Zo zeg die worsten zien er prima uit, voor diegene die een worst of stopbus zoeken, het magische woord is F-Dick een duitse machine onverslijtbaar en regelmatig op marktplaats in alle maten te koop.
Ik heb zelf met veel geluk de kleinste / nieuwste versie kunnen bemachtigen werkelijk een top apparaat.
Onthouden dus F-Dick.
Vanwege de warmte ligt bij mij het worsten maken voor menselijke eet helemaal stil, maar zo gauw als de temperatuur gaat zakken ga ik er weer voor.
Tevens in afwachting van mijn vleesvermaler die hopenlijk voor september gaat komen.
Worstbus/machine/ding ervaringen gevraagd
Moderator: Lizzy
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Re: Worstbus/machine/ding ervaringen gevraagd
Nee ik gebruik hem niet meer, was te tijdrovend, zakjes dichtsealen gaat snellen, dus ik koop nu sealzakjes via de duitse ebay, behoorlijk groot zodat het vlees circa 750g er plat in kan, hierdoor kan ik alsnog heel veel kwijt in een vriesla. De kunstdarmen heb ik weggegeven.
Die F-Dick is mooi, maar ook heel erg prijzig. Als iemand er eentje tweede hands voor me weet heb ik zeker interesse.
Dank voor je reactie! Hmm jammer ik dacht dat het stukken sneller zou gaan. Zo'n mechanische zou stukken sneller zijn, maar helaas veels te prijzig..Cindy de Wolf schreef: Nee ik gebruik hem niet meer, was te tijdrovend, zakjes dichtsealen gaat snellen, dus ik koop nu sealzakjes via de duitse ebay, behoorlijk groot zodat het vlees circa 750g er plat in kan, hierdoor kan ik alsnog heel veel kwijt in een vriesla. De kunstdarmen heb ik weggegeven.