ja hoor voor jou neem ik wel meeAnthraciet schreef: Als ik het bij Bertine zou kunnen afhalen heb ik ook wel interesse in 5 kilo![]()
zal ik het als optie neerzetten bij 18 aug? Anthraciet?
Moderator: Charlie Angel
ja hoor voor jou neem ik wel meeAnthraciet schreef: Als ik het bij Bertine zou kunnen afhalen heb ik ook wel interesse in 5 kilo![]()
afhankelijk van meer gegadigde wel liefst 10 anders 5 kg. moet ff kijken hoe het hier komt, maar is nog een tijdje weg, komt wel goed.*milyck* schreef: Kijk, nog maar 15 kilo te gaanMisschien Signmodel? 8)

Ja, zet het er maar bij, dan hoor ik wel of het doorgaatBertine schreef: ja hoor voor jou neem ik wel mee
zal ik het als optie neerzetten bij 18 aug? Anthraciet?

Ik ben bang dat je best lang moet gaan wachten.job schreef: ik wacht op de buik(en) van Mien.![]()
ik bestel het meeste mee met de groepsbestellingen van hier.neon schreef: wij komen uit doetinchem en hebben geen idee waar spullen te krijgen zijn.

Ik wil wel wat bestellen,maar zal niet heel veel zijn.signmodel schreef: zijn er mensen die wat willen bestellen bij degomeat/richards?
ik open wel ffies een topic.robbiekomvoor schreef: Ik wil wel wat bestellen,maar zal niet heel veel zijn.