Vlees, hoe lang houdbaar

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Vlees, hoe lang houdbaar

Roxy11
1-ster
1-ster

Bericht door Roxy11 »

Thea schreef: Ja maar ik vind dat ze beter even contact met Henk had moeten nemen. Om het nu zo maar in de kliko te gooien en niks tegen hun zeggen klopt ook niet.

Tot nu toe heb ik steeds snel en keurig antwoord gehad. Ook ik dacht dat ik wat miste, maar er was iets anders voor gegeven omdat wat ik gevraagd was  naar zijn idee niet goed was om aan een hond te geven. ;)
Nu zeggen andere ik koop daar niet meer, terwijl ze verder mooi vlees hebben.
Ik heb contact met hem opgenomen, zoals ik al in een eerder bericht schreef. Ik heb per mail gevraagd of alles vers in de vriezer zat en van het afgelopen wildseizoen was. Zijn antwoord was toen "ja".

En vervolgens krijg ik toch die oude bouten. Dat is jammer.
Maar voor de rest was de bestelling prima in orde. Alles zat erbij, netjes op tijd, vlees ziet er goed uit.

En omdat het de eerste keer is dat ik bij hem heb besteld, wil ik niet te truttig doen en klagen over die 2 bouten. Daarom heb ik ze weggegooid en niet geklaagd. Volgende keer bestel ik ze pas in het nieuwe wildseizoen.

Maar, verder dus echt niks verkeerds over Henk. Ik wil hem hier absoluut niet zwart maken.
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Okay dus het ging maar om 2 hazebouten ik dacht een aantal kilo's.
Ik had het rundstoofvlees besteld, Maar mensen wat is dat een mooi stuk vlees. Je zou het bijna zelf als biefstuk willen eten.
Ik ben echt heel tevreden over vooral het spiervlees. De rest moet ik nog portioneren en voeren.
Oja alleen de patrijs moest Bency niet. Maar goed dat had ik al eens eerder geprobeerd van iemand anders en toen at hij het ook niet.
Maar 1 van de katten vond het weer wel lekker. Dus die komen nog wel op. Bency at weer wel de loopvoetjes daravan die liet de kat weer liggen.
Pff dieren soms zijn ze net zo lastig met eten als kinderen ;)
Roxy11
1-ster
1-ster

Bericht door Roxy11 »

Ja, het rundstoofvlees en ook de paardenlappen zagen er heel goed uit. Mijn man zei ook al:"Is dat biefstuk?, dat bestellen we de volgende keer voor onszelf ook een aantal kilo's" :thumbup:

De runder- en paardensnippers daarintegen vond ik weer aardig vet, dus die staan er de volgende keer niet op. Maar dan neem ik gewoon wat extra van die andere lappen.
Hilde__
4-sterren
4-sterren

Bericht door Hilde__ »

Ik lees dit nu pas over de hazenbouten  :biggrin2: Vorige week heb ik een bestelling binnen gehad met bouten verpakt zoals jullie beschrijven, maar totaal niet op de datum gelet.

MAAR mijn katten vinden het superrrrr lekker en er zit er 1 bij die nogal kieskeurig is dus als hij het eet zal het wel goed zijn  ;)
johanna25

Bericht door johanna25 »

Nou sorry hoor, ik zal wel een zeur zijn maar waar blijft nou de barfer die kiest voor eerlijk en kwaliteit.
Als je een pakketje 3,5 jaar en bedenk nou eens hoe lang dat is, ........ en dat is rete lang in je vriezer hebt dan zou je toch denken dat je dat meerdere malen hebt opgemerkt.
Dan komen er klachten over een levering waar je vervolgens niets mee doet, geen actie op de site, en gewoon die ouwe muk door blijven verkopen.
Ook bij herhaalde verzoeken om info wordt gewoon die ouwe zooi verkocht en al is het maar 1 kilo.
Hoe wordt je als Barfer dan op waarde geschat, in mijn opinie wordt je dan niet voor vol aangezien.
Over 10 of over 25 cent per kilo duurder wordt je hier volledig afgebrand, en hazenbout met een baard dat kan wel.
Ik vraag me af.................
Bovendien weet die leverancier van het bestaan van deze site, een algemeen excuus was minimaal op zijn plaats geweest.
Roxy11
1-ster
1-ster

Bericht door Roxy11 »

De hazenbouten zijn inmiddels van de site gehaald en bij de haaskarkas staat dat het tot september niet leverbaar is.
Hilde__
4-sterren
4-sterren

Bericht door Hilde__ »

Tja netjes is het niet, maar ik heb helemaal niet op de datum gelet en ik ga het niet weggooien want ze eten het goed. Z'n voorraad zal wel op zijn nu  ::)
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

verkeerde topic
Laatst gewijzigd door EliScooby op wo 27 jun 2012, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie