Hoe zien jullie vleesjes eruit ?
Moderator: Lizzy
Re: Hoe zien jullie vleesjes eruit ?
Ah juist op die manier.
Gedroogde Runderlippen van Nadia

Biologische kipkarkas van Antonia

Hertenindustrievlees van Jolanda

Biologische kipkarkas van Antonia

Hertenindustrievlees van Jolanda

Dat hert ziet er gewoon superlekker uit!! 
Hazenvlees. Waarschuwing: Katten vallen je aan om het te mogen eten!

Duif Filet (donker) en patrijs (lichter) Verpakt per ongeveer 60 gr. Dit is nog bevroren.

Duif Filet (donker) en patrijs (lichter) Verpakt per ongeveer 60 gr. Dit is nog bevroren.

Dat moet ik hebben, wanneer is dat beschikbaar?Nadia schreef: Hazenvlees. Waarschuwing: Katten vallen je aan om het te mogen eten!![]()
![]()
Oh..wat een luxe..Vacuum verpakt..En zo te zien mooi filet..Mijn katten willen verhuizen naar Limburg 
Het is inderdaad geweldig. Het duif en patrijsfilet was waarschijnlijk eenmalig. Van een restpartij. zo ook het haas. Al dat dit waarschijnlijk wel vaker geleverd kon worden. Maar zal niet goedkoop worden. Duurder als hert en lama. Maar het is geweldig mooi! Ruikt ook helemaal niet raar sterk. De katten hebben dit stipt op een staan nu.
twee van de drie katten trokken hun neus er voor op , voor de patreis
mijn kater vond het heerlijk hahahaha
mijn kater vond het heerlijk hahahaha
Diva vind het haas , patrijs en duif ook jammie jammie.Nadia schreef: Het is inderdaad geweldig. Het duif en patrijsfilet was waarschijnlijk eenmalig. Van een restpartij. zo ook het haas. Al dat dit waarschijnlijk wel vaker geleverd kon worden. Maar zal niet goedkoop worden. Duurder als hert en lama. Maar het is geweldig mooi! Ruikt ook helemaal niet raar sterk. De katten hebben dit stipt op een staan nu.
Bindi wil alleen haas
Hier staan de hazensnijsels van richard op 1 maar vergeleken met dat hazenvlees zijn de hazensnijsels maar troep 8)Nadia schreef: Het is inderdaad geweldig. Het duif en patrijsfilet was waarschijnlijk eenmalig. Van een restpartij. zo ook het haas. Al dat dit waarschijnlijk wel vaker geleverd kon worden. Maar zal niet goedkoop worden. Duurder als hert en lama. Maar het is geweldig mooi! Ruikt ook helemaal niet raar sterk. De katten hebben dit stipt op een staan nu.
Mocht je er ooit weer aan kunnen komen en iets overhouden hou ik me aanbevolen
Ik heb ook ooit hazensnijsels gehad. Ook veel mindere kwaliteit vergeleken met dit.lachnat schreef: Hier staan de hazensnijsels van richard op 1 maar vergeleken met dat hazenvlees zijn de hazensnijsels maar troep 8)
Mocht je er ooit weer aan kunnen komen en iets overhouden hou ik me aanbevolenMoet het niet al te duur worden ik wil zelf ook nog kunnen eten
![]()
Dit vlees komt niet van mijn leverancier af. Mocht er ooit aangeboden worden, komt dit in de verzamelplaats te staan..
Dat hertenindustrie vlees ziet erg goed uit zeg!
Het is nu op dit moment te bestellensaskia37 schreef: Dat hertenindustrie vlees ziet erg goed uit zeg!

parelhoenkk van kukeleku. 1,- p kg.

kipfiletsnippers van kukeleku. 3,- p kg.

kipdijvleesbotjes van kukeleku. 50 ct p kg.
zijn te klein voor mijn hond.
Laatst gewijzigd door bordie op wo 06 jun 2012, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Kalkoenfilet:

Patrijsfilet:

Patrijsfilet: