Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Of vragen of iemand met je wil delen 
-
TessaThomas
- 5-sterren

Ja, maar ik zie die topics steeds te laat. Maar ik heb al lijntjes uitstaan voor vriezers. Vader van goede vriend heeft witgoedwinkel en haalt oude spullen op, dus als hij een vriezer tegenkomt, krijgen wij ze. Anders gaan ze toch weg. Budget is er momenteel niet om een nieuwe (of grote) te kopen ivm verbouwing en 2 keer verhuisd in 8 maanden tijd. 
Wil eigenlijk nog 2 grote vriezers, of iig 1.
Wil eigenlijk nog 2 grote vriezers, of iig 1.
Ik kijk meestal al van te voren naar de topics en maak een schatting wanneer de vriezer weer leeg genoeg is om groot in te kopen. Dat scheelt of inderdaad delen met een ander.
Ik vind het best lastig. Want ik woon in Zwijndrecht en zie niet heel veel in de buurt voorbij komen. Hooguit Rotterdam/Barendrecht. Volgens mij moet het hier nog een beetje opstarten... En ik kan niet heel grote bestellingen doen ivm kleine vriezer, dus ik wil graag ergens van meedelen 
Je zou kunnen delen met de meebestellers uit Rotterdam. (daar komen heel veel lijntjes uit)
Ik ga het goed in de gaten houden 8)
Je kan regio Rotterdam idd goed in de gaten houden wat die bestellen... als je ooit iets nodig hebt wat ik bestel wil ik best wat delen met je hoor 
regio rotterdam is toch behoorlijk actief. Woon 30km van Rdam, we barfen nu een maand of 9. Ik heb mijn eerste bestelling bij Richard gedaan. Daarna altijd via barfplaats. Heb hier een grote vriezer staan. Het is een beetje plannen, maar ze kunnen er toch zeker een maand uit eten als ie vol is ;-)Naomi M. schreef: Ik vind het best lastig. Want ik woon in Zwijndrecht en zie niet heel veel in de buurt voorbij komen. Hooguit Rotterdam/Barendrecht. Volgens mij moet het hier nog een beetje opstarten... En ik kan niet heel grote bestellingen doen ivm kleine vriezer, dus ik wil graag ergens van meedelen![]()
Gewoon in de gaten houden, trouwens IC in Rdam is ook een aanrader.
Ik ga even IC in Rotterdam opzoeken. Dat zegt me nog niet zoveel.
Dat is Islam Centrum Rotterdam en daar vlak bij zit ook Slagerij West waar ook veel mensen halen of laten bezorgen
Volgens mij staan de adressen in de lijst toch? Ik moet ff kijken waar het precies is.
Ik wil ook wel delen hoor, in elk geval vleesbot. spiervlees niet zo graag, want daar is over het algemeen minder goed aan te komen 
-
TessaThomas
- 5-sterren

Dat zijn er alweer een stel die kunnen delen! Ik heb wel een auto om dingen op te halen, nouja als het niet te warm is. Heb een peugot partner namelijk
Dus als er weer een lijntje opgezet wordt, kan ik wel rijden, zolang er iemand meegaat
Heb nog niet zoveel verstand van goede leveranciers/kwaliteit enzovoorts.
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik wil ook wel delen 
Als je iets ziet wat je interessant lijkt, gooi hier een berichtje neer of iemand interesse heeft om te delen. Vaak zijn er zat!
Als je iets ziet wat je interessant lijkt, gooi hier een berichtje neer of iemand interesse heeft om te delen. Vaak zijn er zat!