ooohOllie schreef: jawas ik wel van plan, om aan de kat te geven!
Zie hem er al mee door de lucht meppen!![]()
Stierenballen
Moderator: Lizzy
-
bernerfan
- 3-sterren

- Contacteer:
Re:Stierenballen
-
bernerfan
- 3-sterren

- Contacteer:
ah en daar ben jij heel blij meetieneke schreef: Stierenballen heb ik nog nooit gegeven maar echt alles van wat voor soort vlees gaat hier probleemloos naar binnen in no-time![]()
![]()
En arm....bernerfan schreef: ah en daar ben jij heel blij mee![]()
-
bernerfan
- 3-sterren

- Contacteer:
aaah ...heb ik een tip voor jou, geef es een portie stierenballen, erg voedzaam en bovendien niet duur

Euh......bernerfan schreef: aaah ...heb ik een tip voor jou, geef es een portie stierenballen, erg voedzaam en bovendien niet duur![]()
![]()
![]()
-
bernerfan
- 3-sterren

- Contacteer:
toch maar niet he....nee ik moet er ook niet echt aan denkentieneke schreef: Euh......![]()
Hahahahatieneke schreef: Euh......![]()
Ach... dat went ook wel weer joh
-
bernerfan
- 3-sterren

- Contacteer:
denkje ?Ollie schreef: Hahahaha
Ach... dat went ook wel weer joh![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had pas een keer een stierenbal. Die heb ik toen aan Bo gegeven. Ze had 'm aanvankelijk te pakken bij het stukje zaadleider dat er nog aan zat en liep er zo mee door de tuin. Dat was wel een stom gezicht. Daarna was de bal snel verdwenen...
Hahahaha ja d'r zit idd nog een stukje zaadleider aan!Sander schreef: Ik had pas een keer een stierenbal. Die heb ik toen aan Bo gegeven. Ze had 'm aanvankelijk te pakken bij het stukje zaadleider dat er nog aan zat en liep er zo mee door de tuin. Dat was wel een stom gezicht. Daarna was de bal snel verdwenen...
Ging ze er niet mee voetballen? ???
Nee!! Als het om eten gaat is Bo veel te serieusOllie schreef: Ging ze er niet mee voetballen? ???![]()
Ja hier ook, maar als ze het niet kennen zoals bijv een stierenbal, denk ik dat ze zo reageren van oooo leuk voetballen!!!Sander schreef: Nee!! Als het om eten gaat is Bo veel te serieus![]()
-
casangio
Dan doen ze er tenminste nog iets mee, hier trekken ze alleen maar hun neus er voor opOllie schreef: Ja hier ook, maar als ze het niet kennen zoals bijv een stierenbal, denk ik dat ze zo reageren van oooo leuk voetballen!!!![]()
Re: Stierenballen
Weet iemand waar stierenballen te koop zijn?
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Stierenballen
kan je gewoon bij de slager bestellentschabo schreef: Weet iemand waar stierenballen te koop zijn?
Ik bestel ze regelmatig.
Zowel rund als schaap gaat er hier vlot in.
Voor de poezen moet ik dat in stukken snijden, dus die krijgen dat weinig. (is nog al een gortige boel als ik dat moet versnijden)