Verzamelgroep: Limburg
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Limburg
Ik heb wel interesse in bijna al het vlees wat ze aanbieden wat gevoerd kan worden, vooral omdat het diervriendelijk is.. Alleen is het voor mij even kijken waar nog meer verzamelpunten komen.. Ik rij namelijk vanuit Venlo net zo snel naar Nijmegen en Eindhoven als naar het zuiden.. En hoeveel plek mijn vriezers hebben op het moment van bestellen 
Hier ook alleen interesse in Lam..als de prijs in orde is
Wat ik eigenlijk al verwachte, vrij weinig belangstelling. Ook gezien het verloop van het topic waar ik naar verweest voorlopig dus even geen vleesjes van Sarah onze kant op. Ook als er mee belangstelling was geweest had ik toch nog even afgewacht hoe een en ander gaat verlopen want het voelt voor mij zoals het nu geregeld is niet goed, teveel onduidelijk.
Nicole
Nicole
Mochten er mensen zijn die oa paardenvlees willen hebben
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 170.0.html
Tot nu toe geen aanvraag vanuit Breda, wellicht is het mogelijk dat Lida dan naar Eindhoven gaat?
Tot nu toe geen aanvraag vanuit Breda, wellicht is het mogelijk dat Lida dan naar Eindhoven gaat?
En ik zou naar eindhoven kunnen rijden.job schreef: Mochten er mensen zijn die oa paardenvlees willen hebben
Laatst gewijzigd door cindy5409 op do 14 jun 2012, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zou super zijn! Enig idee voor hoeveel kilo je zou willen rijden? Wat is nog aantrekkelijk aan vervoerskosten?
Nicole
Nicole
In mijn autootje kan niet veelSjaakBF schreef: Dat zou super zijn! Enig idee voor hoeveel kilo je zou willen rijden? Wat is nog aantrekkelijk aan vervoerskosten?
Nicole
Ik ben benieuwd hoeveel je mee zou kunnen nemen en of er voldoende belangstelling is in Limburg. De vervoerskosten moeten natuurlijk wel leuk blijven.
Zoals ik al schreef in het andere topic wil ik best je sjouw hulpje zijn voor die dag. Ik woon iets noordelijker. Mocht er wat op poten komen moeten we maar even per PM/telefoon contact met elkaar zoeken om afspraken te maken mocht je van mijn hulp gebruik willen maken.
Zelf rijden kan ik niet maar als ik op deze manier ook wat terug kan doen heel graag ;-)
Nicole
Zoals ik al schreef in het andere topic wil ik best je sjouw hulpje zijn voor die dag. Ik woon iets noordelijker. Mocht er wat op poten komen moeten we maar even per PM/telefoon contact met elkaar zoeken om afspraken te maken mocht je van mijn hulp gebruik willen maken.
Zelf rijden kan ik niet maar als ik op deze manier ook wat terug kan doen heel graag ;-)
Nicole
Als ik rijd zou ik graag 40 euro vergoed hebben. moet toch wel 400kg mee kunnen nemen? Heb geen idee wat er in z'n auto kan. Dan zou het dus op 0,10 per kg komen. Ik weet ook niet hoe groot de interesse is. Ophalen in Heerlen.
Laatst gewijzigd door cindy5409 op do 14 jun 2012, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb wel interesse in paardenvlees
Hoeveel Theo?TMG1961 schreef: Ik heb wel interesse in paardenvlees
Ik zelf zou graag 30kg willen dan 20 paard 10 rund
ohh sorry..10kg
-
Esther11
- 4-sterren

- Contacteer:
Zou je ook even in het topic willen reageren anders hebben we hier de bestelling staan en niet in het topiccindy5409 schreef: En ik zou naar eindhoven kunnen rijden.
TMG1961 schreef: ohh sorry..10kg
Cindy
30
Theo
10
zijn er al 30
Laatst gewijzigd door cindy5409 op do 14 jun 2012, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
had net gereageerdEsther11 schreef: Zou je ook even in het topic willen reageren anders hebben we hier de bestelling staan en niet in het topic![]()
het ging me om de kilo's dan weet iedereen ongeveer wat de vervoerskosten zijn. Niet dat ik wat ga regelen en dan haken weer mensen af omdat het vervoer te duur is. snappie