Ervaringen chemo therapie bij katten?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Ervaringen chemo therapie bij katten?
Gecondoleerd.
Veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke verlies!
Veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke verlies!
Sterkte met dit verlies 
Veel sterkte
Ervaringen chemo therapie bij katten?
Heel veel sterkte
Ow dat ging ineens snel, heel veel sterkte ermee!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ach jee, verdrietig
sterkte
Heel veel sterkte

Ik lees het nu pas. Wat verschrikkelijk voor je dat het toch ineens zo enorm hard gegaan is
Ik wens je heel veel sterkte.
- Zaniematsu
- 5-sterren

- Contacteer:
Bedankt voor jullie medeleven. We hebben haar begraven. Een zeer triest en zwaar moment. Ik zat er heel erg tegen aan te hikken.
De andere poezen waren erbij, snoven de geur op die uit het grafje kwam. Of ze het werkelijk ook besefte..... Je weet het niet. Soms denk ik dat ze voldoende tijd gehad hebben om afscheid te nemen en dan toch gaan ze zoeken, soms nog vele maanden lang. Ze zoeken nu zelfs nog een poes die al ruim 1 jaar geleden is weggevallen door de dood. Heel plotseling want zij ging voor een simpele ingreep aan haar gebit naar de dierenarts. En kwam in coma terug..... Ze zoeken haar nog steeds.
Ben benieuwd hoe het met de groep zal vergaan nu ook Livinia de stammoeder weg is gevallen....
De andere poezen waren erbij, snoven de geur op die uit het grafje kwam. Of ze het werkelijk ook besefte..... Je weet het niet. Soms denk ik dat ze voldoende tijd gehad hebben om afscheid te nemen en dan toch gaan ze zoeken, soms nog vele maanden lang. Ze zoeken nu zelfs nog een poes die al ruim 1 jaar geleden is weggevallen door de dood. Heel plotseling want zij ging voor een simpele ingreep aan haar gebit naar de dierenarts. En kwam in coma terug..... Ze zoeken haar nog steeds.
Ben benieuwd hoe het met de groep zal vergaan nu ook Livinia de stammoeder weg is gevallen....