Jeukende plekken Joep
Moderator: Lizzy
Re: Jeukende plekken Joep, gaat oke, elimineren, vraag over middelen PUUR
Fijn, gewoon nog even door met paard dus,....
Het gaat nog steeds prima met Joep, ik trek nu de conclusie dat hij er tegen kan 
hoera!eelke schreef: Het gaat nog steeds prima met Joep, ik trek nu de conclusie dat hij er tegen kan![]()
En nu heeft hij weer overal kleine plekjes.... 
Hij heeft er nog geen last van, heb hem niet meer zien jeuken...maar ik zag het toen hij op zijn rug lag...
Hij heeft er nog geen last van, heb hem niet meer zien jeuken...maar ik zag het toen hij op zijn rug lag...
hè wat een gedoe met Joep.eelke schreef: En nu heeft hij weer overal kleine plekjes....
zijn het dezelfde soort plekjes als voorheen? hebben je iets bijzonders gedaan?
omdat het op zijn buik is zou het wellicht van hoog gras oid kunnen zijn, waar hij doorheen gebanjerd is?
Ja, t gaat op en af he... zijn inderdaad dezelfde plekjes, ook op dezelfde plekken (maar nog lang niet zo groot als toen op de foto's hoor, tis nu met meer smerig zwart er omheen enzo)nienk schreef: hè wat een gedoe met Joep.
zijn het dezelfde soort plekjes als voorheen? hebben je iets bijzonders gedaan?
omdat het op zijn buik is zou het wellicht van hoog gras oid kunnen zijn, waar hij doorheen gebanjerd is?
Vandaag uiteraard weer gecheckt, en het ziet er minder vurig rood en opgezwollen uit...hij lijkt er ook geen last van te hebben, is nog erg vrolijk, wil steeds spelen met Gijs, daagt dat zelf ook uit, en meer krabben doet hij niet...
Misschien dan toch ergens iets te pakken gehad...ben wel blij dat we het dieet nu even op pauze hebben staan
Hoog gras is hij de afgelopen week niet geweest, ze zijn de afgelopen 1,5 week niet eens de woonwijk uitgeweesd...ik zal met mn kreupele nek en rug, en mijn auto lag ook in de kreukels natuurlijk, dus verder geen vervoer. Straks gelukkig eindelijk weer een grote bosronde, we hebben sinds vandaag vakantie, en mijn vriend kan dan met Joep lopen, die trekt het hardst, en Gijs kan een groot gedeelte ook los
Geniet van de boswandeling! Inderdaad maar goed dat het dieet op pauze staat nu, anders had je daar je hoofd over gebroken.
We zijn vanmiddag geweest (vakantie nu, heerlijk) het was echt super lekker! Zelfs een beetje zon maar nog niet te warm voor Gijs. Zo heerlijk om die twee pretbekken te zienXerox schreef: Geniet van de boswandeling! Inderdaad maar goed dat het dieet op pauze staat nu, anders had je daar je hoofd over gebroken.
Net lagen we (vriendje en ik) heerlijk een middagslaapje te doen op de bank (had ik al gezegd dat we vakantie hebben
nu het dieet toch stil staat, misschien een goed idee om even te ongiften met het een of ander?
Hmm, misschien wel inderdaad! Clorella of spirulina ben ik wel eens tegen gekomen hier...is dat oke?nienk schreef: nu het dieet toch stil staat, misschien een goed idee om even te ongiften met het een of ander?
ik heb voor Reus de Detox druppels van Phytonics, 'voorgeschreven' door de holistisch DA, van andere middeltjes weet ik niet zo goed, maar de zoekfunctie vast wel. Groene leem kan ook.eelke schreef: Hmm, misschien wel inderdaad! Clorella of spirulina ben ik wel eens tegen gekomen hier...is dat oke?
Aah dat klinkt echt als vakantie eelke 
Ik heb chlorella in huis gehaald voor over een poosje voor Xerox, maar ben er als 'proef' zelf eens mee begonnen (weet wel dat het niet te vergelijken valt, maar toch). De eerste dagen enorm hoofdpijn gehad en gerommel in mijn buik. Dat zwakte na 3-4 dagen af en toen ben ik 2 tabletten gaan nemen. Ik ben tot 5 gegaan en slik er nu 's avonds nog 2. Ik denk dat chlorella enorm ontgiftend werkt, maar ook enorme bijwerkingen kan geven in het begin. Mijn moeder (die glutenintolerantie heeft) is er ook mee begonnen, maar toen ze na 2 weken nog last had van hoofdpijn en duizeligheid is ze gestopt.
Nu twijfel ik zelf of ik er met Xerox wel mee moet beginnen ooit.. Miss dan liever toch een goede probiotica, lijkt me minder heftig (aan de andere kant moet chlorella wel heeel zuiverend zijn).
Ik heb chlorella in huis gehaald voor over een poosje voor Xerox, maar ben er als 'proef' zelf eens mee begonnen (weet wel dat het niet te vergelijken valt, maar toch). De eerste dagen enorm hoofdpijn gehad en gerommel in mijn buik. Dat zwakte na 3-4 dagen af en toen ben ik 2 tabletten gaan nemen. Ik ben tot 5 gegaan en slik er nu 's avonds nog 2. Ik denk dat chlorella enorm ontgiftend werkt, maar ook enorme bijwerkingen kan geven in het begin. Mijn moeder (die glutenintolerantie heeft) is er ook mee begonnen, maar toen ze na 2 weken nog last had van hoofdpijn en duizeligheid is ze gestopt.
Nu twijfel ik zelf of ik er met Xerox wel mee moet beginnen ooit.. Miss dan liever toch een goede probiotica, lijkt me minder heftig (aan de andere kant moet chlorella wel heeel zuiverend zijn).
Ik had laatst spirulina gegeven, wat toen niet goed gevallen was. Dit was drie weken geleden, dat weekend was het ook enorm heet, en Joep had ineens twee hotspots onder zijn oren, en ontstoken/gerirriteerde oren.
Nu ziet er dat weer rustig uit, dus ik ben weer begonnen met de spirulina. Ik geef nu om de dag een tabletje, kijken hoe dat gaat. En dan langzaam ophogen, dacht ik zo.
Nu ziet er dat weer rustig uit, dus ik ben weer begonnen met de spirulina. Ik geef nu om de dag een tabletje, kijken hoe dat gaat. En dan langzaam ophogen, dacht ik zo.
Re: Jeukende plekken Joep
Ben benieuwd wat je ervan gaat merken!