gecastreerd toch nog een bal?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
gecastreerd toch nog een bal?
Ik heb vorige week een maine coon van anderhalf jaar gekocht en deze was 22 december gecastreerd, maar ik voel toch nog een bal zitten (denk ik tenminste) voor vochtophoping is dit te hard.
Graag reacties ???
groetjes Marion
Graag reacties ???
groetjes Marion
Re:gecastreerd toch nog een bal?
Ik zou het even laten nakijken bij de da, zo van achter mijn schermpje kan ik er geen zinnig woord van zeggen.
Doet het pijn of is hij ziekerig? Het zou een overblijfsel van de operatie kunnen zijn in de zin van een abces of een bindweefselklont.
Aan de kat zelf merk ik niets, ik kan wel zien dat er aan beide balzakjes is gesneden maar in een zakje zit toch echt iets hards in.
Ga er binnenkort mee naar de da en laat er goed naar kijken.
Laatst gewijzigd door jomas op za 08 jan 2005, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ine
Zou dat geen geronnen bloed kunnen zijn?jomas schreef: Aan de kat zelf merk ik niets, ik kan wel zien dat er aan beide balzakjes is gesneden maar in een zakje zit toch echt iets hards in.
Dat verdwijnt in de loop van weken.
Dag Allemaal,
Ik wil even laten weten dat het uit zichzelf goed gekomen is waarschijnlijk zat er toch een of andere ophoping in hetzij van bloed (wat ik niet gezien heb) hetzij vocht maar nu is alles oke
Groetjes Marion
Ik wil even laten weten dat het uit zichzelf goed gekomen is waarschijnlijk zat er toch een of andere ophoping in hetzij van bloed (wat ik niet gezien heb) hetzij vocht maar nu is alles oke
Groetjes Marion
-
gonny
gelukkig!!!!jomas schreef: Dag Allemaal,
Groetjes Marion
Gelukkig 
-
ine
Dat bloed zie je ook niet, dat zit nog in het zakje, maar wordt in de loop van tijd gewoon weer door het lichaam opgenomen.jomas schreef: Dag Allemaal,
Groetjes Marion
Fijn dat het nu weg is, hoef je je ook geen zorgen meer te maken!