Fijn dat hij zo braaf is tijdens de behandeling, het moet toch gebeuren en bij erge stress wordt het voor de hond en voor jullie niet makkelijker. Dus heel knap van Buffel!
Wondgenezing, vochtproductie is weg, drain eruit.
Moderator: Lizzy
Re: Wondgenezing, Yiehaaa!!!! Geen kanker!!!!!!
Zo dat is een flinke hoeveelheid vocht 
Fijn dat hij zo braaf is tijdens de behandeling, het moet toch gebeuren en bij erge stress wordt het voor de hond en voor jullie niet makkelijker. Dus heel knap van Buffel!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Fijn dat Buffel zo'n schatje is en alles zo knap ondergaat.
Hopelijk geneest het nu snel en goed zodat hij weer lekker kan razen en jullie aan de welverdiende rust toekomen
Hopelijk geneest het nu snel en goed zodat hij weer lekker kan razen en jullie aan de welverdiende rust toekomen
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Hoe gaat het nu?
-
sella
Morgenmiddag de bult weer laten legen, het drukt alweer op de luchtpijp 
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ppfftt... het is wat met die Buffel 
Gaat het met zijn maag en darmen wel goed nu?
Gaat het met zijn maag en darmen wel goed nu?
Ooh jee , met eten ging het toch wel weer beter nu ?
-
sella
Hij krijgt nu om de dag een ongemalen karkas en dat gaat goed. We gaan dat langzaam uitbreiden.
De dierenarts was heel blij dat dit nu goed gaat.
Nu nog het lymfevocht nog tot rust komen, en dan zijn we klaar voor de zomer, en is het hopelijk helemaal klaar voor het ventje. Hij verdient een verders zorgeloos leventje.
Nu nog het lymfevocht nog tot rust komen, en dan zijn we klaar voor de zomer, en is het hopelijk helemaal klaar voor het ventje. Hij verdient een verders zorgeloos leventje.
Gelukkig dat dat in elk geval beter gaat ! Want niet eten dat neemt ook veel toch ? Ik hoop echt op een topzomer voor je kanjer

-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ik hoop het ooksella schreef: Hij krijgt nu om de dag een ongemalen karkas en dat gaat goed. We gaan dat langzaam uitbreiden.
Wat is buffel een kanjer!
Ik hoop dat het drainen van de bult snel overbodig is en dat hij inderdaad een fijne zomer tegemoet gaat.
Ik hoop dat het drainen van de bult snel overbodig is en dat hij inderdaad een fijne zomer tegemoet gaat.
-
sella
Er is een flexibele naald van 15 cm in de diepte gestoken

daar kwam 400 ml vocht mee vrij uit de diepte. Ventje was gewoon bij en zo ontzettend braaf.
Bult is nu een lege zak.
Volgende week vrijdag pas terug als hij niet meer ontwikkeld. Dan is het meteen de laatste controle voor dit probleem.
daar kwam 400 ml vocht mee vrij uit de diepte. Ventje was gewoon bij en zo ontzettend braaf.
Bult is nu een lege zak.
Volgende week vrijdag pas terug als hij niet meer ontwikkeld. Dan is het meteen de laatste controle voor dit probleem.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Zo 
Wat een bikkel
Ik hoop zo voor jullie dat hij geen vocht meer ontwikkelt en dat vrijdag inderdaad de laatste controle zal zijn
Edit: spelfoutje
Wat een bikkel
Ik hoop zo voor jullie dat hij geen vocht meer ontwikkelt en dat vrijdag inderdaad de laatste controle zal zijn
Edit: spelfoutje
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op za 30 jun 2012, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat hoop ik ook