Toen ik haar als pup kreeg vond ze brokken al niet lekker, na een paar merken geprobeerd te hebben al snel over op KVV. Ze kreeg tot voor kort (3 dagen terug) het volgende: 4 dagen smuldier vlees compleet, 2 dagen smuldier pens compleet, 1 dag smuldier kip en een blokje koolvis. Verder heeft ze altijd beschikking tot een runderkauwkluif waar ze gretig op los kauwt.
Nu was ik de laatste 2 weken iedere keer als ze haar behoefte deed (3/4x per dag) in de weer met billlendoekjes. Ze had iedere keer een vieze poepkont echt heel sneu ze vind dat vegen ook maar niets. Kwam via Google op deze site terecht en bedacht mij even te kijken of meer 'bot' in de voeding zou helpen alvorens de dierenarts te gaan raadplegen.
Nu heb ik haar sinds 2 dagen overgezet naar Carnibest natuurlijk. Dit kan ik makkelijk hier verkrijgen namelijk. Een resultaat geen poepkont meer. Hoop niet dat ik te vroeg juich?
Maar nu vind ik dus alleen Carnibest natuurlijk een beetje saai. Is dit een goed dieet?
Dag 1 Tinlo eend
Dag 2 Tinlo kip (of zal de variant van Smuldier ook volstaan de enkelvoudige kip die vind ze namelijk erg lekker ook)
Dag 3 Carnibest Natuurlijk
Dag 4 Tinlo makreel
Dag 5 Tinlo natuurlijk
Dag 6 Smuldier Hart (weet niet of ze hier ook zachte poep van krijgt???)
Dag 7 Carbibest natuurlijk
en dan op dag 6 of 7 (weekend) een blokje koolvis erbij.
Heb sinds vandaag de Tinlo gevonden ook redelijk in de buurt dus de vriezerla ligt er nu vol mee