nee hoor, hier eten ze cb voor de honden, ze hebben het liever als dat voor de kat, het liefst hebben ze hier gewoon grote hompen vlees.danielle1980 schreef: ach ja![]()
![]()
kan t eigenlijk kwaad om ze van de honden te geven?
daar doen ze dus een moord voor,
ook voor de bibi![]()
![]()
![]()
bibi kvv
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:bibi kvv
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Tinker & Belle vinden "hond" ook heerlijk ........... 
o jee, dat gaat weer leden kostenKarin & Pyrs schreef: Tinker & Belle vinden "hond" ook heerlijk ...........![]()
BOINK!Karin & Pyrs schreef: Tinker & Belle vinden "hond" ook heerlijk ...........![]()
Heeft onze kat nog niet gegetenKarin & Pyrs schreef: Tinker & Belle vinden "hond" ook heerlijk ...........![]()
zie , daar valt de eerste al van zijn stoeltieneke schreef: BOINK!
Hoe moet ik dit aan mijn kattenklanten uitleggensylvia schreef: zie , daar valt de eerste al van zijn stoel![]()
Wat je nog kan proberen;
Lusten ze wel vlees v/d honden? Dat dan mengen met hun voer en zo steeds wat minder mengen..
Lusten ze een bep. soort blikvoer graag? Dan dat erdoor mengen en ook langzaam aan steeds meer bibi en minder blik erdoor..
Tja katten zijn gewoon zeikerds
Hier is er eentje die het onder geen beding wil eten, eentje die het "fulltime" eet maar wel met een heel klein beetje blikvoer erdoor.
En twee krijgen het afgewisseld met Nutro, omdat ze er na een tijdje gewoon op uitgekeken zijn en bibi, ze eten hier cb, moeten ze niet...
Lusten ze wel vlees v/d honden? Dat dan mengen met hun voer en zo steeds wat minder mengen..
Lusten ze een bep. soort blikvoer graag? Dan dat erdoor mengen en ook langzaam aan steeds meer bibi en minder blik erdoor..
Tja katten zijn gewoon zeikerds
En twee krijgen het afgewisseld met Nutro, omdat ze er na een tijdje gewoon op uitgekeken zijn en bibi, ze eten hier cb, moeten ze niet...
Zipper en Mistral eten ook " gewoon" hondenbibi en zelfs kippenekken 8) ( wel beetje platgeslagen dan) 
waarom geef je ze niet eens zonder ze plat te slaan, grote kans dat ze ze gewoon netjes wegwerken.Nelly schreef: Zipper en Mistral eten ook " gewoon" hondenbibi en zelfs kippenekken 8) ( wel beetje platgeslagen dan)![]()
Ik heb Jesse gisteren ook een paar fijn geknipte stukjes kippennek gegeven, maar hij heeft er toch wel een beetje moeite mee, want het gaat vast tussen z'n tandjes zitten!
Hij vind het wel heel lekker!
Hij vind het wel heel lekker!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
nou bibi voor de katten word dus niets. 
het resultaat,
essie heeft t opgevreten

dus ga weer eens wat anders proberen,
lief dat ik het voor proef had,
maar de katten vinden er geen bal aan
het resultaat,
essie heeft t opgevreten
maar de katten vinden er geen bal aan
Als ze de honden bibi wel wil eten, zou ik dat gewoon geven, met wat extra hart ofzo!danielle1980 schreef: nou bibi voor de katten word dus niets.
het resultaat,
essie heeft t opgevreten![]()
![]()
maar de katten vinden er geen bal aan![]()
Ik geef de kat ook het hondenvoer, maar hij krijgt van alles, 1 dagskuikens, kippenhartjes, runderhart, kipfilet, rundvlees enzv enzv