Welke keukenweegschaal?
Moderator: Lizzy
Re: Welke keukenweegschaal?
Ik heb er één van de aktion met ook plastic over de knopjes. koste maar 5 euro en doet het al een jaar.
k gebruik deze: http://link.marktplaats.nl/570466034 babyweegschaal.
Ik heb ze destijds gekocht voor de puppen. De transparante ligschaal die kun je er vanaf schuiven, en dan blijft de voet over. Bak erop, en aanzetten , start dan met 000 gr.
Weegt tot 10 kilo. batterij voeding of netstroom naar keuze.
Ik wil mijn weeg nooit meer kwijt.
Ik heb m ook al eens een poos uitgeleend voor een moeder met een borstvoeding-baby
Ik heb ze destijds gekocht voor de puppen. De transparante ligschaal die kun je er vanaf schuiven, en dan blijft de voet over. Bak erop, en aanzetten , start dan met 000 gr.
Weegt tot 10 kilo. batterij voeding of netstroom naar keuze.
Ik wil mijn weeg nooit meer kwijt.
Ik heb m ook al eens een poos uitgeleend voor een moeder met een borstvoeding-baby
Laatst gewijzigd door nova op ma 25 jun 2012, 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb ik ook heb er zelfs 2 van hahaha makkelijk 2 bakjes tegelijk wegen.Laura1901 schreef: Ik heb deze
http://www.keuken-deals.nl/product/7098 ... chaal.html
en hij bevalt prima. Het glazen plateau is eraf te draaien en als ik veel met natte handen moet werken trek ik een pedaalemmerzak over de weegschaal daarna draai ik het plateau er weer op. Dan blijft alles droogMeestal zet ik er nog een bak op.
Batterijen heel goedkoop bij de action te verkrijgen.
Even deze omhoog halen, ik zag namelijk dat "mijn" weegschaal vanaf maandag weer bij de Lidl te koop is, volgens mij wilde je die wel hebben toch Sonja? (en als je al lang een andere hebt dan heeft iemand anders er misschien wat aan
)
Deze, maar dan zitten de knopjes nu op een andere plek.

Deze, maar dan zitten de knopjes nu op een andere plek.

Laatst gewijzigd door Kim_S op wo 25 jul 2012, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je Kim_S! Ik was er namelijk nog steeds niet over uit dus we hebben nog geen nieuwe gekocht
Ik zet maandag in mijn agenda en ga kijken!
hmm ga ook maar even kijken bij de lidl..
mjin batterijen van de weegschaal zijn op en dan ik het toch tijd voor een nieuwe

mjin batterijen van de weegschaal zijn op en dan ik het toch tijd voor een nieuwe
En dan doe je er niet gewoon een nieuwe batterij in?mona schreef: hmm ga ook maar even kijken bij de lidl..
mjin batterijen van de weegschaal zijn op en dan ik het toch tijd voor een nieuwe![]()
![]()
Ik heb deze, maar dan in het chroom.
http://www.lil.nl/upload/22/products/26 ... 5B0%5D.jpg
Ook een batterij ding, maar die is voor de bakkerettes.
http://www.lil.nl/upload/22/products/26 ... 5B0%5D.jpg
Ook een batterij ding, maar die is voor de bakkerettes.
hahaha jawel moet morgen toch naar de action.koekje schreef: En dan doe je er niet gewoon een nieuwe batterij in?
maar een 2de erbij is misschien niet verkeerd.
ik was vandaag trouwens bij de action.
de weegschaal van hum met afdraaibaar glasplateu is maar 8. euro's daar en de extra batterijen 1,79 maar dan heb je voor 7 jaar genoeg.

de weegschaal van hum met afdraaibaar glasplateu is maar 8. euro's daar en de extra batterijen 1,79 maar dan heb je voor 7 jaar genoeg.
Zijn dat die platte batterijen?
die haal ik altijd daar, spotgoedkoop
die haal ik altijd daar, spotgoedkoop
ja inderdaad die grote platte.
heel erg handig
heel erg handig
Ik heb net de weegschaal van de Lidl gescoord, helaas hoef ik voorlopig nog niet te portioneren dus ik weet nog niet of ie bevalt. Hij heeft in ieder geval een groot platform, lijkt me heel handig! Nog bedankt voor de tip, Kim 
Graag gedaan hoor!
De mijne is gisteren weer goed gebruikt, 30 kilo mee geportioneerd
De mijne is gisteren weer goed gebruikt, 30 kilo mee geportioneerd