hoe smakelijk is gans voor de hond....???
Moderator: Lizzy
Re: hoe smakelijk is gans voor de hond....???
Ja, dan hoeven we niet meer zo te leuren
Hier zijn ze gek op gans !!
Maar ze lusten hier eigenlijk alles, muv eendenkarkas en duif... Dat gaat met heeeeeeele lange tanden naar binnen
Maar ze lusten hier eigenlijk alles, muv eendenkarkas en duif... Dat gaat met heeeeeeele lange tanden naar binnen
-
johanna25
ik ben voor en stel wel wat beschikbaar, maaarehh hoe zit dat dan met de innerlijke menssmulpaap schreef:
We zouden eigenlijk eens een jaarlijks proef feest moeten doen en dan zoveel als mogelijk is meeslepen en uitproberen maar
Een soort barfrestaurant
Ooh dat laten we ook aan jouw overjohanna25 schreef: ik ben voor en stel wel wat beschikbaar, maaarehh hoe zit dat dan met de innerlijke mens![]()
Klinkt goed !
Hier lusten ze geen duif en fazant, en eigenlijk ook geen gans.
Maar ik vind dat ze wel gans moeten eten
en met wat moeite lukt dat ook wel.
Gedroogd vinden ze het trouwens allemaal erg lekker !
Hier lusten ze geen duif en fazant, en eigenlijk ook geen gans.
Maar ik vind dat ze wel gans moeten eten
Gedroogd vinden ze het trouwens allemaal erg lekker !
Gans is nog niet uitgeprobeerd, maar is vet vlees, daar heeft Floor geen problemen mee en sterke smaak, ach paard en hert gaat er ook prima in!
-
johanna25
oei oei gans vet ??Blafje schreef:Ha, dan kom ik met Floor langs het smulfestijn en alles wat de anderen laten liggen, eet Floor wel, behalve egelvlees; wangvlees met stekeltjes en kale haaskarkassen, dat laat ze met liefde over, na de bosduifjes, eendjes en fazantjes!
![]()
Gans is nog niet uitgeprobeerd, maar is vet vlees, daar heeft Floor geen problemen mee en sterke smaak, ach paard en hert gaat er ook prima in!![]()
wel als je hem plukt maar geslacht zit er eiegenlijk geen vet aan.
met groeten Bob