Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Rij voorzichtig en tot morgen 
Ik zag in het runderneuzen topic van Job dat er meerdere noord hollanders interesse hebben. Ben benieuwd of er een lijntje ontstaat heb zelf geen auto waarmee ik grote hoeveelheden kan vervoeren maar ben wel bereid om het ergens dichterbij op te halen 
Hoewel........ vind het voor morgen nu wel spannend. Heb totaal iets van 270 kilo. Heb gerekend met 3 volwassenen op de achterbank dus qua gewicht moet het te doen zijn en als de verpakkingen oke zijn dan is het goed stappelen. Heb een grote kofferbak en ev kan er nog iets op de voorstoel. In theorie zou het goed moeten passen maar heb al vaker gemerkt dat de theorie niet altijd de praktijk is
Morgen wat extra zeilen halen en zal zorgen dat er wat kleden in de auto liggen
Hoewel........ vind het voor morgen nu wel spannend. Heb totaal iets van 270 kilo. Heb gerekend met 3 volwassenen op de achterbank dus qua gewicht moet het te doen zijn en als de verpakkingen oke zijn dan is het goed stappelen. Heb een grote kofferbak en ev kan er nog iets op de voorstoel. In theorie zou het goed moeten passen maar heb al vaker gemerkt dat de theorie niet altijd de praktijk is
Morgen wat extra zeilen halen en zal zorgen dat er wat kleden in de auto liggen
-
Marije Lei
- 4-sterren

Succes morgen en alvast bedankt!
Rij voorzichtig George en Coby, en alvast heel erg bedankt voor het rijden 
Karen jij ook alvast heel erg bedankt voor het meenemen van de vleesjes, ik hoop dat alles past en dat de theorie klopt met de praktijk
Tot vanavond 
Karen jij ook alvast heel erg bedankt voor het meenemen van de vleesjes, ik hoop dat alles past en dat de theorie klopt met de praktijk
lieffffffffffffff, saskia, dat je mij ook noemt, dank je wel
Ja Coby jij bent ook een beetje vervoerder , jij tilt toch ook dozen met vlees in de auto voor anderencoby.p schreef: lieffffffffffffff, saskia, dat je mij ook noemt, dank je wel
Tot straks Coby en voor de andere tot vanmiddag , ik plaats wel een bericht in beide topics
Groet george
goede reis, doe voorzichtig en tot vanmiddag/avond
-
johanna25
wat een ondernemening weer, ik hoop dat het goed gaat.
Bij mj ging het vanmorgen goed mis, om 7 uur kwam ik uit de nachtdienst, oudste zoon wakker gemaakt en ingeprent dat hij op tijd de spullen bij Boris2009 afleverd.
Aangekleed en wel is hij op de bank gaan zitten, en jawel hoor in slaap gesukkeld.
Hij was te laat bij Boris en telaat op school

Toen ik om half elf even wakker werd meteen even gebeld of het gelukt was, ja hij was wel te laat maar had het afgegeven aan iemand die daar werkte.
Tjonge jonge kan er nou nooit iets goed gaan.
Bij mj ging het vanmorgen goed mis, om 7 uur kwam ik uit de nachtdienst, oudste zoon wakker gemaakt en ingeprent dat hij op tijd de spullen bij Boris2009 afleverd.
Aangekleed en wel is hij op de bank gaan zitten, en jawel hoor in slaap gesukkeld.
Hij was te laat bij Boris en telaat op school
Toen ik om half elf even wakker werd meteen even gebeld of het gelukt was, ja hij was wel te laat maar had het afgegeven aan iemand die daar werkte.
Tjonge jonge kan er nou nooit iets goed gaan.
En zo is hetKizmoo schreef: Ja Coby jij bent ook een beetje vervoerder , jij tilt toch ook dozen met vlees in de auto voor anderen
-
sella
Mensen, ik ben een paar dagen niet mobiel bereikbaar door een fout in het omzetten van abbo naar prepaid. wel afgesloten, geen nieuw kaartje 
George& Coby zijn net vertrokken uit Sittard,zijn ongeveer 17.00uur in Haarlem.
Groet Gerrie
Groet Gerrie
Haarlem is aangekomen we zijn weer thuis dus het vlees kan worden opgehaald
Groet George
Groet George
Auto volgegooid, hing behoorlijk door zijn hoeven. Vlees voor Boris, Bordie en Sella afgegeven bij Boris.
Kizmoo kan het zijn dat ik te veel konijnenvlees mee heb? Viel me bij het inladen al op dat de doos zwaarder was maar heb er verder niet goed naar gekeken en zag bij het uitladen dat er 4x 5 kilo in zat terwijl ik volgens mij 10 kilo had moeten meenemen.........
Nog even gestopt bij het tankstation voor de vleesjes van Deja en toen richting huis. Thuis bleek dat een aardige vogel ergens onderweg op mijn rug gescheten had
Shirtje wat ik aan had moest toch in de was dus die is al aan het ronddraaien.
De frituur staat aan, wijn is koud. Straks messen slijpen en dan gaan we starten met het portioneren. Niet leuk maar wel zo handig voor de aankomende weken
Wat heb ik geleerd?
Nou, volgende keer een lijstje maken met wie wat besteld heeft dat is handig met het inladen en overladen. De hoeveelheid vlees die ik nu mee had vind ik toch te veel voor mijn auto een volgende keer neem ik max. 200 kilo mee afhankelijk van wat het is. Dozen stappelen makkelijker weg als zakken met iets.
Kizmoo kan het zijn dat ik te veel konijnenvlees mee heb? Viel me bij het inladen al op dat de doos zwaarder was maar heb er verder niet goed naar gekeken en zag bij het uitladen dat er 4x 5 kilo in zat terwijl ik volgens mij 10 kilo had moeten meenemen.........
Nog even gestopt bij het tankstation voor de vleesjes van Deja en toen richting huis. Thuis bleek dat een aardige vogel ergens onderweg op mijn rug gescheten had
De frituur staat aan, wijn is koud. Straks messen slijpen en dan gaan we starten met het portioneren. Niet leuk maar wel zo handig voor de aankomende weken
Wat heb ik geleerd?
Nou, volgende keer een lijstje maken met wie wat besteld heeft dat is handig met het inladen en overladen. De hoeveelheid vlees die ik nu mee had vind ik toch te veel voor mijn auto een volgende keer neem ik max. 200 kilo mee afhankelijk van wat het is. Dozen stappelen makkelijker weg als zakken met iets.
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik begrijp dat ook mijn 5 kg konijnen vlees bij jou ligt en van Marije dan neem ik aan.
We komen dan straks dat vlees bij jou oppikken en rijden dan door naar Ramses voor de rest.
We komen dan straks dat vlees bij jou oppikken en rijden dan door naar Ramses voor de rest.