Verzamelgroep Utrecht
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep Utrecht
Da's mooi, bedankt! Ik ga dan morgen m'n bestelling afronden bij Lupa. Moet jij dan nog weten wat mijn bestelling is of leveren zij alles in netjes gescheiden pakketten af o.i.d.?
Ja, daar train ik al een tijdje met 1 van mijn honden, Flyball. Kennen wij elkaar misschien dan?Miranda 1 schreef: Welkom Laura. Train je toevallig ook bij de KVN?
-
Miranda 1
- 5-sterren

Ik trainde afgelopen seizoen op woensdag ggbeg met mijn golden. En op dinsdag vgg met mijn Berner. En ik loop stage voor trainer, eerste seizoen achter de rug.
Dus misschien heb ik je wel eens gezien? Ik gaf Diana wel eens barfhapjes op woensdag avond.
Dus misschien heb ik je wel eens gezien? Ik gaf Diana wel eens barfhapjes op woensdag avond.
Euh Miran, ik blief geen barfhapjes hoor. Hondjes dan weer wel 
Ik zie de gg groepen wel van een afstandje, maar ik let er niet zo op, want mijn hondje is niet de gemakkelijkste en die moet ik dus altijd in de gaten houden, dus veel aandacht naar andere velden gaat dan niet zo. Ik dacht overigens dat Diaan haar eigen Barfhapjes maakte....Miranda 1 schreef: Ik trainde afgelopen seizoen op woensdag ggbeg met mijn golden. En op dinsdag vgg met mijn Berner. En ik loop stage voor trainer, eerste seizoen achter de rug.
Laatst gewijzigd door Daiven op do 09 aug 2012, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Diaan heeft zo her en der haar contacten Lau, dus die besteed ook wel eens wat uit....
M'n bestelling is gedaan, nu maar hopen dat 't goed gaat!
ik heb geen idee hoe het geleverd wordt..... 8)Daiven schreef: Da's mooi, bedankt! Ik ga dan morgen m'n bestelling afronden bij Lupa. Moet jij dan nog weten wat mijn bestelling is of leveren zij alles in netjes gescheiden pakketten af o.i.d.?
Tis voor mij ook voor het eerst.
Als het goed is, is alles gestikkerd dus moet het niet al te lastig zijn (lijkt me, maar we zullen zien)
Heeft verder iedereen besteld die wilde bestellen?
Het kan nog dit weekend,
Groetjes JOyce
gezellig weekend iedereen!
Ps. Morgen loop ik met Qadir op Kootwijk, en 's avonds heb ik avonddienst, dus ws zal ik niet meer mailen hier....
Ik ben nieuw op dit forum.
Mijn naam is Linda, ik woon in Amersfoort met mijn vriend, 2 Jack Russells en 2 Border Collie's.
Op moment krijgen de honden kvv te eten, maar wil wat Barfhapjes erbij geven. Wel moet ik nog even proberen wat de honden precies lekker vinden.
Gelijk al een vraag: Waar wordt de bestelling van Lupa afgeleverd en is er al bekend wanneer? Misschien wil ik wel wat meebestellen!
Mijn naam is Linda, ik woon in Amersfoort met mijn vriend, 2 Jack Russells en 2 Border Collie's.
Op moment krijgen de honden kvv te eten, maar wil wat Barfhapjes erbij geven. Wel moet ik nog even proberen wat de honden precies lekker vinden.
Gelijk al een vraag: Waar wordt de bestelling van Lupa afgeleverd en is er al bekend wanneer? Misschien wil ik wel wat meebestellen!
Joel ik ben nog steeds aan het denken of ik wel of niet mee bestel 
Probleem is dat ik smiddags geen tijd heb om het op te halen en dan zou het ergens moeten overnachten en voor jouw ook uitkomen dat ik het smorgens haal.
Zit weer eens in kwartel nood
Probleem is dat ik smiddags geen tijd heb om het op te halen en dan zou het ergens moeten overnachten en voor jouw ook uitkomen dat ik het smorgens haal.
Zit weer eens in kwartel nood
Welkom!digijaro schreef: Ik ben nieuw op dit forum.
Ik woon ook in Amersfoort / Hoogland
Lupa word bij Joel bezorgd, als ik het goed onthouden heb is dat Nieuwegein
Hey Linda wat leuk, jij ook aan de barf ?! Zo leer je nog is wat over iemanddigijaro schreef: Ik ben nieuw op dit forum.
Maar het wordt idd bezorgt in Nieuwegein.
Je mag van mij nog wel bestellen en je mag het ook een dag later komen halen, weet niet of het dan bij mij in de vtiezer past, al heb ik een kleine reserve vriezer boven staanlachnat schreef: Joel ik ben nog steeds aan het denken of ik wel of niet mee bestel
Zit weer eens in kwartel nood![]()
Ps Qadir vind kwartel heel niet lekker, heb er nog 5 van mezelf, als je wilt mag je die wel overnemen?
Als ik die 5 van jou mag overnemen, graag
Dan hoef ik ook niks te bestellen.
Ik stuur je een pbtje
Ik stuur je een pbtje
Lupa wordt woensdagochtend bezorgd 
Vroeg ook wanneer de betaal mail verstuurd word, maar dat wist ze nog niet......
Zal ik afspreken dat het vanaf 15.00 uur afgehaald kan worden?
Ivm de temperaturen zal ik zoveel mogelijk in mijn vriezers bewaren 8)
Vroeg ook wanneer de betaal mail verstuurd word, maar dat wist ze nog niet......
Zal ik afspreken dat het vanaf 15.00 uur afgehaald kan worden?
Ivm de temperaturen zal ik zoveel mogelijk in mijn vriezers bewaren 8)