Vinden jullie haar te mager

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Vinden jullie haar te mager

zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

[quote="itslein"]
Verras me maar :) Goed idee van de groentemix! Ga ik proberen.

Vandaag heb ik haar gewogen. 2 weken terug woog ze 13,5 kilo, nu 17. Ze groeit dus goed door maar blijft gewoon dun. Tsja en dan weigeren ze van alles te eten ook nog. Haas, zalm, groentenmix.
[/quote]

Kaya heeft ook zo haar momenten. Woensdag had ze zalmlijf, paardspiervlees en kip/rund orgaan/groente mix. Daar heeft ze dus niet een hap van gehad.Donderdag opnieuw aangeboden. Weer niets en de katten hebben het uiteindelijk opgegeten.  Gisteren Hele kip aangeboden, heeft er de hele avond gelegen. Geen hap! Terwijl ze gek op kip is!!! Vandaag dan een kipkarkas aangeboden en oraan/groentemix. Eindelijk (ik echt heeeeel blij) het karkas opgegeten, maar de rest laten staan. Afijn, ik weet dus wat je bedoeld...
Nu vind ik te dikke honden echt vreselijk om te zien, maar te mager ook! Maar die van jou ziet er echt prachtig uit  ;)

De foto's lukken nu even niet, ik heb hier een hele slechte verbinding (camping) Maar in het doorgeefluik staan er voldoende van Kaya  :biggrin2:
Jouls
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jouls »

Dan weet ik waarschijnlijk bij welke fokker ze vandaan komt.........( moeders is ook niet echt rastipisch maar vader  is een echte topper!)
Vind haar er heel erg super uitzien, is juist veel beter om haar wat schaler te houden, groeien doet ze echt wel, maar misschien wat langzamer en dat is echt niet zo verkeerd!
ieniemienie
2-sterren
2-sterren

Bericht door ieniemienie »

Ik vind die foto van dat rennende zwarte monster echt helemaal te gek.
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Op het randje??? Ziet er toch prima uit! Mooi hondje hoor! De da wil zijn kas wat spekken door die stink brokken te verkopen en een jonge hond al lekker overgewicht te laten kweken?

[quote="itslein"]
Hoi Chery, ze is inderdaad een cane corso. Met alle papieren, maar haar neus blijkt te kort te zijn voor een cane corso. De dierenarts van de vrouw die haar gefokt had zei dat ze haar daarom konden euthaniseren (?!?!?)
[/quote]Pardon?????? Wat is dat voor e*k*l??? Een gezond hondje euthaniseren omdat de neus te kort is???? Die zou ik meteen wisselen.

Plaats reactie