Verzamelgroep: Gelderland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Gelderland
Anthraciet, zijn er in jou omgeving niet meer belangstellenden voor vers vlees?
Wellicht dat er meerdere verzamelpunten in gelderland handig zijn.
Wellicht dat er meerdere verzamelpunten in gelderland handig zijn.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ik zou eens rond moeten vragen op een van de duitse barf fora, maar de meeste duitsers zijn (in onze ogen) erg voorzichtig/priegelig bezig en willen bijna alles 'gewolft' ofwel gemalen.... 
Maar ik kan vanavond eens rondkijken op de fora of er veel mensen in mijn buurt zijn die misschien wel over willen op het échte barf
Maar ik kan vanavond eens rondkijken op de fora of er veel mensen in mijn buurt zijn die misschien wel over willen op het échte barf
ja ik wil ook wel, denk dat ik dan wel 'centraal' zit. en heb toch weinig anders te doen.
xerox wilde ook maar zit weer met ruimte.
mooiste zou natuurlijk iemand zijn met toch wat ruime vriesruimte , vrees dat die er niet is.
en scheelt mij dat ook weer lijntjes bietsen.
xerox wilde ook maar zit weer met ruimte.
mooiste zou natuurlijk iemand zijn met toch wat ruime vriesruimte , vrees dat die er niet is.
en scheelt mij dat ook weer lijntjes bietsen.
-
Anthraciet
- 5-sterren

En waar zat jij ook alweer? (moet dat toch eens ergens centraal noteren geloof ik
)
ik zit in dieren.
ik kan het dan ook combineren met andere spulletjes misschien.
scheelt weer roadtrips voor andere.
en ach zeg maar niks over de duitsers deze maand
ik kan het dan ook combineren met andere spulletjes misschien.
scheelt weer roadtrips voor andere.
en ach zeg maar niks over de duitsers deze maand
-
Buran en Co
- 5-sterren

Wanneer de prijzen en soorten bekend zijn verwacht ik zeker interesse hier. Heb mijn buik vol van Herby, communicatie is kut. Dus als we rechtstreeks ergens goed spul kunnen krijgen heeft dat zeker de voorkeur. Hier gaat er (nu nog) 90 kilo per maand door, voer 3 kilo per dag.BlissSpirit schreef: Ik heb er geen moeite mee om een klein uur naar Dinxperlo te rijden voor goed vlees, maar niet voor 10 kg, dan moeten er hier uit de regio Arnhem/ Nijmegen wel meer besteld worden.
Heb zelf ook aangegeven verzamelpunt voor deze regio te willen zijn, maar wacht nog ff op een aantal vragen.
Pff en ik maar denken dat ik veel voerde...
@ BlissSpirit: Jij zou inderdaad wel een optie zijn...
@ BlissSpirit: Jij zou inderdaad wel een optie zijn...
Ja zou wel willen alleen beetje gebrek aan 'handige' tuin daarvoor: Kunt er niet direct voor parkerensignmodel schreef: xerox??? verzamelpunt??
...................................................................................
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Xerox schreef: Pff en ik maar denken dat ik veel voerde...
@ BlissSpirit: Jij zou inderdaad wel een optie zijn...![]()
Jaaaa! Blissspirit is een optieXerox schreef: Pff en ik maar denken dat ik veel voerde...
@ BlissSpirit: Jij zou inderdaad wel een optie zijn...![]()
-
Lobbes2009
- 3-sterren

Ik heb ook al aangegeven een optie te willen zijn. Volgens mij hoeft het ook niet zo moeilijk te zijn kunnen we gewoon een keer met Sarah5 overleggen om een leverig deze kant op te krijgen en dan moeten wij hier alleen even regelen bij wie het geleverd moet worden
Net zo iets als SW 
vond jou ook al een geschikte kandidaat. ruimte en naast de afslag.Lobbes2009 schreef: Ik heb ook al aangegeven een optie te willen zijn. Volgens mij hoeft het ook niet zo moeilijk te zijn kunnen we gewoon een keer met Sarah5 overleggen om een leverig deze kant op te krijgen en dan moeten wij hier alleen even regelen bij wie het geleverd moet wordenNet zo iets als SW
![]()
oh en ik kan t fietsen 
ik ga verhuizen naar midden gelderland

nee gekheid hoor, maar soms zou het wel heel veel handiger zijn.
hihi dat heb ik onlangs gedaan.Bertine schreef: ik ga verhuizen naar midden gelderland![]()
![]()
![]()
![]()