Waar vind ik een rubberen kappersbezem?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Waar vind ik een rubberen kappersbezem?
Die lijkt me ideaal voor in huis. Ik heb gegoogled, maar kom alleen bij groothandels voor kappersbenodigdheden uit, daar kan ik niet bestellen. Iemand ergens particulier zo'n ding aangeschaft?
Re: Waar vind ik een rubberen kappersbezem?
Ze zijn idd ideaal. Een collega heeft um gewoon bij Blokker gekocht want ik kon ze ook niet vinden.-Saskia- schreef: Die lijkt me ideaal voor in huis. Ik heb gegoogled, maar kom alleen bij groothandels voor kappersbenodigdheden uit, daar kan ik niet bestellen. Iemand ergens particulier zo'n ding aangeschaft?
Jaaaa ! Een maand geleden heb ik er 2 gekocht bij de Action voor 2,95 per stuk 
Knalblauw.Het is zo'n 2-in-1 ding ,met aan de ene kant een rubber borstel en aan de andere kant een trekker (zoals met ramen zemen)
Knalblauw.Het is zo'n 2-in-1 ding ,met aan de ene kant een rubber borstel en aan de andere kant een trekker (zoals met ramen zemen)
Volgens mij heb ik hem van Vildea, weet alleen niet meet of ik hem in Duitsland heb gekocht of bij de Marskramer...
- -Annemarie-
- 5-sterren

Aka vloertrekker.-Saskia- schreef: Die lijkt me ideaal voor in huis. Ik heb gegoogled, maar kom alleen bij groothandels voor kappersbenodigdheden uit, daar kan ik niet bestellen. Iemand ergens particulier zo'n ding aangeschaft?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik lees steeds rubberen kaplaarzen
, zal wel aan het weer liggen 
Bij de action en bij de blokker heb ik die gezien.
Ik hebhem gewoon bij blokker gekocht-Saskia- schreef: Die lijkt me ideaal voor in huis. Ik heb gegoogled, maar kom alleen bij groothandels voor kappersbenodigdheden uit, daar kan ik niet bestellen. Iemand ergens particulier zo'n ding aangeschaft?
-
Lil
Ik ben helemaal niet tevreden over die van de Blokker. Hij is te zacht en ik kan er dus geen haren mee van de kleden krijgeb. Die van prowin (helaas niet via een winkel te koop) vind ik wel heel erg super. Je hebt kapperswinkels waar je ook als particulier kunt inkopen. In Maastricht ligt er een. Ga ik gewoon naar binnen voor mijn spullen en met mij veel andere particulieren.
Ik heb ze bij de blokker gezien.
Zelf gebruiken wij gewoon een trekker, die zijn ook van rubber, werkt prima!
Zelf gebruiken wij gewoon een trekker, die zijn ook van rubber, werkt prima!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
had er eentje van de HARA
ik heb er tig jaar geleden ooit eens op een show gekocht. Die dingen slijten niet en gaan niet stuk (althans de mijne niet) De mijne heeft aan de ene kant ook een soort 'wisser' en die is ideaal om het vloerkleed (en deurmatjes) tussendoor even van haren te ontdoen, als ik dus geen zin heb om de stofzuiger te pakken.... 
-
cj
Ja, hier ook 1 van Hara. Maar ja, ben er een beetje fan van....
Saskia
Saskia
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
De bezem die hier staat, komt bij de Welkoop vandaan.
Als je zelf naareen kappers groothandel of een trimmers groothandel rijdt kun je meestal wel contant kopen 
Je hebt Pb
Je hebt Pb