Jeukende plekken Joep
Moderator: Lizzy
Re: Jeukende plekken Joep, gaat oke, elimineren, 2e diersoort?
Pokke hond. Hij moet de haring niet 
Verwend nest!eelke schreef: Pokke hond. Hij moet de haring niet![]()
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
eelke schreef: Pokke hond. Hij moet de haring niet![]()
Sorry, het is toch wel een klein beetje grappig.
*Proest* aaaaaaah wel vervelend zeg!
Ja, en mijn vriend heeft nog medelijden ook
dus van hem hoefde hij het niet op te eten 
Morgen heeft ie pech, krijgt ie alleen de haring... (als ie die op heeft mag hij de rest ook wel hebben)
Morgen heeft ie pech, krijgt ie alleen de haring... (als ie die op heeft mag hij de rest ook wel hebben)
hihihihihi wat een lekker dier is het toch. misschien moet je hem die zeehond foto van Gijs even laten zien? dan snapt ie wel dat honden ook vis eten.eelke schreef: Pokke hond. Hij moet de haring niet![]()
Ja het is een echte blonde muts...
Getver, kan ik die haring nog gaan schoonmaken en ik stukjes haken ook, als het zo doorgaat...brr....hoewel. Volgens mij heeft mijn moeder nog een vleesmolen misschien...
Getver, kan ik die haring nog gaan schoonmaken en ik stukjes haken ook, als het zo doorgaat...brr....hoewel. Volgens mij heeft mijn moeder nog een vleesmolen misschien...
en als je nou die haring in 2en doet, en dan tijdens het ontdooien bij de rest van het eten in?
Ik denk maar in 4en, dan zijn het redelijk hapklare brokken. Dan 2 stukken sochtends bij het spiervlees, en 2 stukken savonds door het orgaan...
Als ik hem inderdaad in bevroren toestand in stukken hak, zal het wel minder smerig zijn idd
Als ik hem inderdaad in bevroren toestand in stukken hak, zal het wel minder smerig zijn idd
Haring door de vleesmolen???eelke schreef: Ja het is een echte blonde muts...
Dat is het toppunt van smerigheid,....het stinkt en ziet er zo ontzettend smerig uit!
Succes!!!
Ben toch zo blij met barfplaats, jullie weten me altijd moed in te pratenkeetje schreef: Haring door de vleesmolen???
Dat is het toppunt van smerigheid,....het stinkt en ziet er zo ontzettend smerig uit!
Succes!!!![]()
Nee, in mootjes hakken terwijl ie nog bevroren is...dat gaat m worden! 8)
Dat lijkt me inderdaad en beter idee, in de vleesmolen kan altijd nog,.... 
Joep keek errug benauwd vanmorgen toen ik zijn bak wegzette...toch niet he baas? Helemaal happy toen het haas bleek te zijn
hij komt me zelfs bedanken voor de haas 
Net de haring in stukjes gehakt, gaat hartstikke makkelijk zo nog bevroren! Hij ligt nu in zijn voerbak, met hazen spiervlees. Haas vind hij erg lekker, dus dan kunnen de sappen een beetje mengen. Zal hem hebben! 8)
Net de haring in stukjes gehakt, gaat hartstikke makkelijk zo nog bevroren! Hij ligt nu in zijn voerbak, met hazen spiervlees. Haas vind hij erg lekker, dus dan kunnen de sappen een beetje mengen. Zal hem hebben! 8)