Verzamelgroep: Noord-holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Noord-holland

José S
3-sterren
3-sterren

Bericht door José S »

Geweldig dat er zoveel interesse in de haas is, maar nogmaals... Ik weet morgen pas meer over de levering.
Ik moét vrijdag het wel ophalen, wegens vakanties. Het is nog maar de vraag of dat bij Arjan ook kan...

Dus iedereen nog een dagje geduld, dan weet ik meer haha!
Als ik zekerheid heb, kan ik definitief het lijntje op poten zetten voor komende vrijdag. Het is kort dag, dat weet ik. (ik kwam ook vandaag pas achter dat topic).

Als ik meer zekerheid heb en het lijntje komt er, kan er desnoods betaald worden bij mij. Maar dan wel per direct al overgemaakt.

Kortom...
Morgen uitsluitsel en dán wordt er per direct door mij een lijn opgezet voor maximaal 350kg.
Definitieve bestellingen e.d. kunnen dan bij mij geplaatst worden en zorgdraag ik voor de rest.
Gonnie
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Gonnie »

José S schreef: Geweldig dat er zoveel interesse in de haas is, maar nogmaals... Ik weet morgen pas meer over de levering.
Ik moét vrijdag het wel ophalen, wegens vakanties. Het is nog maar de vraag of dat bij Arjan ook kan...

Dus iedereen nog een dagje geduld, dan weet ik meer haha!
Als ik zekerheid heb, kan ik definitief het lijntje op poten zetten voor komende vrijdag. Het is kort dag, dat weet ik. (ik kwam ook vandaag pas achter dat topic).

Als ik meer zekerheid heb en het lijntje komt er, kan er desnoods betaald worden bij mij. Maar dan wel per direct al overgemaakt.

Kortom...
Morgen uitsluitsel en dán wordt er per direct door mij een lijn opgezet voor maximaal 350kg.
Definitieve bestellingen e.d. kunnen dan bij mij geplaatst worden en zorgdraag ik voor de rest.
Geen probleem. Als het definitief is wil ik heel graag 10 kilo definitief bestellen en kan het vrijdag bij je ophalen in heemskerk ;).

Alvast bedankt voor je moeite
Laatst gewijzigd door Gonnie op wo 18 jul 2012, 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Posting verwijderd.. ;)
Laatst gewijzigd door Parelridder op wo 18 jul 2012, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

als het doorgaat hier ook een liefhebber ( ? ) voor 10 kg, geen idee wat ze van haaskarkas vinden hier, nog nooit gehad  ;),maar kunnen we mooi eens proberen
José S
3-sterren
3-sterren

Bericht door José S »

GROEN LICHT VOOR DE HAZEN!!!!!! :D

Ik kan maximaal 350kg kwijt en kan het vrijdagmiddag ophalen.
Voor mensen die Heemskerk te ver weg vinden, er is een tussenstop in Haarlem bij Kizmoo.
Bestellen alleen mogelijk per 10kg 1,75 per kg.

Uiterlijk donderdag 20.00 gooi ik het lijntje dicht! Dan kan ik meteen doorgeven hoeveel kilo het exact is.
Vol=vol, wie het eerst komt die het eerst maalt!.

De kosten zijn echter een puntje... Wie de bestelling plaatst dient direct het geld over te maken naar mij, aangezien ik daar cash alles moet afrekenen. Diegene die besteld hebben binnen de marge van 350kg krijgen meteen een pb'tje terug met de gegevens.
Bestellen dus via pb!!

Ik houd deze lijst up to date tot morgenavond 20.00!!

Zelf: 60
Kizmoo: 10 betaald
Gonnie: 10 betaald
Sella: 20 weet ik van
Boris 2009: 20 betaald
Eira: 10 betaald
Bordie: 20 betaald
Ramses1: 30 betaald

Over qua ruimte: -

Afdropadres Kizmoo in Haarlem:
Kizmoo 10
Gonnie 10
Ramses 30

LAATSTE SPOEDBESTELLINGEN, LIJNTJE ZIT DICHT!!!!
Laatst gewijzigd door José S op do 19 jul 2012, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
sella

Bericht door sella »

Sella heemskerk 20 kg
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

als het doorgaat hier ook een liefhebber ( ? ) voor 10 kg, geen idee wat ze van haaskarkas vinden hier, nog nooit gehad ,maar kunnen we mooi eens proberen
Wedden dat ze het heerlijk vinden? :biggrin2:
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

haha ben benieuwd,  ;) , konijn gaat er bij 2 heel graag in en bij 2 omdat het moet  :(, al gaat het de laatste tijd beter  ;)
nog meer honden die konijn niet lekker vinden en haas misschien wel ? ik laat met nog graag even overtuigen want anders wil ik er nog wel wat bij, als dat kan natuurlijk...

laat ik maar niet op die overtuigingen wachten van jullie omdat de betalingen snel geregeld moeten worden, Jose mag ik er nog 10 bij, is al betaald via de ing

Dus dan is het

boris 2009      20 kg

( wat is sb ? )
Laatst gewijzigd door boris2009 op do 19 jul 2012, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
bordie
5-sterren
5-sterren

Bericht door bordie »

boris2009 schreef: haha ben benieuwd, ;) , konijn gaat er bij 2 heel graag in en bij 2 omdat het moet :(, al gaat het de laatste tijd beter ;)
nog meer honden die konijn niet lekker vinden en haas misschien wel ? ik laat met nog graag even overtuigen want anders wil ik er nog wel wat bij, als dat kan natuurlijk...

laat ik maar niet op die overtuigingen wachten van jullie...
zelfs mij hond Bumper is helemaaaaaaaal verzot op haas...fazant kalkoenspiervlees lust ie niet en paard konijn ook niet maar haas van arjan is jammmmmmmmmmmmmmieeeeeee gelukkig heb ik gemalen zalm dus doe ik dat door t spiervlees en dan eet ie t wel.
als je met je haaskarkas blijft zitten ( dat verwacht ik niet ::) ::) ...let me know...)
José S
3-sterren
3-sterren

Bericht door José S »

boris2009 schreef: haha ben benieuwd, ;) , konijn gaat er bij 2 heel graag in en bij 2 omdat het moet :(, al gaat het de laatste tijd beter ;)

laat ik maar niet op die overtuigingen wachten van jullie omdat de betalingen snel geregeld moeten worden, Jose mag ik er nog 10 bij, is al betaald via de ing

Dus dan is het

boris 2009 20 kg

( wat is sb ? )
Ik ga hem aanpassen!! (SB was stand-by, had nog geen pb gehad, maar had werl in het topic gelezen dat je wilde haha!)
José S
3-sterren
3-sterren

Bericht door José S »

OMTRENT DE HAASKARKASSEN MORGEN

Vanavond als ik het lijntje dichtgegooid heb en de bestelling de deur uit heb gedaan, krijgt iedereen een pb omtrent de afhaal adressen, tijden en telefoonnummers van het afhaaladres.

Graag zou ik nog wel de telefoonnummers van iedereen ontvangen waar ze bereikbaar op zijn.
Althans, van diegenen waar ik het nummer nog niet van heb.
In dat geval van:
Sella
Boris2009
Gonnie
Ramses1

Thanks!! José
Eira
3-sterren
3-sterren

Bericht door Eira »

Ja, hier woont er eentje die konijn maar zozo vindt en haas super lekker :) Konijn betekend vaak een dagje vasten en de dag erna gaat het er wel in ;)
Laatst gewijzigd door Eira op do 19 jul 2012, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

haha, nou ben nu helemaal benieuwd als bordie haar hond het zelfs eet  ;) en eira, klinkt bekend met dat konijn  ;)

nou we gaan het meemaken, super Jose, ik zal je mijn telefoonnummer nog even doorgeven
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Konijn betekend vaak een dagje vasten en de dag erna gaat het er wel in
Eira houdt gewoon alleen van rijp konijn ;)
Gonnie
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Gonnie »

Ramses ik hoor dat jij ook in Haarlem gaat afhalen....gezellig ;D

Plaats reactie