Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Heeft iemand een foto van gedroogde lippen?
Komt er nog een apart topic voor de rundelproducten van Nadia of moeten we hier bestellen?
Ja hoor... Heb zelf net weer vanmiddag wat leuke dingetjes opgehaald, dus moet even klooien komende week om hem leeg te krijgen haha!Eira schreef: Ik moet eigenlijk echt een paar keer per dag in dit topic kijken want ik mis van alles zo te zien
@José S: Ik ben wel geïnteresseerd in de vriezer, moet wel nog even overleggen met het thuisfront of ik er eentje bij magIs hij nog beschikbaar?
Lukt wel, alleen moet ik dan wel zo'n 50kg gaan portioneren anders past het niet...
Spiervlees van rund komt 6 juli mee met de combolevering mij/Jolanda.sella schreef: Er kan geen spiervlees van rund komen Nadia?
Komt van een andere leverancier dan deze. De ervaring leert dat het rundvlees van de lippenmeneer veels te vet is. Dus daar bestel ik geen spier meer.
Er zit nu al een bestel stop op dus een lijntje zal niet doorgaan ;(Hebben jullie dit gezien? http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 754.0.html
Ik wil wel het lijntje zijn. Hebben we plek voor paardenvlees??
M
Heeft iemand een foto van gedroogde lippen?

-
Eira
- 3-sterren

Ik krijg helaas geen toestemming voor nog een vriezer er bij. Ons tuinhuisje (daar zou hij moeten komen) is propvol en er zijn niet genoeg spullen van mijn vriend die weg mogen om ruimte te makenJosé S schreef: Ja hoor... Heb zelf net weer vanmiddag wat leuke dingetjes opgehaald, dus moet even klooien komende week om hem leeg te krijgen haha!
Lukt wel, alleen moet ik dan wel zo'n 50kg gaan portioneren anders past het niet...![]()
-
sella
Okee, dan heb ik daar overheen gekeken, zal nog eens spieken in dat topic.Nadia schreef: Spiervlees van rund komt 6 juli mee met de combolevering mij/Jolanda.
Komt van een andere leverancier dan deze. De ervaring leert dat het rundvlees van de lippenmeneer veels te vet is. Dus daar bestel ik geen spier meer.
dank je voor de foto..Ramses1 schreef:![]()
heb je de lippen eerst in dunnen plakken gesneden?
Nee, die zijn al zo dun gesneden en kunnen zo de droger in.
De honden zijn er verzot op en doen er net iets langer over dan met een ander gedroogd vleesje.
De honden zijn er verzot op en doen er net iets langer over dan met een ander gedroogd vleesje.
Idd, de lippen zijn kant en klaar. Nouja, klaar voor op de droger te gaan. Sommige voeren het ook als spiervlees, maar daar vind ik de kwaliteit niet goed genoeg voor. Er zit amper rood vlees aan. Voor te drogen super leuk (ze stinken wel) maar als maaltijd, nee.
Aangepast:
Tot nu neem ik 6 juli mee uit Haarlem:
Wat vervoerskosten betreft tegen die tijd kijk ik op een willekeurige routeplanner wat het ritje aan diesel kost wat ik deel door de mensen voor wie ik mee neem. Moet nog even kijen hoe of wat precies maa heel veel zal het niet zijn.
70 kilo voor mezelf
20 kilo voor Bordie - stop Texaco Heemskerk
80 kilo voor Boris 2009 - stop Texaco Heemskerk
20 kilo voor Eira - stop Texaco Heemskerk
Wat vervoerskosten betreft tegen die tijd kijk ik op een willekeurige routeplanner wat het ritje aan diesel kost wat ik deel door de mensen voor wie ik mee neem. Moet nog even kijen hoe of wat precies maa heel veel zal het niet zijn.
70 kilo voor mezelf
eendkarkas gaat toch alleen richting limburg....?Eira schreef: Zou er voor mij misschien 20 kilo eendkarkas mee kunnen naar Texaco Heemskerk?
Als het kan bestel ik zelf nog in het juiste topic
Edit: ik stuur je wel even een pb
-
Eira
- 3-sterren

Ik hoor net (en zie het ook in het topic) dat de eend alleen naar Limburg gaat, dus je mag mij van de lijst afhalen.El_Kato schreef: Aangepast:
70 kilo voor mezelf
Echt!!!..dat is helemaal super...als dat lijntje doorgaat doe ik graag mee.Ramses1 schreef: Nee, die zijn al zo dun gesneden en kunnen zo de droger in.