Hop voor hitsige hond

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Re:Hop voor hitsige hond

Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Ik ben eruit. Ik heb de vriendin van tieneke een email gestuurd. Ik wil graag met haar een afspraak maken. Tieneke is zo vol lof over haar, met haar zitten we vast goed! ;D
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Ik weet zeker dat zij jullie op de goede weg zal helpen ;)
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Evelyn schreef: Ik ben eruit. Ik heb de vriendin van tieneke een email gestuurd. Ik wil graag met haar een afspraak maken. Tieneke is zo vol lof over haar, met haar zitten we vast goed! ;D

Succes Evelien!!!! In ieder geval gaan we er van uit, dat het helpt! ;)
qyan
5-sterren
5-sterren

Bericht door qyan »

Evelyn schreef: Ja, ik zal eens verder zoeken. Misschien toch een afspraak maken met Dorit Aharon? Ik heb alleen al behoorlijk wat minder positieve dingen over haar gelezen. Ik ben bang dat als ik er iemand aan laten zitten, dat het dan erger wordt

Tieneke, ik vind het heel lief aangeboden van je vriendin, het is alleen zo ver weg. Ik bel mijn da morgen en zal haar eens vragen of er nog meer ostheopaten in Nederland zijn, misschien iets dichterbij. En ander zal ik idd toch eens contact opnemen met jouw vriendin.

Omdat de da en fysio zegt dat we niets meer kunnen doen dan afwachten, ga je het nog haast geloven.. :-[ Bedankt voor jullie reacties!
He bah evelyn!
Idd niet wachten tot er uitvalsverschijnselen komen, dan ben je echt te laat.
De dober van mijn vader met wobbler kreeg destijds ook dat advies en oen het eenmaal zover was was het voor alles te laat en kon de hond ingeslapen worden wegens verlamming.
ga naar dorit, ken een aantal dobers die behandeld worden bij haar voor wobbler, en dat gaat hartstikke goed.
Te genezen is het niet, maar allicht te verlichten!
En geen halsband meer, maar een tuig (maar dat wist je misschien al)
Knuffel voor wandor :-*
qyan
5-sterren
5-sterren

Bericht door qyan »

Te vroeg geantwoord: vriendin van Tieneke kan natuurlijk ook ;)
Maar iig alvast iets doen hoor, het kan een hoop schelen voor wandor!

Gr wendy
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

qyan schreef: He bah evelyn!
Idd niet wachten tot er uitvalsverschijnselen komen, dan ben je echt te laat.
De dober van mijn vader met wobbler kreeg destijds ook dat advies en oen het eenmaal zover was was het voor alles te laat en kon de hond ingeslapen worden wegens verlamming.
ga naar dorit, ken een aantal dobers die behandeld worden bij haar voor wobbler, en dat gaat hartstikke goed.
Te genezen is het niet, maar allicht te verlichten!
En geen halsband meer, maar een tuig (maar dat wist je misschien al)
Knuffel voor wandor :-*
We gaan in ieder geval niet afwachten!
Wandor en yindra hebben inderdaad allebei al een tuig.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

De vriendin van Tieneke (osteopate) heeft me gebeld en ik heb een afspraak met haar gemaakt voor maandag 17 januari a.s. Ik ben zeer benieuwd, ik hoop dat ze wat voor Wandor kan doen!!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Evelyn schreef: De vriendin van Tieneke (osteopate) heeft me gebeld en ik heb een afspraak met haar gemaakt voor maandag 17 januari a.s. Ik ben zeer benieuwd, ik hoop dat ze wat voor Wandor kan doen!!
Hee super! Ik hoop inderdaad dat ze Wandor kan helpen. Dat zou wel heel fijn zijn!
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

Nou ik hoop ook dat ze wat voor Wandor kan betekenen, nu maar wachten tot het zover is, sterkte :).
Helen
5-sterren
5-sterren

Bericht door Helen »

Fijn!! Ik hoop dat ze Wandor kan helpen.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bel ik net naar utrecht om de rontgenfoto's op te vragen, willen ze ze niet aan mij geven!! >:( Ik heb er 325,- voor betaald, maar ik mag ze niet eens hebben, belachelijk!! Moet dat via mijn da opgevraagd worden. Het is toch MIJN hond, en ook MIJN foto's!! Ik heb er genoeg voor betaald.
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

Nou ja, da's heel raar ???, 't zijn idd jou foto's hoor. Ik hoop dat je DA hieraan mee wil werken zonder daar nog eens kosten aan te verbinden.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Mijn da heeft me net gebeld, ze heeft ze voor me opgevraagd. Zullen inderdaad wel kosten aan verbonden zijn, daar had ik nog niet eens aan gedacht.
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Evelyn schreef: Bel ik net naar utrecht om de rontgenfoto's op te vragen, willen ze ze niet aan mij geven!! >:( Ik heb er 325,- voor betaald, maar ik mag ze niet eens hebben, belachelijk!! Moet dat via mijn da opgevraagd worden. Het is toch MIJN hond, en ook MIJN foto's!! Ik heb er genoeg voor betaald.
Het is ongelooflijk allemaal ::)
Wij hebben hetzelfde meegemaakt met 2 klinieken voor onze paarden.
Hierna gingen wij met de paarden naar Belgie voor foto's,je krijgt ze daar meteen mee ;)
Zelfs Jaco die eerdaags in het ziekenhuis van Brugge aan zijn arm wordt geopereerd heeft de foto's thuis liggen.
En er dan nog eens extra voor betalen...schoften zijn het!
qyan
5-sterren
5-sterren

Bericht door qyan »

Evelyn schreef: Mijn da heeft me net gebeld, ze heeft ze voor me opgevraagd. Zullen inderdaad wel kosten aan verbonden zijn, daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Ze horen jou die foto's gewoon kosteloos mee te geven of door te sturen naar de arts/ fysio/ osteopaat of weet ik het wie.
Je hebt er recht op >:(
Belachelijk!

Plaats reactie