Tuurlijk ??? Beetje creativiteit doet wonderenRamses1 schreef: Heb je het er allemaal ingekregen? Knap zeg![]()
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
-
Marije Lei
- 4-sterren

Re: Verzamelgroep: Noord-holland
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Volgende week donderdag wil ik Natuurlijk Rauw Voer weer e.e.a. laten leveren. Mocht je willen mee bestellen, zie dan de info uit het topic wat ik zojuist in Verzamelplaats heb gezet: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 471.0.html
Wie wil haaskarkassen van Arjan?
Ramses en Gipsy!Wie wil haaskarkassen van Arjan?
Laatst gewijzigd door Ramses1 op di 17 jul 2012, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Pike, Duc en Armagnac zouden ook wel willen
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ga niet alle namen opschrijven hoor 
Maar er zijn hier wel een paar liefhebbers
Maar er zijn hier wel een paar liefhebbers
Ramses2 wil ook... alle 9 
Funga ook die is er gek op
Wij rijden deze week naar Zoetermeer voor de haas, we hebben zelf al 60kg in de auto. Maximaal is het 250kg dat we mee willen nemen.
Echter is het zo dat we uiterlijk deze week de hazen willen hebben wegens vakanties...
Ruimte over is 190kg....
Betalingen zelf regelen met Arjan, heb niet de fianciële middelen om meteen 250kg te betalen.
We horen morgen van Arjan hoe of wat wegens zijn werkgever/leverancier, ik kan hem wellicht aan het lijntje houden en de afspraak plannen voor vrijdag. Afhalen bij mij dan in Heemskerk.
Echter is het zo dat we uiterlijk deze week de hazen willen hebben wegens vakanties...
Ruimte over is 190kg....
Betalingen zelf regelen met Arjan, heb niet de fianciële middelen om meteen 250kg te betalen.
We horen morgen van Arjan hoe of wat wegens zijn werkgever/leverancier, ik kan hem wellicht aan het lijntje houden en de afspraak plannen voor vrijdag. Afhalen bij mij dan in Heemskerk.
Mocht er een grotere animo zijn, dan kunnen we mijn stationwagen barrel gebruiken, dan kan er maximaal 350 mee. Tis een oudje van 13 jaar en die vindt mijn honden achterin al niet aardig haha!José S schreef: Wij rijden deze week naar Zoetermeer voor de haas, we hebben zelf al 60kg in de auto. Maximaal is het 250kg dat we mee willen nemen.
Ruimte over is 190kg....
Ik weet dat het dan voor het weekend kort dag is, maar helaas ben ik niet alleen in deze bestelling en bestel ik ook al voor anderen die met vakantie gaan dat weekend. Zodoende dus uiterlijk vrijdag.
Om mensen qua afstand tegemoed te komen kunnen we een afgooi adresje tussen Zoetermeer en Heemskerk inlassen als zijn Haarlem, wellicht centraler voor velen mensen. (Kizmoo??? Kunnen we dan een beroep op je doen?
Groetjes, José
Is er al ergens een lijntje voor het haas van Arjan??? Ik zou graag 20 kilo willen bestellen.
@Ramses, heb jij toevallig ook besteld???
@Ramses, heb jij toevallig ook besteld???
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik heb net doorgegeven aan arjan dan ik wel 10 kilo wil, maar heemskerk ophalen is voor mij makkelijker dan zoetermeer en dat red ik nog wel voor dit weekend.