aangezien de heupbotten eruit steken momenteel en je letterlijk haar ribben kan tellen ga ik geen 2 dagen overslaan. Het spijt me maar dat vind ik echt verwaarlozing. Als je nu een gezond etende hond hebt hebt vind ik dit iets anders, maar niet bij een hond die eruit ziet alsof ze alleen nog maar uit botten bestaat. Als de gedachtegang is dat ze dan wel echt honger moet hebben vergis je je. Als Kaya het niet moet, dan moet ze het ook niet. Ook niet als je haar 5 dagen hetzelfde voorzet (ook al geprobeerd) tussendoortjes krijgt ze nauwelijks en beloningsnoepjes lust ze niet.pike schreef: Dan zou ik het toch proberen met minder vaak voeren. Aanbieden, en wat niet gegeten wordt wegpakken. Zonder omhaal, zonder opmerkingen. En ook niet meer opnieuw aanbieden. Eerstvolgende voerbeurt over 2 dagen. En geen tussendoortjes of beloningsnoepjes e.d. geven.
Ik bied het nu dus meerdere keren per dag aan en dan neemt ze een paar muizenhapjes, maar er gaat tenminste iets in.
het opleuken met bouillion, jus en of andere dingen trapt ze niet in, ze likt de vloeistof op en laat de rest liggen. Toen ze nog brok kreeg zoog ze echt de brokjes af en spuugde die vervolgens terug de bak in! Het blijft gewoon een vreselijk moeilijke eter....
Voor vanavond is de kip alvast aan het ontdooien, samen met een stukkie paard,konijnenorgaan en een eitje. Wordt vervolgt.