Vlees, hoe lang houdbaar
Moderator: Lizzy
Re: Vlees, hoe lang houdbaar
Ik heb er een paar weken geleden besteld, maar alles was gewoon nog houdbaar hoor. 
Nou, dan ga ik er maar gewoon vanuit dat het goed zit. Ik ben benieuwd naar donderdag, dit is namelijk pas de eerste keer dat ik een grote hoeveelheid bestel. Roxy kreeg altijd kvv en relematig wat nrv tussendoor wat ik gewoon bij de slager, poelier in de buurt kocht.
-
BubbaBling
- 5-sterren

Als het bouten zijn verpakt voor menselijke consumptie dan zijn het die bouten van 2008.
Je kan het ook gewoon vragen aan ze of het die bouten zijn van 2008 en goed zijn tot 2011, lijkt me de kortste klap.
Het lijkt me nl wel die bouten....
Je kan het ook gewoon vragen aan ze of het die bouten zijn van 2008 en goed zijn tot 2011, lijkt me de kortste klap.
Het lijkt me nl wel die bouten....
Hoe kan ik zien of ze verpakt zijn voor menselijke consumptie? Dit is voor mij allemaal de eerste keer, dus complete leek 
-
BubbaBling
- 5-sterren

Vacuum op een wit bakje in de vorm van de bouten
Ik zal er op letten morgen. Ik laat even weten welke bouten ik ga krijgen???
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Ik zou gewoon een mail naar ze sturen met de vraag ik heb van iemand gehoort dat ze hazenbouten over datum heeft gehad.Roxy11 schreef: Ik zal er op letten morgen. Ik laat even weten welke bouten ik ga krijgen???
Ben benieuwd![]()
Nu is mijn vraag zijn die allemaal bij jullie uit de voorraad gehaald?
Want als je er achteraf achter komt en je moet weer meer moeite doen om je centen terug te krijgen dat is toch niet de bedoeling.
Maar ik verwacht dat je keurig antwoord krijg dat die bouten zijn vernietigd. Maar dan heb je zekerheid.
Ik krijg morgen ook een levering van hun, maar heb geen hazenbout besteld.
-
BubbaBling
- 5-sterren

ja vind ik ookThea schreef: Ik zou gewoon een mail naar ze sturen met de vraag ik heb van iemand gehoort dat ze hazenbouten over datum heeft gehad.
Want als je er achteraf achter komt en je moet weer meer moeite doen om je centen terug te krijgen dat is toch niet de bedoeling.
Maar ik verwacht dat je keurig antwoord krijg dat die bouten zijn vernietigd. Maar dan heb je zekerheid.
Wees maar blij dat je ze niet hebt besteld, want ik heb dus idd die uit 2008 gekregenThea schreef: Ik zou gewoon een mail naar ze sturen met de vraag ik heb van iemand gehoort dat ze hazenbouten over datum heeft gehad.
Ik heb ze gelijk maar weggegooid, maar wel zonde natuurlijk. Ze zaten in zo'n vacuum wit bakje zonder sticker.
Voor de rest was de hele bestelling wel in orde en op goede datum. Stom van hem he, waarom doet hij dat nou?
Zou gewoon ff contact met hem opnemen.Roxy11 schreef: Wees maar blij dat je ze niet hebt besteld, want ik heb dus idd die uit 2008 gekregen
Ik heb ze gelijk maar weggegooid, maar wel zonde natuurlijk. Ze zaten in zo'n vacuum wit bakje zonder sticker.
Voor de rest was de hele bestelling wel in orde en op goede datum. Stom van hem he, waarom doet hij dat nou?
Ook al is het voor dieren toch mag je niet zomaar datum ergens afhalen en dan verkopen.
Waarschijnlijk krijg je dan ook gewoon je geld terug.
-
BubbaBling
- 5-sterren

Nee tuurlijk mag dat niet!!
Wat slecht zeg, ik bestel er nu iig niet meer...
Heeft van mij netjes een kans gehad om het netjes af te handelen, ik had ook eerst niet zijn naam genoemd, maar dit soort dingen wens ik niet leveranciers, punt uit!
Wat slecht zeg, ik bestel er nu iig niet meer...
Heeft van mij netjes een kans gehad om het netjes af te handelen, ik had ook eerst niet zijn naam genoemd, maar dit soort dingen wens ik niet leveranciers, punt uit!
Ja maar ik vind dat ze beter even contact met Henk had moeten nemen. Om het nu zo maar in de kliko te gooien en niks tegen hun zeggen klopt ook niet.
Tot nu toe heb ik steeds snel en keurig antwoord gehad. Ook ik dacht dat ik wat miste, maar er was iets anders voor gegeven omdat wat ik gevraagd was naar zijn idee niet goed was om aan een hond te geven.
Nu zeggen andere ik koop daar niet meer, terwijl ze verder mooi vlees hebben.
Tot nu toe heb ik steeds snel en keurig antwoord gehad. Ook ik dacht dat ik wat miste, maar er was iets anders voor gegeven omdat wat ik gevraagd was naar zijn idee niet goed was om aan een hond te geven.
Nu zeggen andere ik koop daar niet meer, terwijl ze verder mooi vlees hebben.
Ik zat toevallig vanavond op de website te kijken, omdat ik eens een keer ergens anders vlees wilde kopen.
Zijn jullie verder wel tevreden? Want het is niet handig natuurlijk, maar gaan jullie er wel nog gewoon bestellen?
Zijn jullie verder wel tevreden? Want het is niet handig natuurlijk, maar gaan jullie er wel nog gewoon bestellen?
Ja ik wel. 
En als ik zoiets bv hier lees en ik zou het ook willen bestellen of zou het net besteld hebben. Dan zou ik gelijk contact hebben gezocht met ze en vragen of dat artikel nu wel vers is.
Zo niet zou ik dat produkt niet willen en dus van de prijs afhalen.
En als ik zoiets bv hier lees en ik zou het ook willen bestellen of zou het net besteld hebben. Dan zou ik gelijk contact hebben gezocht met ze en vragen of dat artikel nu wel vers is.
Zo niet zou ik dat produkt niet willen en dus van de prijs afhalen.
-
BubbaBling
- 5-sterren

Er is helemaal niks mis met hun vriendelijkheid en klantbehulpheid, laat daar geen misverstanden over bestaan.
En al het vlees wat ik van hun heb gehad zag er prima uit!
Maar mijn vertrouwen is wel weg, hij heeft 2 keer de kans gehad om het eruit te halen of er eerlijk over te zijn, en tevergeefs...
En al het vlees wat ik van hun heb gehad zag er prima uit!
Maar mijn vertrouwen is wel weg, hij heeft 2 keer de kans gehad om het eruit te halen of er eerlijk over te zijn, en tevergeefs...