EINDELIJK!!! /Bezorgd om Bo
Moderator: Lizzy
-
karin2
- 5-sterren

Re: Bezorgd om Bo
PF gelukkig is dat enge ding eruit ! succes met het verdere herstel van Bo 
dat soort bulten kun je maar beter kwijt dan rijk zijn 
De naad ziet netjes uit, nu nog duimen dat alles weggehaald is
De naad ziet netjes uit, nu nog duimen dat alles weggehaald is
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Fijn dat het ding eruit is en de wond er rustig uitziet.
Beterschap voor Bo!
Beterschap voor Bo!
Re: Geen Cancer!!!/Bezorgd om Bo
Ik heb 't report nog niet in handen,maar net per telf.verteld dat het toch 'n lymphklier is maar GEEN cancers gevonden!! 
We zijn heel blij met dit goeie nieuws..morgen moet ik met Keeper terug voor eye-check en zal dan wel verder van Dr.Bill horen wat het nou precies met Bo was!
We zijn heel blij met dit goeie nieuws..morgen moet ik met Keeper terug voor eye-check en zal dan wel verder van Dr.Bill horen wat het nou precies met Bo was!
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

gefeliciteerd met dit goede nieuws

geef Bo maar een dikke knuffel
geef Bo maar een dikke knuffel
Dat is fantastisch nieuws!!!!!!!!!!!!!
Ik ben benieuwd wat het dan wel is geweest, die gekke bult.
Ik ben benieuwd wat het dan wel is geweest, die gekke bult.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Super!!
Ik ben ook wel benieuwd wat het dan was.
Hoe wist jouw da eigenlijk hoeveel hij weg moest halen? Heeft hij dat bij voorbaat ruim gedaan? Ik wilde bij Jiffie eigenlijk ook geen biopt laten doen, maar de bult op haar poot gewoon weg laten halen, maar dat kon volgens niet omdat mijn da eerst moest weten of het kwaadaardig was ivm hoe ruim het weggehaald moest worden.
Ik ben ook wel benieuwd wat het dan was.
Hoe wist jouw da eigenlijk hoeveel hij weg moest halen? Heeft hij dat bij voorbaat ruim gedaan? Ik wilde bij Jiffie eigenlijk ook geen biopt laten doen, maar de bult op haar poot gewoon weg laten halen, maar dat kon volgens niet omdat mijn da eerst moest weten of het kwaadaardig was ivm hoe ruim het weggehaald moest worden.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 22 apr 2013, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sella
Buffel zijn lymfeklier was nog langer, die zat bij de schouder. Heeft Bo geen problemen met de afvoer van het lymfevocht? Daar hebben wij nu de meeste problemen mee.
Geweldig goed nieuws Dory!!!!!!! 
- Charlie Angel
- Moderator
Dat is geweldig nieuws Dory! 
Geweldig nieuws Dory 
Thanks .. 
Bo was 'n paar dagen toch wel van slag af, wat na 'n operatie te begrijpen is, maar vanmorgen ziet 't er naar uit dat ie weer helemaal Happy is!
Ik moet straks met Keeper voor controlle, en dan zal ik ook gelijk met Dr.Bill over 't raport gaan om meer uit te vinden wat het dan precies was met Bo.
Bo was 'n paar dagen toch wel van slag af, wat na 'n operatie te begrijpen is, maar vanmorgen ziet 't er naar uit dat ie weer helemaal Happy is!
Ik moet straks met Keeper voor controlle, en dan zal ik ook gelijk met Dr.Bill over 't raport gaan om meer uit te vinden wat het dan precies was met Bo.
Bedoel je dat er dan vocht uit de wond komt?sella schreef: Buffel zijn lymfeklier was nog langer, die zat bij de schouder. Heeft Bo geen problemen met de afvoer van het lymfevocht? Daar hebben wij nu de meeste problemen mee.
Daar heeft Bo dus geen last van, de hechting ziet er mooi en droog uit en heeft geen verdikking of vocht er uit..