Als ik iets in me bladwijzer opsla hoe vind ik het dan weer terug wat daar in staatJasmin schreef: Hé, weer wat geleerd. Bedankt voor de tip, Inge.
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
-
mary-jane
- 1-ster

- Contacteer:
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
rechtsboven in het witte gedeelte van de barfafbeelding , links naast de datum staat bladwijzers , daar kun je op klikken 
-
mary-jane
- 1-ster

- Contacteer:
dank ulauraV schreef: rechtsboven in het witte gedeelte van de barfafbeelding , links naast de datum staat bladwijzers , daar kun je op klikken![]()
hoi allemaal,
op advies van de DA wil ik ook gaan barfen: en dan wel een eliminatiedieet. (onze hond heeft hele erge diarree sinds we haar hebben en nog niks helpt, dus nu dit poberen) weten jullie misschien een adres waar je het beste deze voeding kan halen? ik dacht zelf aan konijn, maar het mag ook paard, struisvogel of zoiets zijn.
ik hoop dat jullie iets weten ben hier namelijk helemaal niet in bekend, dus zal het een en ander moeten leren.. haha
groetjes Stefanie en pootje van Lana
op advies van de DA wil ik ook gaan barfen: en dan wel een eliminatiedieet. (onze hond heeft hele erge diarree sinds we haar hebben en nog niks helpt, dus nu dit poberen) weten jullie misschien een adres waar je het beste deze voeding kan halen? ik dacht zelf aan konijn, maar het mag ook paard, struisvogel of zoiets zijn.
ik hoop dat jullie iets weten ben hier namelijk helemaal niet in bekend, dus zal het een en ander moeten leren.. haha
Het is waarschijnlijk handig om een eigen topic hier te openen, in het barf gedeelte, dan wordt je vast goed op weg geholpenstef-lana schreef: hoi allemaal,
Verder lopen er in de gezondheids een barf hoek een aantal eliminatie topics, die van mijn eigen hond Joep, van Xerox, Hope en nog een aantal anderen.
Het is slim om je eerst goed in te lezen, voordat je start. Goed beginnen met elimineren kan namelijk maar 1 keer
Enne, welkom hier! Top dat je dierenarts je naar vers adviseert zeg.
dankje wel eelke, voor de tip! ben me al behoorlijk aan het inlezen, komt volgens mij aardig wat bij kijken ;-)
p.s. ik woon in het westland dus zet me er sowieso maar bij.
p.s. ik woon in het westland dus zet me er sowieso maar bij.
Welkom Stefanie 
Waaaat? Een DA die Barf adviseerd? Dat we dat nog mogen meemaken......stef-lana schreef: hoi allemaal,
op advies van de DA wil ik ook gaan barfen:
Welkom!
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op barfplaats en wil me dus even voorstellen.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk over op barf met mijn jongste weimaraner teefje.
Ik zou me dan ook heel graag willen aanmelden bij het lijntje naar delft.
Groetjes
mona
Groetjes
mona
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Welkom Mona!mona schreef: Hallo allemaal,
Groetjes
mona
Voor lijntjes... je moet je per keer aanmelden en bestellen in het topic van dat vleesaanbod, dus dagelijks even bij vraag en aanbod kijken!
Dank je Borke,Borke schreef: Welkom Mona!
Voor lijntjes... je moet je per keer aanmelden en bestellen in het topic van dat vleesaanbod, dus dagelijks even bij vraag en aanbod kijken!
dat zal ik zeker doen.
Sorry, ben even niet online geweest. Onze oudere hond is nogal ziek. De zalm is weg en de haas wordt vandaag opgehaald. Groetjes, MarjoleinChunga schreef: Wij hebben wel interesse in de zalmlijven en -koppen (voor 2 euro).
De haaskarkas helaas niet
De dames lusten die niet om één of andere (duistere) reden
Ophalen in Bodegraven zou moeten lukken...
-
TessaThomas
- 5-sterren

Ik vind het nog moeilijk om die Verzamelplaats in de gaten te houden. Zag net een topic waarvan het lijntje langs zevenhuizen gaat, ideaal. Maar geen ruimte in de vriezer voor 10kg. Pffff 
Is bij iedereen een probleem, heb dus al een tweede vrieskast aangeschaft. Zelfs een derde voor nood.
Gr. Nicolette
Gr. Nicolette