topic over of is het eerst hier inventariseren of we aan de kilo's komen ?
edit: ik heb mijn bestelling aangepast, ik zit nu op 90 kilo
Laatst gewijzigd door boris2009 op do 31 mei 2012, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Precies dat is nu even de bedoeling.ik maak ruimte voor de runderstrot en runderlippen van nadia , super, voor nu denk ik 30 kilo lip en 20 kilo strot, las ik iets van half juli ?
prima voor mij.
misschien dan ik voor iemand anders ook nog 10 om 10 kg moet kopen
Ik denk dat we wel aan de 400 kilo kunnen komen met zijn allen en dan kunnen we een besteltopic maken.
De rundproducten zijn per 10 kilo te bestellen. Als ik het vers laat komen, dan kan er zelf gedeeld worden. maar ivm weer/zomer moeten we eens over bedenken of bevroren niet beter is.
Mevrouw met de bullen en york (Sorry, weet je naam even niet, terug kijken cuq de telefoon gaat lastig. ) de lippen worden voornamelijk gedroogd hihi. Dus nemen maar tijdelijk plaats in beslag in de vriezer. Hahahaha
Mevrouw met de bullen en york (Sorry, weet je naam even niet, terug kijken cuq de telefoon gaat lastig. ) de lippen worden voornamelijk gedroogd hihi. Dus nemen maar tijdelijk plaats in beslag in de vriezer. Hahahaha
-
Marije Lei
- 4-sterren

Haha dan wil deze bullen/york mevrouw ook wel 10 kilo lippenNadia schreef: De rundproducten zijn per 10 kilo te bestellen. Als ik het vers laat komen, dan kan er zelf gedeeld worden. maar ivm weer/zomer moeten we eens over bedenken of bevroren niet beter is.
Hihihi.. Sorry, kwam erg lomp over. Nu zie ik je naam en denk ik, oh ja!