qyan schreef:
Klinkt goed Evelyn
Zou wel heel fijn zijn he!
Ben benieuwd wanneer jullie verandering zien
(geloof dat ik met qyan ook maar meteen naar de osteopaat ga hierzo en de fysio over sla )
Het is niet heel fijn
Het is gewoonweg helemaal geweldig!
Evelyn krijgt de diagnose Wobbler en nu blijkt het geen Wobbler te zijn dus...zij was al bang dat Wandor niet oud zou worden..
Reken maar dat mijn vriendin het bij het rechte eind heeft!
Zij is gewoonweg vreselijk goed,ik zie al jaren wat zij steeds weer voor elkaar krijgt bij werkelijk doodzieke honden en paarden,ook mensen trouwens.
Als je een Osteopate gaat bezoeken neem dan haar Wendy,zeker met Quan heb je al veel te veel ellende gehad
Laatst gewijzigd door tieneke op do 20 jan 2005, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok, het adres weten jullie dus al! Ik kan iedereen met problemen aanraden naar haar toe te gaan!! Als ik kijk naar Wandor, die zich best snel opfokt, en hij was echt ontspannen bij haar, lekker in het stro, daar heb ik echt geen woorden voor!!
Wendy, als ik jou was zou ik echt naar haar toe gaan!! Of in ieder geval naar een osteopaat. En zij is ook fysiotherapeut, dus dan sla je twee vliegen in 1 klap
Truus schreef:
Hé wat fijn Evelyn, ik ben zo blij voor je meis, wat een opluchting he.
Volgens mij kan jij nu wel een rondedansje maken
Eigenlijk ben ik wel benieuwd, wie die Mevrouw is en waar ze woont.
Was er een lange wachtlijst?
Echt een hele grote opluchting en ik dans op mijn werk al de hele ochtend .
Het adres heeft Tieneke al neergezet, ze is zo snel!
Er was geen lange wachtlijst, ik kon op de maandag komen, dat ik graag wilde. Ik had wel 1,5 week van de voren gebeld, maar ik kon zelf niet eerder omdat mijn man cursus had en ik heb geen rijbewijs.. Ik weet niet of het eerder had gekund.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op di 18 jan 2005, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh Evelyn, wat fijn dat Wandor zo goed te behandelen was , en wat super dat de vooruitzichten ook zo goed zijn! Kan me voorstellen dat je tegen zo'n rit op zag, maar gelukkig was het de moeite waard .
Nu maar hopen dat Wandor zich snel weer de oude voelt .
Toen ik het goede nieuws vanochtend op mijn werk vertelde, moest ik wel even slikken hoor, bijna tranen van vreugde!! Ik kon me gelukkig nog net beheersen
Evelyn schreef:
Toen ik het goede nieuws vanochtend op mijn werk vertelde, moest ik wel even slikken hoor, bijna tranen van vreugde!! Ik kon me gelukkig nog net beheersen
Oh, ik ben een emotionele muts hoor, ik snotter gelijk!!! maar geniet maar lekker!!!!
gonny schreef:
Oh, ik ben een emotionele muts hoor, ik snotter gelijk!!! maar geniet maar lekker!!!!
Ik dus ook, en ik was laatst ook al gaan janken, toen ik op mijn werk het slechte nieuws (wobbler) moest vertellen Dus ik moest en zou me vandaag beheersen
Evelyn schreef:
Ik dus ook, en ik was laatst ook al gaan janken, toen ik op mijn werk het slechte nieuws (wobbler) moest vertellen Dus ik moest en zou me vandaag beheersen