DA geweest met Ukkie Foto toegevoegd
Moderator: Lizzy
Re: DA geweest met Ukkie Foto toegevoegd
Luna heeft Dit onder op haar achterpoten het ziet er echt hetzelfde uit ik dacht dat het eelt was(maar nu je het zegt het zit ook tussen pees en de enkel vast geen eelt) .... dus zou je me op de hoogte willen houden?
Als ik meer weet laat ik het zeker even weten.luuntje schreef: Luna heeft Dit onder op haar achterpoten het ziet er echt hetzelfde uit ik dacht dat het eelt was(maar nu je het zegt het zit ook tussen pees en de enkel vast geen eelt) .... dus zou je me op de hoogte willen houden?
Oh....ik hoop voor jullie dat de uitslag gunstig is.

We hebben de uitslag binnen, en het vreemde is dat het niet bekend is in zijn geheel.
Zie hier onder de uitslag.

Tja.... wat moet je nou met zo'n uitslag......
- Angelique
- 5-sterren

Tja, artsen zijn ook maar mensen, je kan niet alles weten en als iets onbekend is dan zij het zo.plant schreef: Tja.... wat moet je nou met zo'n uitslag......
Je weet in ieder geval dat het niets kwaadaardigs is en dat enige aktie ondernemen (zoals weg laten halen) geen zin heeft.
En wat zegt jouw da ervan? Wat is het plan nu?Pedro98 schreef: We hebben de uitslag binnen, en het vreemde is dat het niet bekend is in zijn geheel.
![]()
Er kan weinig gedaan worden, aangezien zijn bil dan weg gehaald zou moeten worden. Dit is iets wat we hem niet aan willen doen. De DA dienen geholpen heeft is op vakantie, maar neemt contact op zodra ze terug is. En ja wat wil je doen aan een ziekte beeld dat niet bekend is.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Kan het weefsel niet naar Utrecht voor een second opinion?
De eerste keer dat ze wat afgenomen hebben is er ook vetweefsel waar genomen. Nu zijn er weer dit soort sporen terug gevonden. Zit dus erg dich bij elkaar, maar kan altijd overleggen met de DA wat hij daar van vind.*Dorothea* schreef: Kan het weefsel niet naar Utrecht voor een second opinion?
Dit beeld komt humaan ook wel eens voor. Het is dus niet geheel onbekend.Pedro98 schreef: Er kan weinig gedaan worden, aangezien zijn bil dan weg gehaald zou moeten worden. Dit is iets wat we hem niet aan willen doen. De DA dienen geholpen heeft is op vakantie, maar neemt contact op zodra ze terug is. En ja wat wil je doen aan een ziekte beeld dat niet bekend is.
Vandaag telefoon gehad van de DA van Ukkie. Ze was nog niet gerust met de uitslag van Ukkie, en heeft Utrecht gebeld. En alles uitgelegd, ze moest de patoloog terug bellen en vragen of er ontsteking in het weefsel zat. Dit zat er niet in, dus weer terug gebeld naar Utrecht. Daar kende ze het wel alleen was het zeer zeldzaam en was er weinig onderzoek naar gedaan. In dit stadium was hun voorstel omdat er geen ontsteking bij het weefsel zat er niks aan te doen.
Wel stelden ze voor om elke dag vitamine E extra te geven aan Ukkie. Dit zou goed zijn om de vetweefsel minder snel te laten groeien.
Dus die gaan we maar even halen en hem zien elke dag op te laten eten. We moeten het we n de gaten houden of hij anders gaat lopen of zich anders gaat gedragen.
Wel stelden ze voor om elke dag vitamine E extra te geven aan Ukkie. Dit zou goed zijn om de vetweefsel minder snel te laten groeien.
Dus die gaan we maar even halen en hem zien elke dag op te laten eten. We moeten het we n de gaten houden of hij anders gaat lopen of zich anders gaat gedragen.
Laatst gewijzigd door Pedro98 op wo 22 aug 2012, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar kom je niet echt verder mee,....
Ik duim dat het stabiel blijft
Ik duim dat het stabiel blijft
Getsie, das niet het nieuws waar je op hoopt.
Nu maar heel hard duimen voor goed nieuws.
Nu maar heel hard duimen voor goed nieuws.
Sterkte en ik hoop dat de vitamine gaat helpen.
Een plek bijna zo groot als zijn hele bil... tsk@plek
En misschien toch zijn bil masseren, aangezien er ook groei van bindweefsel is.
Een plek bijna zo groot als zijn hele bil... tsk@plek
En misschien toch zijn bil masseren, aangezien er ook groei van bindweefsel is.