Nee hij maakt geen zieke indruk en zijn ontlasting is ook normaal dus ik snap het niet.Hij is wel wat rustiger dan normaal.
Hij moet helemaal geen vers of diepvriesvlees meer,ik ben genoodzaakt om hem nu wat brokken te geven zodat hij toch iets binnen krijgt.
Vervanging voor Smuldier?[Is meer aan de hand]
Moderator: eelke
Re: Vervanging voor Smuldier?[Is meer aan de hand]
Balen zeg. Hopelijk gaat hij snel weer vlees eten.
Vanmorgen van de dierenarts gehoord dat het om een lichte ontsteking gaat van zijn alvleesklier en dat het hoogstwaarschijnlijk weer goed komt.
Poeder om zijn enzymen aan te vullen is niet nodig want hij maakt ze zelf nog genoeg aan.
Ik hoop dat het zo goed blijft gaan,hij staat nu even op lichtverteerbare brokken want vlees moet hij absoluut niet en ik denk dat dit ermee te maken heeft dat hij eerverleden week ineens geen vlees meer moest omdat het ook vreselijk stonk dus het kan niet anders dan dat het vlees niet goed meer was,ondanks dat het uit de diepvries kwam.
Poeder om zijn enzymen aan te vullen is niet nodig want hij maakt ze zelf nog genoeg aan.
Ik hoop dat het zo goed blijft gaan,hij staat nu even op lichtverteerbare brokken want vlees moet hij absoluut niet en ik denk dat dit ermee te maken heeft dat hij eerverleden week ineens geen vlees meer moest omdat het ook vreselijk stonk dus het kan niet anders dan dat het vlees niet goed meer was,ondanks dat het uit de diepvries kwam.
Voor zover ik weet heeft Tammenga goede producten (zeker veel beter dan smuldier) en zijn ze toch wel in het hele land te verkrijgen. Waar zit je ergens?
Voorlopig moet ik het even met dieetvoer doen om ervoor te zorgen dat zijn alvleesklier weer goed is.