Verzamelgroep: Gelderland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Gelderland
hier ook interesse voor 10 kg (als het in de burt van a'doorn komt)
Ja! Haas! Dat is net op (arme Diza). Ik wil wel graag 10 kilo hebben.
Judith
Judith
Ik reageer eind vd middag weer, ga nu werken! Interesse is genoteerd 
-
Anthraciet
- 5-sterren

Hier ook wel interesse in een kilo of 10-20!Xerox schreef: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 74.15.html
Zijn er hier geïnteresseerden als er gereden wordt? Zo ja, voor hoe veel kg? Misschien is het de moeite waard...
Is er ook al een datum geprikt?
Ik zal het alvast even melden in het betreffende topic en het zo snel mogelijk doorlezen, kijken welke info er nog meer staat.
Ik wil ook wel erg graag 10 of 20 kilo. Fijn joh dat je een lijntje op wilt zettenXerox schreef: Ik reageer eind vd middag weer, ga nu werken! Interesse is genoteerd![]()
Nienke is dat het vlees van job?nienkev schreef: er komt nog wel weer een nieuwe levering van rund-lam-geit-paard.Ik rij er met enige regelmaat heen (heb 7 newfies dus het vliegt hier de vriezers uit...
) en wil ook best vaker dan zo wat voor anderen meenemen, als daar interesse voor is??
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Ik wil ook heeeeeeeeeeeeel graag, maar helaas, het gaat niet passen hier.
Moet over een paar weken nog 110 kg kwijt zien te raken in mijn vriezer en dat wordt al een klein probleempje vrees ik
Dus moet helaas een andere haas aanbieding afwachten.
Moet over een paar weken nog 110 kg kwijt zien te raken in mijn vriezer en dat wordt al een klein probleempje vrees ik
Ik wil ook graag 10 tot 20 kilo haas.
Als het dan met Xerox mee mag....
Als het dan met Xerox mee mag....
110 kilo!!??BlissSpirit schreef: Ik wil ook heeeeeeeeeeeeel graag, maar helaas, het gaat niet passen hier.
Eten ponys tegenwoordig ook barf?
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ik moet ook nog even kijken hoe ik het allemaal ga doen hoor, krijg ook eind van de maand 75 kilo binnen en in augustus nog eens 113 kilo....BlissSpirit schreef: Ik wil ook heeeeeeeeeeeeel graag, maar helaas, het gaat niet passen hier.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Ja, wist je dat nietjudith vd schreef: 110 kilo!!??
Eten ponys tegenwoordig ook barf?
Vooral de jongste is dol op kip
Eigenlijk slacht hij ze het liefst zelf, maar ja, daar zijn wij wat minder blij mee
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Haha, ja fijn hé, al die aanbiedingen die samen vallen.Anthraciet schreef: Ik moet ook nog even kijken hoe ik het allemaal ga doen hoor, krijg ook eind van de maand 75 kilo binnen en in augustus nog eens 113 kilo....![]()
![]()
![]()
Lang leve de verslaving en de verwende hondjes.
Zit nu al weer te puzzelen wat ik kwijt zou kunnen voor de bestelling van Job en Daantje eind september en moet eigenlijk heel dringend zalm hebben.
Alle interesse is genoteerd! We zitten nu al op 160 tot 200 kg, dus dat lijntje gaat er sowieso komen. Ik wacht nog op verder bericht van Arjan over hoe/wie/wat/waar, zal de laatste nieuwtjes hier wel neerzetten.
Of we via Apeldoorn gaan rijden moeten we nog bekijken, het gaat tot nu toe namelijk om 30 kg maar het is wel om voor ons. Dus ik ga even overleggen (ga zelf namelijk niet rijden, mijn pa is de chauffeur en ik de bijrijdster
).
Of we via Apeldoorn gaan rijden moeten we nog bekijken, het gaat tot nu toe namelijk om 30 kg maar het is wel om voor ons. Dus ik ga even overleggen (ga zelf namelijk niet rijden, mijn pa is de chauffeur en ik de bijrijdster
Ik ben ook wel geïnteresseerd in 10 kg haas, als het met jou nog mee kan Xerox?
joepie!! ik ben gered!!
wil jij alles verzamelen of geven wij het apart door aan arjen?
ik ga voor de 20 kg.
is er iemand die nog wat bot over heeft? wil er voor betalen of deels ruilen voor de kip (van daantje). zit met een hond die geen kip meer mag en daar heb ik dus 20 kg van. zowel rugstukken als nekken.
wil jij alles verzamelen of geven wij het apart door aan arjen?
ik ga voor de 20 kg.
is er iemand die nog wat bot over heeft? wil er voor betalen of deels ruilen voor de kip (van daantje). zit met een hond die geen kip meer mag en daar heb ik dus 20 kg van. zowel rugstukken als nekken.