Vlees, hoe lang houdbaar
Moderator: Lizzy
- Angelique
- 5-sterren

Re: Vlees, hoe lang houdbaar
Nou netjes dat je je geld terug krijgt, maar er is dus wel bewust vlees van 3,5 jaar oud uitgeleverd. Hij had ze natuurlijk ook zelf al aan de kliko kunnen doneren 
-
BubbaBling
- 5-sterren

Ja, wat mij betreft wel netjes afgehandeld.Angelique schreef: Nou netjes dat je je geld terug krijgt, maar er is dus wel bewust vlees van 3,5 jaar oud uitgeleverd. Hij had ze natuurlijk ook zelf al aan de kliko kunnen doneren![]()
Wbt toch het vlees verkopen, tja zou ook niet mijn keuze zijn geweest, was op zijn minst netjes geweest om het erbij te vermelden.
Maar goed, voor mij iig niet meer.
Niet netjes dat ie je het verkocht heeft terwijl ie wist dat het al zo oud was. Wel achteraf een nette afhandeling.
-
Martine-Tom
Hmm als hij het willens en wetens verkocht heeft zonder dat te melden...
Voor mij zou dat de laatste keer zijn dat ik er bestel, wie weet hoe vaak hij dat al eerder gedaan heeft, mijn vertrouwen zou weg zijn
Voor mij zou dat de laatste keer zijn dat ik er bestel, wie weet hoe vaak hij dat al eerder gedaan heeft, mijn vertrouwen zou weg zijn
-
johanna25
kom op zeg spul van 3,5 jaar oud, dat is toch a.........
natuurlijk probeert hij wat te redden, maar ik zou klaar zijn, hij heeft pech dat je net opmerkzaam was met dat stickertje, wie weet heb je voorheen nog wel oudere rotzooi gevoerd.
En dat terwijl barf juist zo'n mooie way of (longer) life is, dan komt deze klap ook nog eens extra hard aan.
de volgende keer dat je daar iets haalt denk je bij ieder kleine afwijking van "tja wat zal hiermee aan de hand zijn, vertrouwen weg,Barf gevoel weg". en dat is waar het hier om gaat.
natuurlijk probeert hij wat te redden, maar ik zou klaar zijn, hij heeft pech dat je net opmerkzaam was met dat stickertje, wie weet heb je voorheen nog wel oudere rotzooi gevoerd.
En dat terwijl barf juist zo'n mooie way of (longer) life is, dan komt deze klap ook nog eens extra hard aan.
de volgende keer dat je daar iets haalt denk je bij ieder kleine afwijking van "tja wat zal hiermee aan de hand zijn, vertrouwen weg,Barf gevoel weg". en dat is waar het hier om gaat.
Laatst gewijzigd door johanna25 op ma 11 jun 2012, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
BubbaBling
- 5-sterren

Ja daar hebben jullie helemaal gelijk in.
Probleem is ook nog eens dat ik het verwerkt heb in kvv, dus al die pakjes kan ik weg gooien (waar dus ook nog andere diersoorten in zitten)
Probleem is ook nog eens dat ik het verwerkt heb in kvv, dus al die pakjes kan ik weg gooien (waar dus ook nog andere diersoorten in zitten)
-
BubbaBling
- 5-sterren

De hazenbout staat nog steeds op de site...... 
Mag ik vragen welke leverancier dit was? Of mogen er geen namen genoemd worden op het forum?
Ik heb namelijk zelf net voor het eerst een bestelling geplaatst en ben benieuwd of het toevallig daar is.
groetjes, Monique
Ik heb namelijk zelf net voor het eerst een bestelling geplaatst en ben benieuwd of het toevallig daar is.
groetjes, Monique
-
BubbaBling
- 5-sterren

was bij richardversvoeding
-
BubbaBling
- 5-sterren

Nee, ik ook niet.martine-tom schreef:
Had ik niet verwacht...
Ik vind het ene top vent die je goed helpt en altijd voor je klaar staat voor je vragen.
De producten zijn ook goed verpakt altijd.
Ik vind dus ook niet dat hij is een slecht daglicht gesteld moet worden!
wel vind ik dat hij het netjes van zijn website had moeten halen OF het er netjes bij te zetten.
Dat is de enige reden dat ik de naam hier noem, zodat anderen weten als ze het bestellen..
Laat dat nou net de leverancier zijn waar ik donderdag voor het eerst een lading van krijg.
En.....ik heb ook hazenbout besteld
Ik ga er natuurlijk wel op letten nu. Maar omdat jullie toch positief over hem zijn hoop ik dat het toch verder allemaal in orde is. Ik ben heel benieuwd.
En.....ik heb ook hazenbout besteld
Ik ga er natuurlijk wel op letten nu. Maar omdat jullie toch positief over hem zijn hoop ik dat het toch verder allemaal in orde is. Ik ben heel benieuwd.
Ik heb net een mail gestuurd en gevraagd hoe laat de levering donderdag ongeveer is. En gelijk gevraagd of alles van mijn bestelling leverbaar is, ook omdat ik wild heb besteld terwijl het geen wildseizoen is.
Antwoord is: Ja, alles is leverbaar. Dus ook de hazenbout???? Nu vraag ik me toch af of ik dan ook die oude bouten ga krijgen? En hoe zit het met het andere wild (Fazant, hert enz). Ik heb er nu toch even mijn twijfels over.
Zal ik het hem gewoon rechtstreeks vragen (via de mail), vind ik wel een beetje moeilijk, omdat dit pas de eerste keer is dat ik bij hem bestel en ik wil niet meteen achterdochtig lijken. Lastig he.
Kleine update:
Ik heb inmiddels gemaild en gevraagd of het wild uit de vriezer komt en van afgelopen seizoen is. Het antwoord was: "uiteraard, alle producten bij ons zijn diepgevroren".
Antwoord is: Ja, alles is leverbaar. Dus ook de hazenbout???? Nu vraag ik me toch af of ik dan ook die oude bouten ga krijgen? En hoe zit het met het andere wild (Fazant, hert enz). Ik heb er nu toch even mijn twijfels over.
Zal ik het hem gewoon rechtstreeks vragen (via de mail), vind ik wel een beetje moeilijk, omdat dit pas de eerste keer is dat ik bij hem bestel en ik wil niet meteen achterdochtig lijken. Lastig he.
Kleine update:
Ik heb inmiddels gemaild en gevraagd of het wild uit de vriezer komt en van afgelopen seizoen is. Het antwoord was: "uiteraard, alle producten bij ons zijn diepgevroren".
Laatst gewijzigd door Roxy11 op di 12 jun 2012, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Martine-Tom
Als je het wil weten kan je het gewoon rechtstreeks vragen hoor lijkt me 
Als niemand bezwaar maakt blijven ze het gewoon verkopen, dus als je het niet wil...gewoon vragen
Als niemand bezwaar maakt blijven ze het gewoon verkopen, dus als je het niet wil...gewoon vragen