rauwe vis 2

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re:rauwe vis 2

Ink

Bericht door Ink »

Janet schreef: Ik heb een kilo ingevroren ansjovisjes gekocht. Was geloof ik wel prijzig (4,50) maar ik wil het toch eens proberen. Zowel voor mezelf als voor Kali. Die dingen zijn nog kleiner dan sardientjes, dus veel problemen zou het niet moeten geven, denk ik.
Mijn vissies waren 3,50 geloof ik de kilo. En ik dacht ook ... wie sardientjes lust, lust ..... Nou hier dus effe niet. Moos wel. Die eet alles. Sam stond er mee te jongleren, maar eten ho maar ::)!
Mister T
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mister T »

Ink schreef:

Mijn vissies waren 3,50 geloof ik de kilo. En ik dacht ook ... wie sardientjes lust, lust ..... Nou hier dus effe niet. Moos wel. Die eet alles. Sam stond er mee te jongleren, maar eten ho maar ::)!
Tjee Ink,ben jij wel helemaal lekker?????????????Tis pas rond achten hoor!!!!!!!!!!!!!
(Sorry,tseffe o.t..............)
Janet
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Janet »

Ink schreef:
Kali at in het begin ook vis. Maar na een aanvaring met een platvis, is ze daar een beetje van teruggekomen. Ik ga 't op deze manier gewoon opnieuw proberen. Sardientjes heeft ze (tot die platvis, dan) altijd wel met smaak gegeten.
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Bas vond de forelletjes heerlijk; ik had hem er twee gegeven (wel zoveel mogelijk het gratenwerk er uit gehaald) met wat groentes. De volgende keer krijgt ie er drie want het was wel een beetje karig zo.

Maar al met al gewoon een kwestie van doen en uitproberen. Heb ze wel eerst twee weken in de vriezer gelaten.

Plaats reactie