jij hebt vast betere tijden gekend!
Verzamelgroep: Noord-Brabant
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-Brabant
o nee 
Het komt momenteel inderdaad allemaal op een hoop.
We wachten maar op betere tijden!
Groetjes, MJ
We wachten maar op betere tijden!
Groetjes, MJ
Hier ook wel een kilo of 30.. maarre liever augustus..
-
adjanityson
- 1-ster

als het augusuts wordt dan waarschijnlijk weer plek voor 10 kilo paard
Oh, hier ook wel belangstelling voor 10 kg paard.10 kg rund en 10 kg kippenrug. Ligt eraan wanneer. Moet het in mijn vriezer kwijt kunnen.
Oké nu officieel kijken of het voor Lida de moeite is:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 170.0.html
Graag in dat topic aangeven hoeveel kilo je zo willen bestellen.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 170.0.html
Graag in dat topic aangeven hoeveel kilo je zo willen bestellen.
4 augustus ga ik naar den Bosch de bestelling bij Lida.S ophalen http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 366.0.html
Ik heb veel ruimte in mijn auto, dus als ik voor iemand iets mee moet brengen (richting Kaatsheuvel) dan laat het even weten.
Ik heb veel ruimte in mijn auto, dus als ik voor iemand iets mee moet brengen (richting Kaatsheuvel) dan laat het even weten.
Hallo,
Volgende week rij ik een klein stukje door Brabant en kan dan Struisvogelvlees meenemen, ik rij via Dordrecht naar St. Philipsland en kom dan langs Zevenbergen-Oudenbosch-Steenbergen, dus als iemand interesse heeft. Het kost 4 euro per kilo en zit verpakt per ca 5 kg. (zie ook mijn andere topic Struivogelvlees en meer)
Volgende week rij ik een klein stukje door Brabant en kan dan Struisvogelvlees meenemen, ik rij via Dordrecht naar St. Philipsland en kom dan langs Zevenbergen-Oudenbosch-Steenbergen, dus als iemand interesse heeft. Het kost 4 euro per kilo en zit verpakt per ca 5 kg. (zie ook mijn andere topic Struivogelvlees en meer)
-
adjanityson
- 1-ster

Bij de bestelling van Jolanda / Nadia aankomende vrijdag heb ik 5 kilo hertenvlees besteld
Nu ben onlangs pas begonnen met het toevoegen van hert aan het menu en vermoed dat het toch het hertenvlees is waar hij allergisch voor is. Hij kreeg een week later weer last van zijn oren en nu ook ontstoken pootjes.
Helaas heb ik niet de luxe om het vlees op te slaan en als hij klachten vrij is het opnieuw te proberen (heb te weinig vriezer ruimte en doe moet echt gebruikt worden voor vlees waar hij wel tegen kan)
Is er iemand die meebesteld heeft en het met Sweet Duchess mee laat komen naar EIndhoven die interesse heeft mijn 5 kilo over te nemen?
Nu ben onlangs pas begonnen met het toevoegen van hert aan het menu en vermoed dat het toch het hertenvlees is waar hij allergisch voor is. Hij kreeg een week later weer last van zijn oren en nu ook ontstoken pootjes.
Helaas heb ik niet de luxe om het vlees op te slaan en als hij klachten vrij is het opnieuw te proberen (heb te weinig vriezer ruimte en doe moet echt gebruikt worden voor vlees waar hij wel tegen kan)
Is er iemand die meebesteld heeft en het met Sweet Duchess mee laat komen naar EIndhoven die interesse heeft mijn 5 kilo over te nemen?
Ik wil het wel van je overnemen.adjanityson schreef:
Bij de bestelling van Jolanda / Nadia aankomende vrijdag heb ik 5 kilo hertenvlees besteld
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb bij Sweet Duchess dingen in "mee-bestelling' die ik begin aug bij haar ga halen. Als zowel de een als de ander het op kan slaan tot die datum kan ik het probleemloos voor Doranto meenemen als zij tot dan wil wachten ;-)
Suzanne
Suzanne
Aankomende vrijdag (de 6de) heb ik afgesproken met SD om naar Eindhoven te rijden voor mijn bestelling bij Jolanda. Ik haal daar 35 kilo op (en die 5 van adjanityson dan als het goed is). Tot begin augustus wachten is te lang, want ik heb niet zoveel botwerk meer. Ik denk ook niet dat er iemand zomaar 40 kilo extra op kan slaan. Maar in ieder geval heel aardig aangeboden!Suzanne schreef: Ik heb bij Sweet Duchess dingen in "mee-bestelling' die ik begin aug bij haar ga halen. Als zowel de een als de ander het op kan slaan tot die datum kan ik het probleemloos voor Doranto meenemen als zij tot dan wil wachten ;-)
Suzanne
-
adjanityson
- 1-ster

Oke thnx Doranto! Dan kun jij het van me over nemen
Sweet Duchess neemt het inderdaad mee naar Eindhoven vrijdag de 6e
ik zal Sweet duchtess even inlichten en jou nog ff pb- en over hoe en wat
Sweet Duchess neemt het inderdaad mee naar Eindhoven vrijdag de 6e
ik zal Sweet duchtess even inlichten en jou nog ff pb- en over hoe en wat
-
Annelies en Daan
- 1-ster

ff een interessepeiling:
Iemand die interesse heeft in meebestellen bij Kiezebrink volgende week?
Week 28 staat er een route gepland in de regio zuidwest.
Ik woon in Breda.
Groeten Daan
Iemand die interesse heeft in meebestellen bij Kiezebrink volgende week?
Week 28 staat er een route gepland in de regio zuidwest.
Ik woon in Breda.
Groeten Daan