Verzamelgroep Utrecht
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep Utrecht
Ik ben er om 15.00 uur en ik heb vorige week al betaald. 
he, das gek, tegen mij zei ze dat het gewicht van vlees end verschilde en dat je die ws de dag voor de levering zou krijgen.....
Jij had de zalmlijven toch? Die gaan per 2, misschien dat dat verschilt van mijn bestelling?
Ik zie je woensdag,
tot dan!
Jij had de zalmlijven toch? Die gaan per 2, misschien dat dat verschilt van mijn bestelling?
Ik zie je woensdag,
tot dan!
De zalmlijven gaan niet per kilo maar per 2, tegen een vaste prijs. 
Ik heb pas heel laat de betalingsmail gehad, maar heb vanochtend betaald.
Als het mogelijk is, zou ik graag morgen direct na werk 't bij je komen ophalen, dat zal dan ongeveer half 6 zijn, komt dat uit of wil je echt dat het om 15.00u bij je opgehaald word?
Als het mogelijk is, zou ik graag morgen direct na werk 't bij je komen ophalen, dat zal dan ongeveer half 6 zijn, komt dat uit of wil je echt dat het om 15.00u bij je opgehaald word?
-
Miranda 1
- 5-sterren

Ik heb wel eens betaal email gehad op de dag van levering
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
ik kom het direct uit mijn werk ophalen want ik moet direct door gaan trainen.joel schreef: Lupa wordt woensdagochtend bezorgd
Vroeg ook wanneer de betaal mail verstuurd word, maar dat wist ze nog niet......
Zal ik afspreken dat het vanaf 15.00 uur afgehaald kan worden?
Ivm de temperaturen zal ik zoveel mogelijk in mijn vriezers bewaren 8)
Nee hoor, half 6 is prima!Daiven schreef: Ik heb pas heel laat de betalingsmail gehad, maar heb vanochtend betaald.
Maar 's ochtends na de levering ga ik weg, maar vanaf 15.00 uur ben ik er weer, vandaar
is goed, tot morgen!**Jillaroo** schreef: ik kom het direct uit mijn werk ophalen want ik moet direct door gaan trainen.
Ik heb hem idd ook vanmorgen gekregen, gelukkig, was even bang dat iedereen zn bestelling hier geleverd zou krijgen, maar ik niet, omdat er niet betaald is (toch spannend zo'n eerste keer bestellen)Daiven schreef: Ik heb pas heel laat de betalingsmail gehad, maar heb vanochtend betaald.
Je bestelling van Lupa zit bij mij in de vriezer, wanneer kan je het komen halen?Khari schreef: Ik wil wel mee bestellen bij Lupa, heb hier echt weer wat kvv en kuikens nodig.
Sorry sorry ik heb deze helemaal gemist. Ik loop echt even over op het moment waardoor ook weinig achter pcjoel schreef: Je bestelling van Lupa zit bij mij in de vriezer, wanneer kan je het komen halen?
Ik kan het vandaag of het weekend komen halen, wat komt je het beste uit?
-
Aura
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik wil weer bij Richard bestellen (http://www.richardversvoeding.nl/). Is er iemand die mee wil bestellen?
Leveringsdatum moet ik nog met hem overleggen, maar ik dacht aan de eerste volle week van september. Ik gok dat het dan weer op vrijdag wordt (dus 7 sept.).
Afhalen in Utrecht Overvecht (vlakbij station-Overvecht). Ik heb niet zoveel vriesruimte, dus ik kan geen ladingen vlees koel bewaren tot de volgende dag helaas. En het is een groepsbestelling dus (groepscode komt nog).
Roep maar als je mee wilt doen!
Leveringsdatum moet ik nog met hem overleggen, maar ik dacht aan de eerste volle week van september. Ik gok dat het dan weer op vrijdag wordt (dus 7 sept.).
Afhalen in Utrecht Overvecht (vlakbij station-Overvecht). Ik heb niet zoveel vriesruimte, dus ik kan geen ladingen vlees koel bewaren tot de volgende dag helaas. En het is een groepsbestelling dus (groepscode komt nog).
Roep maar als je mee wilt doen!
Laatst gewijzigd door Aura op vr 17 aug 2012, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Grappig, ik wil ook weer bij richard bestellen 
Alleen kom ik denk ik wel aan de 100 euro dus dan laat ik het bij mijzelf bezorgen.
Alleen kom ik denk ik wel aan de 100 euro dus dan laat ik het bij mijzelf bezorgen.
Aura, ik wil waarschijnlijk wel wat mee bestellen, na het weekend zal ik wel weten wat ik nodig heb.
Doe je via groepsbestelling of dat ik de bestelling aan jou door geef?
-
Aura
- 4-sterren

- Contacteer:
Via groepsbestelling. De groepscode moet ik nog aanvragen, dus dat komt nog.Khari schreef: Aura, ik wil waarschijnlijk wel wat mee bestellen, na het weekend zal ik wel weten wat ik nodig heb.
Het is wel lekker dichtbij voor jou 8)
Haha, ja echt wel, zou het zo kunnen lopen als ik niet te veel bestelAura schreef: Via groepsbestelling. De groepscode moet ik nog aanvragen, dus dat komt nog.
Het is wel lekker dichtbij voor jou 8)
Ik wil wel mee doen, maak nog even een lijstje. Bestel ik dan bij jou, of bij Richard?Aura schreef: Ik wil weer bij Richard bestellen (http://www.richardversvoeding.nl/). Is er iemand die mee wil bestellen?
Roep maar als je mee wilt doen!![]()