Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Is goed! Neem ik meteen je kalkoen mee dan hoeven die arme hondjes geen honger te lijden bij jou...
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Viv, ik heb eventueel wel interesse om mee te doen met het lijntje van Daantje, alleen is het mij niet duidelijk of er dan spullen van Job mee kunnen komen????Zou wel wat runderstoofvlees willen hebben vandaar. Ik wacht even je antwoord of voordat ik al dan niet bestel.
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Hihi had al antwoord gegeven in het andere topic. Maar ik kan alleen van Daan terug nemen. Als ik namelijk voor 1 een uitzondering maak, moet dat voor meer kunnen.. dan wordt het echt een chaos. En de bestelling voor die dag van Job is al 1200 kilo en dat kunnen we met zijn tweeen in een dag wel handelen maar als er nog meer bij gaat komen gaan we fouten maken. ;)
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Vivianneb schreef: Hihi had al antwoord gegeven in het andere topic. Maar ik kan alleen van Daan terug nemen. Als ik namelijk voor 1 een uitzondering maak, moet dat voor meer kunnen.. dan wordt het echt een chaos. En de bestelling voor die dag van Job is al 1200 kilo en dat kunnen we met zijn tweeen in een dag wel handelen maar als er nog meer bij gaat komen gaan we fouten maken. ;)
Ja khad het al gezien ;) thank, was mij gewoon ff niet duidelijk. Dan moeten ze het zonder biologisch runderstoofvlees doen. Volgende keer beter.
job
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door job »

Vivianneb schreef: Is goed! Neem ik meteen je kalkoen mee dan hoeven die arme hondjes geen honger te lijden bij jou...
:bigarmhug:
Berna
4-sterren
4-sterren

Bericht door Berna »

DIVERSE RUND/ GEIT/ PAARD
Ik wil wel een lijntje verzorgen. Zal voor de eerste keer zijn, dus ik hou het op maximaal 250 kg.
Tenzij ik tegen die tijd een andere auto heb... maar dat roep ik dan tzt wel ;-)
Laatst gewijzigd door Berna op vr 20 jul 2012, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Smart
1-ster
1-ster

Bericht door Smart »

Naomi M. schreef: He, in Rijsoord. Ben jij wel eens bij poelier Reedijk wezen neuzen? Is dat wat voor ons? Hij zou me terugmailen maar nog geen bericht gehad.
Nee, ook pas begonnen met BARF, dus zo ver ben ik nog niet, heb de site inmiddels wel bekeken. Ik zal binnenkort eens een keer langs gaan.

Ben zojuist wel bij de islamitische slager in Rotterdam geweest, vlees ziet er allemaal erg goed uit.. Meteen van alles meegenomen, ik weet ook nog niet wat ze allemaal lusten.. Zijn jullie daar wel eens geweest?
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Ja, wij hebben 2 weken geleden daar besteld en ik moet nog opnieuw bestellen en halen. Mijn man vond het er ook erg netjes uit zien daar. Ik wil morgenochtend ff bij die poelier gaan kijken als we het halen. Verder haal ik ook bij Djairo's (Bianca) in Ambacht. Ook daar moet ik nodig weer even wat bestellen.

Heb je de wandeloproep gezien? We gaan zondag in Ridderkerk wandelen. Moet je ff bij activiteiten kijken.
Smart
1-ster
1-ster

Bericht door Smart »

Bij Bianca kom ik al een hele tijd, ben met compleet voer begonnen en toen de kittens kwamen be ik over gegaan op Zelf samenstellen. Ik heb er i.v.m. de leeftijden van de dieren en mijn onkunde nog wel Tinlo compleet bij, daar wil ik na onze vakantie (dan zorgen mijn ouders nog even voor de dieren) toch wel vanaf.

Verder ook bij Caroba besteld, op zich erg fijn dat ze gratis leveren.. Wij bestellen over 3 weken ook weer opnieuw bij die slager, net voor de vakantie..  :).. Ben benieuwd naar jouw ervaringen bij de poelier in Rijsoord.

Wandeloproep gezien, erg leuk! Heb me helaas af moeten melden, we worden een uur eerder opgehaald voor een verjaardag en dan halen we het niet. Ik let weer even op voor de volgende keer..  ;)
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

hoi ik ga woensdagochtend vanuit delft naar slagerij west.
nog mensen die iets nodig hebben?
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Poelier Reedijk: Klein poeliertje, aardige mensen. Op dit moment geen wild, pas weer in het seizoen. Op zaterdagen kan ik tegen een uur of 12 langskomen, dan hebben ze een bak met karkas, snijsels en zo van de kip en mag ik als het ware uitzoeken. Had nu 3,5 kg voor 3 euro. Zat ook wel wat vel bij, maar over het algemeen was het mooi spul. Ga het allemaal eens op mijn gemak uitzoeken en sorteren vanavond en dan maak ik er een foto van. Kippennekken kan hij per 10 kg bestellen, maar ik denk dat die niet zo goedkoop zijn als op de markt in Rotterdam, dus daar zie ik maar vanaf.
Enfin, voor karkas, kan ik er prima terecht, maar de hoeveelheden zijn te klein om hier veel te kunnen aanbieden. Mocht je in de buurt zijn op een zaterdag, gewoon even vragen dus.
Parelhoenkarkassen, volgens hem houdt de fabriek ze. Klaarblijkelijk krijgt hij dus alleen de filets binnen. Dus dat werd niets, jammergenoeg.
TessaThomas
5-sterren
5-sterren

Bericht door TessaThomas »

Nog mensen die binnenkort bij Versvoer willen bestellen? Ik heb maar een klein beetje nodig, maar het is zo zonde om alleen voor mezelf te bestellen dan.
Berna
4-sterren
4-sterren

Bericht door Berna »

mona schreef: hoi ik ga woensdagochtend vanuit delft naar slagerij west.
nog mensen die iets nodig hebben?
Hoe zit het bij Slagerij West eigenlijk? Moet je van te voren bestellen of is het niet als bij IC.. gewoon in de winkel bestellen?

Moet over een tijd ook weer eens inslaan en wilde voor de verandering eens naar SW..?
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

Berna schreef: Hoe zit het bij Slagerij West eigenlijk? Moet je van te voren bestellen of is het niet als bij IC.. gewoon in de winkel bestellen?

Moet over een tijd ook weer eens inslaan en wilde voor de verandering eens naar SW..?
je kan vantevoren bestellen via de mail, maar je kunt het ook rechtstreeks in de winkel bestellen.
wel even aangeven dat het vanuit barfplaats is dan heb je andere prijzen dan in de winkel staan aangegeven.

ik vind tot nu toe de kwaliteit van sw beter dan van ic maar dat is misschien ook maar momentopname.

ze hebben er in ieder geval wel hele lekkere biefstuk voor mezelf...
hahaha
ChantalKrijn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ChantalKrijn »

TessaThomas schreef: Nog mensen die binnenkort bij Versvoer willen bestellen? Ik heb maar een klein beetje nodig, maar het is zo zonde om alleen voor mezelf te bestellen dan.
Ik zie in het overzicht niet waar je woont, maar wil wel meebestellen als je niet te ver woont :)

Plaats reactie