Hmmm heb geen tel. nummer van jou of Boris (die moet ik wel ergens hebben maar kan ik zo niet vinden....) hoop dat je het op tijd leest
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Nee, die ligt bij Boris! Bordie of Sella had konijnevlees maar volgens mij ging jij nog bij Boris halen ook toch?
Hmmm heb geen tel. nummer van jou of Boris (die moet ik wel ergens hebben maar kan ik zo niet vinden....) hoop dat je het op tijd leest
Dat ligt er ook 
De kalkoennekken konden niet geleverd worden......
De kalkoennekken konden niet geleverd worden......
Oh jammer dat de kalkoenekken niet geleverd konden worden, nou ja scheelt weer portioneren 
tot straks Karen!
tot straks Karen!
het is goedgekomen...ik had het konijnenvlees voor petramarcel al meegenomen maar wist net op tijd om te draaien om het retour naar boris te brengen.
dus petra haalt het bij boris op.
kizmoo en coby bedankt

dus petra haalt het bij boris op.
kizmoo en coby bedankt
Laatst gewijzigd door bordie op vr 06 jul 2012, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
George nog hardstikke bedankt voor het rijden van ons vlees, geweldig allemaal hondjes weer blij, en ik ook, hun dank is ook groot.Gr.Marjan.Kizmoo schreef: Haarlem is aangekomen we zijn weer thuis dus het vlees kan worden opgehaald
Groet George
-
sella
Iedereen hardstikke bedankt voor al het werk en vervoer 
het is hier nu donker en ik zie het morgen wel, waar had jij dat vlees neergezet Bordie ?
Ik heb die berg die naast mijn auto stond naar binnen gebracht maar heb er nog niet echt naar gekeken, dat doe ik morgen
Petramarcel, ik g er dan vanuit dat jullie konijn bij mij ligt, heb je mijn gegevens van bordie gekregen ?
Kizmoo en El kato bedankt voor het geregel en het rijden, harstikke fijn
we zijn weer blij maar ik kwam er ook achter dat ik morgen weer vriezerstress krijg
, eerst maar weer proportioneren , krijg vast hulp van de honden hier 
Ik heb die berg die naast mijn auto stond naar binnen gebracht maar heb er nog niet echt naar gekeken, dat doe ik morgen
Petramarcel, ik g er dan vanuit dat jullie konijn bij mij ligt, heb je mijn gegevens van bordie gekregen ?
Kizmoo en El kato bedankt voor het geregel en het rijden, harstikke fijn
ik heb mijn vlees meegenomen, en in eerste instantie ook die 10 kg teveel aan konijn.boris2009 schreef: het is hier nu donker en ik zie het morgen wel, waar had jij dat vlees neergezet Bordie ?
Kizmoo en El kato bedankt voor het geregel en het rijden, harstikke fijnwe zijn weer blij maar ik kwam er ook achter dat ik morgen weer vriezerstress krijg
![]()
maar die heb ik later terug gebracht want ik had even telf contact met elkato en ze zei dat petramarcel die 10 kg konijn ging ophalen bij jou.
dus dan is t goed gekomen.
hier ligt alles in die mooie tegelvorm in de vriezers, van 1 heb ik een stuk afgezaagd en al een deel hert gevoerd....en ja hoor hij at het hihi...ik stond met mn mond open te kijken en mn klomp in tweeen....normaal lust hij geen hert....ik had het wel ondergesmeerd met gemalen zalm.......en dat was jummie
en nu ga ik naar bed.
weltrusten iedereen
-
Marije Lei
- 4-sterren

Allemaal erg bedankt voor al het regelen en rijden!
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Konijn is goedgekomen Bordie had het weer bij jou naast het hek gezet en wij hebben het weer meegenomen.boris2009 schreef: het is hier nu donker en ik zie het morgen wel, waar had jij dat vlees neergezet Bordie ?
Kizmoo en El kato bedankt voor het geregel en het rijden, harstikke fijnwe zijn weer blij maar ik kwam er ook achter dat ik morgen weer vriezerstress krijg
![]()
Dus als het goed is is het nu allemaal weer goed.
Bedankt allemaal voor het rijden
Haarlem TE KOOP 15 kilo eendennekken
Nog iemand interesse in 15 kilo eendenekken? wel vandaag ophalen anders is geheel ondooit
Is eigenlijk voor Sieglinde maar dat is even te ver weg om weer af te geven
Mag van Jolanda doorverkocht worden aan wie dit wil
Lees weer van jullie
Groet George
Is eigenlijk voor Sieglinde maar dat is even te ver weg om weer af te geven
Mag van Jolanda doorverkocht worden aan wie dit wil
Lees weer van jullie
Groet George
Laatst gewijzigd door Kizmoo op za 07 jul 2012, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
voor de liefhebbers, degomeat zit nu ook in Noord Holland, samen met;
Henk Versluijs
www.natuurlijkrauwvoer.nl (prijzen excl.btw.)
www.degomeat.nl (prijzen incl. btw.)
www.richardversvoeding.nl
www.best4dogs.nl (dieetvoeding in blik)
Zijn ze samen gaan werken met een hele goede kennissen van mij
van de hondenvereniging, ze heten Dogs Green en zitten in anna paulowna.
De site moet nog aangepast worden maar ze hebben dus alles wat bij hun in het assortiment zit,
Jullie begrijpen wel dat ik daar heel blij mee ben
Ik heb een maandje geleden voor het eerst besteld bij Henk vn de Sluis van Degomeat maar man man wat een onwijs mooi vlees zeg en goed betaalbaar!
Henk Versluijs
www.natuurlijkrauwvoer.nl (prijzen excl.btw.)
www.degomeat.nl (prijzen incl. btw.)
www.richardversvoeding.nl
www.best4dogs.nl (dieetvoeding in blik)
Zijn ze samen gaan werken met een hele goede kennissen van mij
van de hondenvereniging, ze heten Dogs Green en zitten in anna paulowna.
De site moet nog aangepast worden maar ze hebben dus alles wat bij hun in het assortiment zit,
Jullie begrijpen wel dat ik daar heel blij mee ben
Ik heb een maandje geleden voor het eerst besteld bij Henk vn de Sluis van Degomeat maar man man wat een onwijs mooi vlees zeg en goed betaalbaar!
-
Marije Lei
- 4-sterren

Ik wil de 15 kg nekken wel overnemen maar vandaag kan ik niet naar Haarlem. Morgen ben ik in amsterdam dus dan kan ik het combineren.
De nekken zij voor voor jou MarijeMarije Doedens schreef: Ik wil de 15 kg nekken wel overnemen maar vandaag kan ik niet naar Haarlem. Morgen ben ik in amsterdam dus dan kan ik het combineren.