Verzamelgroep: Friesland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Friesland

pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Kaatje88 schreef: Ik heb een vriezer vol met rollen Haaksbarf voor de hond (verschillende soorten). En ik heb heel veel barfspulletjes waar ik graag van af wil.

De barfspulletjes zijn al wel in porties verpakt. Dus laat het even weten als je iets nodig hebt!
Kaela schreef: Wat voor barfspulletjes heb je? En wat voor groottes zijn de porties? En als laatste vraag, waar zou het af te halen zijn?

Voor mij dezefde vraag :) En aan Karin: misschien kunnen we het combineren? Dat hoeft er maar één te rijden ;)
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

@ Pallas, dat lijkt me een goed plan!
BubbaBling
5-sterren
5-sterren

Bericht door BubbaBling »

en wat heb je van haaksbarf? mss dan ook te combineren met de rest  :D ;D
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

BubbaBling schreef: en wat heb je van haaksbarf? mss dan ook te combineren met de rest :D ;D
;D

Drie op een rij!

Dat moet gaan lukken lijkt me :P
BubbaBling
5-sterren
5-sterren

Bericht door BubbaBling »

Lijkt me ook  :D
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Dan bied ik me wel aan als chauffeur  :drive1:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Dat is helemaal mooi Ronald! Nu wachten we in spanning af wat er precies in de aanbieding is  ;D Heel de stad weer voorzien!
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

aangezien ik met kaya momenteel op de kvv zit en ze hier (eindelijk!) prima van eet, zou ik ook heel graag willen meedingen naar de haaksbarf. Mits dit ook een beetje in mijn budget past ;) Waarschijnlijk ook hier binnenkort vriezer uitverkoop... Ik blijf nog even proberen met Kaya maar schiet zo niet echt heel erg op :-[
Daarom alvast de vraag of er interesse is voor zalmlijven, hele kippetjes, wijting, een lamskop (halve geloof ik nog) rundvlees, en verder weet ik zo snel even niet wat er allemaal nog inligt.... Kom ik nog op terug.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ja hoor, daar is ook wel belang bij. Die vriezer van jou komt wel leeg  ;)
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

ik denk ook dat het wel gaat lukken hoor :)
Kaatje88
2-sterren
2-sterren

Bericht door Kaatje88 »

De barfspulletjes ben ik al kwijt. Voor de haaksbarf heb ik een nieuw topic geopend.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Heeft er iemand misschien konijn en/of parelhoen karkas voor mij? Een kilo of wat, hoeft niet veel. De leveranciers in Friesland hebben alleen gemalen konijn of koppen en voor een bestelling bij een grotere leverancier heb ik voorlopig nog geen plek. Dus mocht iemand mij aan een kilo of wat kunnen helpen, zou dat super zijn. Het menu begint nu wel wat eenzijdig te worden namelijk.
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Kaela schreef: Heeft er iemand misschien konijn en/of parelhoen karkas voor mij? Een kilo of wat, hoeft niet veel. De leveranciers in Friesland hebben alleen gemalen konijn of koppen en voor een bestelling bij een grotere leverancier heb ik voorlopig nog geen plek. Dus mocht iemand mij aan een kilo of wat kunnen helpen, zou dat super zijn. Het menu begint nu wel wat eenzijdig te worden namelijk.
Ik heb wel haaskarkas is wel redelijk kaal.

Is het een plan om hierhttp://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic ... .html  aan mee te doen en samen te delen en lijntje te verzorgen naar lwrd?
HardSan01
1-ster
1-ster

Bericht door HardSan01 »

Kaela schreef: Heeft er iemand misschien konijn en/of parelhoen karkas voor mij? Een kilo of wat, hoeft niet veel. De leveranciers in Friesland hebben alleen gemalen konijn of koppen en voor een bestelling bij een grotere leverancier heb ik voorlopig nog geen plek. Dus mocht iemand mij aan een kilo of wat kunnen helpen, zou dat super zijn. Het menu begint nu wel wat eenzijdig te worden namelijk.
Lupa heeft zowel konijnenrug als konijnkarkas per kg te koop en ook parelhoen karkas. Vrijdag 6 juli wordt er een bestelling in Drenthe verwacht http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html  Misschien dat dit een optie is?
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

@ pallas: haaskarkas heb ik nog gemalen, vandaar dat ik er niet ook nog eens gemalen konijn bij wil. Het lijntje is op zich mooi voor de parelhoenkarkas! Eend voer ik niet meer, dat valt hem steeds niet lekker. Kalkoen heb ik nog nooit gevoerd, dat zou ik ook wel kunnen proberen. Maar dan heb ik nog geen konijn en om de een of andere reden voer ik dat wel graag.

@Hardsan01 waar wordt dit lijntje bezorgd? Drente varieert van een best eind, tot erg ver rijden. Maar misschien zijn er meer mensen uit Leeuwarden die dan mee willen bestellen, dan is het wel aantrekkelijker om het op te gaan halen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Plaats reactie